Nou speciaal voor jou dan...quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:50 schreef beequeen het volgende:
Ah, Peter heeft nog steeds niet in zijn eigen topic gereageerd. Typisch.
Nou is er toch nog eentje die 5 dagen naar me wil kijken....quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:55 schreef yvonne het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej, daar is ie
Ik ben nu al fan, echt
Ja, en ik ben een krasse dame van 74, die best nog wat spaarcentjes in dr oude sok heeftquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:57 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Nou is er toch nog eentje die 5 dagen naar me wil kijken....
Ja hij zal vast doods bang zijn voor jullie ongenuanceerde shit!!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:50 schreef beequeen het volgende:
Ah, Peter heeft nog steeds niet in zijn eigen topic gereageerd. Typisch.
Echt wel...trillen gewoon. Durf er bijna al niet meer in.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:19 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Ja hij zal vast doods bang zijn voor jullie ongenuanceerde shit!!!!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:20 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Echt wel...trillen gewoon. Durf er bijna al niet meer in.
Welkom op een....tadaaaaaaaaaaaaaa...Forumquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:19 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Thanks voor je bevestiging dat jullie forum vol zit met ongenuanceerde shit. Super.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welkom op een....tadaaaaaaaaaaaaaa...Forum
Ha, jij bent zn persvoorlichter toch, die met al die spelfouten in persberichten en een foute dag voor je persconferentie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:19 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Gezegt moeten hebben dat ik de berichten die eruit gaan niet zelf schrijf en de data's van bijvoorbeeld persconferentie's niet doorgeef, ja ik ben Peter's persvoorlichter.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ha, jij bent zn persvoorlichter toch, die met al die spelfouten in persberichten en een foute dag voor je persconferentie.
Nee ik had persoonlijk hele andere emoties in gedachte, medelijden naar de Fokkers die hier 7 dagen in de week 24 uur per dag hun tijd zitten te verdoen. Meer niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
Wiebe en Peter, ik begrijp dat jullie om je heen slaan (basisemotie boos), maar volgens mij zit daaronder een laagje pijn (basisemotie bedroefd).
Ik wil hiervoor bij deze een stukje begrip aan jullie tonen.
Lekkere persvoorlichter ben je dan, dat je niet eens de uitgaande post controleert.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:28 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Gezegt moeten hebben dat ik de berichten die eruit gaan niet zelf schrijf en de data's van bijvoorbeeld persconferentie's niet doorgeef, ja ik ben Peter's persvoorlichter.
Maar Wiebe, je hebt het nu dus over de doelgroep die Peter straks winnaar moet gaan maken in De Bunker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:30 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Nee ik had persoonlijk hele andere emoties in gedachte, medelijden naar de Fokkers die hier 7 dagen in de week 24 uur per dag hun tijd zitten te verdoen. Meer niet.
Thanks, wordt gewaardeerdquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lekkere persvoorlichter ben je dan, dat je niet eens de uitgaande post controleert.
Ik heb een eigen topic voor je. Wiebe, de persvoorlichter van Peter
Als ik jouw taalgebruik zie weet ik niet of ik nou moet huilen of moet lachen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:28 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Gezegt moeten hebben dat ik de berichten die eruit gaan niet zelf schrijf en de data's van bijvoorbeeld persconferentie's niet doorgeef, ja ik ben Peter's persvoorlichter.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar Wiebe, je hebt het nu dus over de doelgroep die Peter straks winnaar moet gaan maken in De Bunker.
Dan maar allebei, zie ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik jouw taalgebruik zie weet ik niet of ik nou moet huilen of moet lachen.
Ik ben blij dat je ze zelf niet schrijft, echt, geloof me!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:28 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
ohquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:28 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Hey BQ. Je hebt je favo al gekozen lees ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:39 schreef beequeen het volgende:
Wiebe en Peter weten wel hoe ze mensen in hun hart moeten sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |