Ik ben stiekem een reptilian en ik kom je halen.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
daarom schrijf je ook reptilains ipv reptilians flippo
Ik zou zeggen: lees je in over reptilians. ze zijn onder ons.. (en ik had het nergens specifiek over jou ..)
reptilians
onzin natuurlijk .. de bloedlijnenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een reptilian en ik kom je halen.
Typo slimmerik, de andere 3 keer typte ik het wel goed.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
daarom schrijf je ook reptilains ipv reptilians flippo
Ik zou zeggen: lees je in over reptilians. ze zijn onder ons.. (en ik had het nergens specifiek over jou ..)
reptilians
Kunnen de Elfen ons niet helpenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
onzin natuurlijk .. de bloedlijnen
maar again.. er is wat getroll geweest enz.. de vraag blijft echter.. de onzekerheid is groot..
sprookjes met realiteit verwarrenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:30 schreef Silaz het volgende:
[..]
Kunnen de Elfen ons niet helpenOf of steek de bakens van Minas Tirith aan
Dan komt Rohan ons ook helpen
Zegt de conspiracyflikkerquote:Op donderdag 16 april 2009 18:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
sprookjes met realiteit verwarren
ik denk dat ik wel een duidelijk beeld heb van de realiteit. jullie zijn de mensen die zich in een droomwereld bevinden..quote:
Ik heb meelij met jouw, dat je leven zo KUT is dat wilt geloven in verhaaltjes over reptiliansquote:Op donderdag 16 april 2009 18:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel een duidelijk beeld heb van de realiteit. jullie zijn de mensen die zich in een droomwereld bevinden..
verhaaltjes? kerel.. bewijs!! zet die oogkleppen eens gewoon af..quote:Op donderdag 16 april 2009 18:47 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik heb meelij met jouw, dat je leven zo KUT is dat wilt geloven in verhaaltjes over reptilians
Michielos Fobo:quote:Op donderdag 16 april 2009 18:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel een duidelijk beeld heb van de realiteit. jullie zijn de mensen die zich in een droomwereld bevinden..
want?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:53 schreef Rasher het volgende:
[..]
Michielos Fobo:
Mijn hobby's zijn:
- Mentalisme
- Cold Reading(Tarot, palmistry e.d.)
Hahahaha
Hoef hier verder geen woorden aan vuil te maken.
mensen die niet weten wat mentalisme is, zijn eigenlijk nog triesterquote:Op donderdag 16 april 2009 18:56 schreef Rasher het volgende:
[..]
Mentalisten zijn goochelaars die proberen mensen te overtuigen dat ze niet goochelen.
Tarot kaarten danquote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
mensen die niet weten wat mentalisme is, zijn eigenlijk nog triester![]()
zeker teveel Uri Geller gekeken ofzo(wat geen zak met mentalisme te maken heeft)
en wat is d relevantie ?
wie zegt dat ik dat denk??quote:Op donderdag 16 april 2009 19:04 schreef Rasher het volgende:
[..]
Tarot kaarten dan
Mensen die denken dat ze de toekomst kunnen voorspellenAan de hand van kaarten
Of hand lezen
Feit dat deze onzin je boeit zegt genoeg over dit topic.
Wat je ermee doet moet je zelf weten. Feit blijft dat het je interesseert. DAT zegt genoeg over jou en dit topic.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat denk??
o wacht,.. jij kan natuurlijk wel gedachten lezen ofzo
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:43 schreef Michielos het volgende:
ok eerst even ter informatie..
dat er reptilians onder ons zijn is allang bekend.
quote:hoe kunnen we ze het beste bestrijden.
quote:klacht:
- reptilians![]()
mijn moeder was er een! daar moet je niet mee spotten!!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
tegen mensen die niet in reptilians geloven kan ik enkel zeggen:
ben je nu werkelijk zo naief?
zet die oogkleppen af man!
en over jou:
leer engels.. reptilians
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |