Waarom bestrijden, we doen niemand kwaad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:18 schreef Michielos het volgende:
nja kick dan maar..
de vraag blijft.. hoe bestrijden we ze..
en de onzekerheid over wat we van reptilians weten ook.
wat willen ze?
Snatch natuurlijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:08 schreef Ugjerke het volgende:
BRICKTOP! WAAR IS DAT OOK ALWEER VAN?
(sorry voor de caps maar ik moet eigenlijk heel NODIG)
reptilians zijn de enige ,samen met the greys, van de plus minus 16 alienrassen die waarschijnlijk kwade bedoelingen hebbenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Waarom bestrijden, we doen niemand kwaad.
Nou en?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
reptilians zijn de enige ,samen met the greys, van de plus minus 16 alienrassen die waarschijnlijk kwade bedoelingen hebben
Jullie maken er 'kwade' bedoelingen van omdat jullie nog niet kunnen begrijpen wat wij willen bereiken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
reptilians zijn de enige ,samen met the greys, van de plus minus 16 alienrassen die waarschijnlijk kwade bedoelingen hebben
De Klingons, dat zijn ook homo's!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb vaak ook die shit zitten bekijken op youtube. Had je ook gewacht op de galactic federationquote:Op donderdag 16 april 2009 17:43 schreef Michielos het volgende:
ok eerst even ter informatie..
dat er reptilians onder ons zijn is allang bekend. Zo zijn er vele bewijzen te vinden op youtube enz. Waarom deze klacht?
Ik kan niet goed tegen vaagheid en wil me dan ook niet paranoide noemen maar... we weten zo weinig over hun (behalve de bloedlijnen, dat zelfs the greys niet aan onze kant staan en dat we momenteel aldus de 12de planeet beschermd worden door 15 aliensoorten).... dat onwetende spreekt me niet echt aan..
wat willen ze van ons?
hoe kunnen we ze het beste bestrijden.
klacht:
- reptilians
subklacht:
- onzeker zijn over iets
Die foto? Nee toch?quote:
Ik ben aan het FOK!ken. Tot nog toe lijkt het weinig effect te hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:55 schreef muay-toy het volgende:
Hmmm ze bestaan dus echt.
WAAROM DOET NIEMAND IETS!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:46 schreef LockonStratos het volgende:
Ik geloof wel in Crab people!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef KirkLazarus het volgende:
Mijn vraag is: zijn er ook vrouwelijke reptilians, hoe zien die eruit en waar kan ik eentje vinden om te neuken?
aangezien reptilians shapeshifters zijn, kunnen ze in zowel man als vrouw morphenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |