Inderdaad. kijk he.. we weten intussen dat ze zich nestelen in hoge regeringsfuncties(bush family zijn reptilians bv), we weten dat the greys ons niet zien staan e,d, waarom weten we niet meer?quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Reptilian_humanoidquote:
hey, mijn buurman ziet er zo uit!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Reptilian_humanoid
hier om je in te lezen.
[ afbeelding ]
zijn shapeshifting hybrid alien lifeforms die zich genesteld hebben in regeringsfuncties(bush, britse royal family enz)
ye maar het is toch noodzakelijk.. wanneer het plan de laatste fase bereikt zijn 15 alienrassen niet meer genoeg om ons tegen hen te redden. Vandaar dat ik vraag.. waarom weten we niet meer over reptilians..quote:Op donderdag 16 april 2009 17:56 schreef Ugjerke het volgende:
WIKIPEDIA IS DOWN!
O_O
Reptilians willen niet dat we over hen weten!
[ afbeelding ]
Bewijs.
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
ye maar het is toch noodzakelijk.. wanneer het plan de laatste fase bereikt zijn 15 alienrassen niet meer genoeg om ons tegen hen te redden. Vandaar dat ik vraag.. waarom weten we niet meer over reptilians..
reptilians
ps. je plaatje klopt niet, de aarde is plat!(ja dit veroorzaakt een schok maar er is bewijs voor). "ja en de maan dan" zul je misschien denken.. de maan is een HOLOGRAM(ik weet het, jullie gaan lachen maar het is echt zo!)
nja zoveel last zullen we er hopelijk in nld niet van hebben, maar toch..quote:
Nee joh! Dat was ikquote:Op donderdag 16 april 2009 18:03 schreef Penisbaard het volgende:
Reptilians hebben mijn vader vermoord, mijn moeder verkracht en mijn huis gemolt![]()
reptilians
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben een Neptilian, verre familie van.
eehm voor zover ik weet hebben ze nog nergens toegeslagen maar gaat dit alsnog gebeuren..quote:Op donderdag 16 april 2009 18:03 schreef Penisbaard het volgende:
Reptilians hebben mijn vader vermoord, mijn moeder verkracht en mijn huis gemolt![]()
reptilians
Hoe weet ik nou of jij niet een reptilian bentquote:Op donderdag 16 april 2009 18:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee joh! Dat was ik. Racist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:06 schreef miodzio het volgende:
Dit gevaar wordt inderdaad zwaar onderschat!
Hier een foto van één van de bekendste en gevaarlijkste! Ik doe hem ff achter een spoiler omdat de schok voor sommigen te groot zal zijn:dat is kermitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel reptilians(tot dusver bekend) zijn:
- bush
- royal family(brittanie)
en nog een paarMichielos topics zijn als het eten van oesters.
Bwoah, doen we man, doen we. Tijd voor een anti-reptilians club, dit gaat zo veel te lang door. Ze pikken onze banen in en beroven onze bejaardenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehm voor zover ik weet hebben ze nog nergens toegeslagen maar gaat dit alsnog gebeuren..
maar even serieus..
wat zouden jullie ervan vinden als we een genootschap oprichten tegen reptilians. Dan kunnen we onderzoeken wat ze willen en vooral wanneer ze toeslaan..
reptilians zuigen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker belangrijk, volgens mij heb je iets gemist. http://isobamapresident.com/quote:wel reptilians(tot dusver bekend) zijn:
- bush
- royal family(brittanie)
en nog een paar
En de Britse familie heeft weinig invloed.
---
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:11 schreef miodzio het volgende:
[..]HOAX! Obama is een hologram, net als de maanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Lekker belangrijk, volgens mij heb je iets gemist. http://isobamapresident.com/
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:11 schreef miodzio het volgende:
[..]ow over obama is ondertussen ook al veel bekend.. hij hypnotiseert het volk e.d. zou me niks verbazen als ook hij van reptiliaanse afkomst isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Lekker belangrijk, volgens mij heb je iets gemist. http://isobamapresident.com/
http://www.davidicke.com/content/view/18281Michielos topics zijn als het eten van oesters.
tegen mensen die niet in reptilians geloven kan ik enkel zeggen:quote:Op donderdag 16 april 2009 18:16 schreef Rasher het volgende:
WTFFFFFFFF ZIJN REPTILIANS
Ik Google en kom deze onzin tegen: Mensen die NIET geloven in 'reptilians' en 'morphers'
Of: http://en.wikipedia.org/wiki/Reptilian_humanoid
maar Wikipedia mag ik niet meer geloven, want dat kan wel eens onjuist zijn.
Klacht: verzonnen topics in KLB. Oprotten met deze troep
Reptilains. Leer NederlandsReptiel-achtige.
Ik ben niet naief. Ik heb nog nooit van reptilians gehoord, flippo. Leer definities voordat je woorden gebruikt.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
tegen mensen die niet in reptilians geloven kan ik enkel zeggen:
ben je nu werkelijk zo naief?
zet die oogkleppen af man!
en over jou:
leer engels.. reptilians
daarom schrijf je ook reptilains ipv reptilians flippoquote:Op donderdag 16 april 2009 18:23 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ik ben niet naief. Ik heb nog nooit van reptilians gehoord, flippo. Leer definities voordat je woorden gebruikt.
Ik hoef geen Engels te leren want ik kan het al.
Ik ben stiekem een reptilian en ik kom je halen.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
daarom schrijf je ook reptilains ipv reptilians flippo
Ik zou zeggen: lees je in over reptilians. ze zijn onder ons.. (en ik had het nergens specifiek over jou ..)
reptilians
onzin natuurlijk .. de bloedlijnenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een reptilian en ik kom je halen.
Typo slimmerik, de andere 3 keer typte ik het wel goed.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
daarom schrijf je ook reptilains ipv reptilians flippo
Ik zou zeggen: lees je in over reptilians. ze zijn onder ons.. (en ik had het nergens specifiek over jou ..)
reptilians
Kunnen de Elfen ons niet helpenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
onzin natuurlijk .. de bloedlijnen
maar again.. er is wat getroll geweest enz.. de vraag blijft echter.. de onzekerheid is groot..
sprookjes met realiteit verwarrenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:30 schreef Silaz het volgende:
[..]
Kunnen de Elfen ons niet helpenOf of steek de bakens van Minas Tirith aan
Dan komt Rohan ons ook helpen
Zegt de conspiracyflikkerquote:Op donderdag 16 april 2009 18:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
sprookjes met realiteit verwarren
ik denk dat ik wel een duidelijk beeld heb van de realiteit. jullie zijn de mensen die zich in een droomwereld bevinden..quote:
Ik heb meelij met jouw, dat je leven zo KUT is dat wilt geloven in verhaaltjes over reptiliansquote:Op donderdag 16 april 2009 18:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel een duidelijk beeld heb van de realiteit. jullie zijn de mensen die zich in een droomwereld bevinden..
verhaaltjes? kerel.. bewijs!! zet die oogkleppen eens gewoon af..quote:Op donderdag 16 april 2009 18:47 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik heb meelij met jouw, dat je leven zo KUT is dat wilt geloven in verhaaltjes over reptilians
Michielos Fobo:quote:Op donderdag 16 april 2009 18:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel een duidelijk beeld heb van de realiteit. jullie zijn de mensen die zich in een droomwereld bevinden..
want?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:53 schreef Rasher het volgende:
[..]
Michielos Fobo:
Mijn hobby's zijn:
- Mentalisme
- Cold Reading(Tarot, palmistry e.d.)
Hahahaha
Hoef hier verder geen woorden aan vuil te maken.
mensen die niet weten wat mentalisme is, zijn eigenlijk nog triesterquote:Op donderdag 16 april 2009 18:56 schreef Rasher het volgende:
[..]
Mentalisten zijn goochelaars die proberen mensen te overtuigen dat ze niet goochelen.
Tarot kaarten danquote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
mensen die niet weten wat mentalisme is, zijn eigenlijk nog triester![]()
zeker teveel Uri Geller gekeken ofzo(wat geen zak met mentalisme te maken heeft)
en wat is d relevantie ?
wie zegt dat ik dat denk??quote:Op donderdag 16 april 2009 19:04 schreef Rasher het volgende:
[..]
Tarot kaarten dan
Mensen die denken dat ze de toekomst kunnen voorspellenAan de hand van kaarten
Of hand lezen
Feit dat deze onzin je boeit zegt genoeg over dit topic.
Wat je ermee doet moet je zelf weten. Feit blijft dat het je interesseert. DAT zegt genoeg over jou en dit topic.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat denk??
o wacht,.. jij kan natuurlijk wel gedachten lezen ofzo
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:43 schreef Michielos het volgende:
ok eerst even ter informatie..
dat er reptilians onder ons zijn is allang bekend.
quote:hoe kunnen we ze het beste bestrijden.
quote:klacht:
- reptilians![]()
mijn moeder was er een! daar moet je niet mee spotten!!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
tegen mensen die niet in reptilians geloven kan ik enkel zeggen:
ben je nu werkelijk zo naief?
zet die oogkleppen af man!
en over jou:
leer engels.. reptilians
Beste reactie tot nu toequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die geloven in reptilians. Een alien komt van een andere planeet, neemt de gedaante van een mens aan en gaat dan de wereld besturen, right. Neem er nog eentje zou ik zeggen...
Waarom bestrijden, we doen niemand kwaad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:18 schreef Michielos het volgende:
nja kick dan maar..
de vraag blijft.. hoe bestrijden we ze..
en de onzekerheid over wat we van reptilians weten ook.
wat willen ze?
Snatch natuurlijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:08 schreef Ugjerke het volgende:
BRICKTOP! WAAR IS DAT OOK ALWEER VAN?
(sorry voor de caps maar ik moet eigenlijk heel NODIG)
reptilians zijn de enige ,samen met the greys, van de plus minus 16 alienrassen die waarschijnlijk kwade bedoelingen hebbenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Waarom bestrijden, we doen niemand kwaad.
Nou en?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
reptilians zijn de enige ,samen met the greys, van de plus minus 16 alienrassen die waarschijnlijk kwade bedoelingen hebben
Jullie maken er 'kwade' bedoelingen van omdat jullie nog niet kunnen begrijpen wat wij willen bereiken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
reptilians zijn de enige ,samen met the greys, van de plus minus 16 alienrassen die waarschijnlijk kwade bedoelingen hebben
De Klingons, dat zijn ook homo's!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb vaak ook die shit zitten bekijken op youtube. Had je ook gewacht op de galactic federationquote:Op donderdag 16 april 2009 17:43 schreef Michielos het volgende:
ok eerst even ter informatie..
dat er reptilians onder ons zijn is allang bekend. Zo zijn er vele bewijzen te vinden op youtube enz. Waarom deze klacht?
Ik kan niet goed tegen vaagheid en wil me dan ook niet paranoide noemen maar... we weten zo weinig over hun (behalve de bloedlijnen, dat zelfs the greys niet aan onze kant staan en dat we momenteel aldus de 12de planeet beschermd worden door 15 aliensoorten).... dat onwetende spreekt me niet echt aan..
wat willen ze van ons?
hoe kunnen we ze het beste bestrijden.
klacht:
- reptilians
subklacht:
- onzeker zijn over iets
Die foto? Nee toch?quote:
Ik ben aan het FOK!ken. Tot nog toe lijkt het weinig effect te hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:55 schreef muay-toy het volgende:
Hmmm ze bestaan dus echt.
WAAROM DOET NIEMAND IETS!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:46 schreef LockonStratos het volgende:
Ik geloof wel in Crab people!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef KirkLazarus het volgende:
Mijn vraag is: zijn er ook vrouwelijke reptilians, hoe zien die eruit en waar kan ik eentje vinden om te neuken?
aangezien reptilians shapeshifters zijn, kunnen ze in zowel man als vrouw morphenquote:
Gek hè, dat niemand die onzin gelooftquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:14 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hm blijkbaar bestaan ze dus echt. wel scary dat je er in NL weinig over hoort en dat bijna niemand dit geloofd!
Ja het is echt gestoord, de feiten spreken voor zich! Google eens! Youtube eens!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:14 schreef muay-toy het volgende:
hm blijkbaar bestaan ze dus echt. wel scary dat je er in NL weinig over hoort en dat bijna niemand dit geloofd!
wat voor verschillende buitenaardse rassen bestaan er nu? en hoever verschillen ze van ons, kwa uiterlijk en intelligentie?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
ye maar het is toch noodzakelijk.. wanneer het plan de laatste fase bereikt zijn 15 alienrassen niet meer genoeg om ons tegen hen te redden. Vandaar dat ik vraag.. waarom weten we niet meer over reptilians..
reptilians
ps. je plaatje klopt niet, de aarde is plat!(ja dit veroorzaakt een schok maar er is bewijs voor). "ja en de maan dan" zul je misschien denken.. de maan is een HOLOGRAM(ik weet het, jullie gaan lachen maar het is echt zo!)
Ooooh, dan is het goedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:47 schreef Michielos het volgende:
www.davidicke.com
zet jullie oogkleppen af!!
let wel..
ik ben niet tegen reptilians... maar tegen de reptilianisering van NLD
en van de wereld...
No offense to you, maar hou je bek.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:14 schreef muay-toy het volgende:
suck my ballsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:01 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
No offense to you, maar hou je bek.
Was van jou zeker?quote:
TRU is inmiddels een lachertje geworden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:56 schreef muay-toy het volgende:
ik dacht de discussie uit TRU beter hier voort te zetten.
Vuistregel 3: If it doesn't kill you, it makes you stronger.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:55 schreef Salvad0R het volgende:
Vuistregel 1: Pics or it didn't happen .
Vuistregel 2: If it bleeds, I can kill it .
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:00 schreef JanusAnus het volgende:
Ik ben zelf een reptilian maar ik chill hem hier gewoon hoor. Ik zie jullie net zo als mensen negers zien: minder capabel maar ze kunnen best stoer zijn.
HELLBOYquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:08 schreef Ugjerke het volgende:
BRICKTOP! WAAR IS DAT OOK ALWEER VAN?
(sorry voor de caps maar ik moet eigenlijk heel NODIG)
Shitquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zag net een youtubefilmpje waarin het bewijs voor het bestaan van reptilians wordt gegeven door het Alfa Romeo logo. Kijk dan, die slang eet een mens op!
[ afbeelding ]
welke powerranger is dat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:55 schreef JediMasterLucia het volgende:
kijk maar uit voor [ afbeelding ]
ze schijnen nogal dol te zijn op mensenvlees..
Reptilliansquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:55 schreef JediMasterLucia het volgende:
heb jij nooit V gezien?quote:
Nee, ze willen ons goud. En that's no shit either.quote:
Die series romantiseren reptilians enorm. Het feit is wel dat ze echt bestaan en niet zijn verzonnen door een of andere script schrijver.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:24 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
heb jij nooit V gezien?
gaat over reptiel aliens die de aarde bezoeken![]()
nee, ze willen ons waterquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, ze willen ons goud. En that's no shit either.
Niet waar! Ons goud!quote:
schop van vrij 19-06-09 0.48quote:Op donderdag 16 april 2009 18:47 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik heb meelij met jouw, dat je leven zo KUT is dat wilt geloven in verhaaltjes over reptilians
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet een gegeven paard niet in de bek staren
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:48 schreef muay-toy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
Alle donders... wat slécht! dit is toch niet écht van V, mag ik hopen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:55 schreef JediMasterLucia het volgende:
Die serie hebben ze gemaakt om ons voor te bereiden op de werkelijkheid.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:24 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
heb jij nooit V gezien?
gaat over reptiel aliens die de aarde bezoeken![]()
Tja, dat heb je met mensen die van anderen horen "Je moeder is een reptilian!" en dan door gaan denken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:50 schreef PeZu het volgende:
gvd hoe de fuck met ook maar en greintje verstand in je donder kun je nu geloven dat de britse koninklijke familie eigenlijk buitenaardse reptielen zijn_!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:03 schreef Barachem het volgende:
[..]
Tja, dat heb je met mensen die van anderen horen "Je moeder is een reptilian!" en dan door gaan denken.
Check youtube/google, open je ogen, doe je research en lees je in.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:58 schreef muay-toy het volgende:
wie heeft er beeldmateriaal van reptillians of iets wat ermee te maken heeft?
geen zin in, plaats maar linkjesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Check youtube/google, open je ogen, doe je research en lees je in.
Ga je maar heel diep schamen, want dit is toch echt uit Vquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:39 schreef Karrs het volgende:
[..]
Alle donders... wat slécht! dit is toch niet écht van V, mag ik hopen?
Anders moet ik me hard gaan schamen dat ik deze lui zo eng vond vroeger
quote:
gastquote:Op zondag 21 juni 2009 02:35 schreef Nikmans het volgende:
De reptilians... zijn onder ons. Dat is gewoon een feit.
Mensen open jullie ogen
jij wisseld ook steeds van standpunt, misschien moet jij s nachts maar niet meer op fok zitten volgens mij ben je schizofreenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:35 schreef Nikmans het volgende:
De reptilians... zijn onder ons. Dat is gewoon een feit.
Mensen open jullie ogen
Waar heb je het over gast.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:34 schreef muay-toy het volgende:
[..]
jij wisseld ook steeds van standpunt, misschien moet jij s nachts maar niet meer op fok zitten volgens mij ben je schizofreen
ik weet serieus niet of jij dit echt meent of een beetje loopt te trollen. als dat laatste het geval is doe je dat heel goed.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef Michielos het volgende:
Idd.. kick!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier jenna bush!! zie je wel!
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
mensen die dit nog ontkennen zijn simpelweg lager opgeleid of naief!
Wat is er zo retilian like aan die laatste?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef Michielos het volgende:
Idd.. kick!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Die vent neemt zichzelf serieusquote:Op zondag 21 juni 2009 23:42 schreef muay-toy het volgende:
[..]
ik weet serieus niet of jij dit echt meent of een beetje loopt te trollen. als dat laatste het geval is doe je dat heel goed.
OMG!!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef Michielos het volgende:
Idd.. kick!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
dat is duidelijk bewerktquote:Op zondag 21 juni 2009 23:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat dus...
Hou je oogkleppen maar op dartanion![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
reptielen hebben geeneens orenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:53 schreef Dartanion het volgende:
Geef eens een inhoudelijke reactie! dat kind is gephotoshopped, die koningin haar oorlel is gerekt door jaren van zware oorbellen en oren blijven een mensen leven doorgroeien
Ga eens opzoek naar de echte waarheid ipv die verzonnen meuk..
Ik heb de naam voor je: dogmatische wetenschap die op grote schaal gegevens falsifieert om de waarheid in de doofpot te houdenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:20 schreef muay-toy het volgende:
dat bovenste filmpje is half geshopt half echt, er is zon ziekte waar babys geboren worden met rode bloedzakje en hevig verharde huid ofso wie heeft de naam?
heb het gevonden : Harlequin Ichthyosisquote:Op maandag 22 juni 2009 00:20 schreef muay-toy het volgende:
dat bovenste filmpje is half geshopt half echt, er is zon ziekte waar babys geboren worden met rode bloedzakje en hevig verharde huid ofso wie heeft de naam?
was dat voor mij? Ik ben namelijk gewoon stratemakerquote:Op maandag 22 juni 2009 00:48 schreef muay-toy het volgende:
jullie studeren filosofie op universitair niveau en slagen cum laude?
Is dat zo?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:39 schreef Dartanion het volgende:
Weet ik nietmisschien omdat wij bewezen hebben dat die reptilians niet bestaan?
Jij bent gewoon zelf een reptilian en wil niet dat mensen achter de waarheid komen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:03 schreef DrD00m het volgende:
Kan hier niet gewoon een reptilian slotje op?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zelf een reptilian en wil niet dat mensen achter de waarheid komen.
idd, hij verraadt zichzelf nuquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zelf een reptilian en wil niet dat mensen achter de waarheid komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |