Tevens zal ik tussen 11.15 en 13.00 uur een tel. intervieuw hebben bij radio 1 Is een Belgische radiozender!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:12 schreef Bunker-Renate het volgende:
Morgen zal ik live te horen zijn op Radio West. in de ochtendshow, tussen half 11 en 11 uur gaan ze mij telefonisch intervieuwen,
Dan zal ik ook langzamerpraten!
Tevens sta ik vandaag in het AD Groene Hart!
http://www.ad.nl/groeneha(...)ende_Tamagotchi.html
tijdens dit intervieuw was mij nog niet ter ore gekomen dat het waarschijnlijk in de kelder van Vlemminx is!
quote:Heb je weleens drugs gebruikt (dat geeft helemaal niets )
Een blowtje op z'n tijd vondt ik wel lekker ja! maar da's verleden tijd
quote:Op woensdag 22 april 2009 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk gedaan Renaat.![]()
Ik maak me wel een beetje zorgen of je je voldoende kan onderscheiden van dat soort communicatie-wetenschappen-studentjes als die Bobby Rond.
Dat je zorgt dat je anders bent.
Je klonk maandag bij FOK!-radio ook al een beetje alsof je een mediatraining had gehad, en communicatie-wetenschappen-studentjes kunnen dat beter. Dus dan moet je je juist op een andere manier onderscheiden (bijvoorbeeld door de kreet 'Ik vind het een uitdaging') te vermijden.Die Peter Nuninga is geen partij
Al betwijfel ik wel of hij er de eerste ronde uit vliegt, dat hij op FOK! geen achterban heeft wil niet zeggen dat hij elders niet populair is. De nummer 2 van De Gouden Kooi, Brian, werd op FOK! massaal uitgekotst, maar heeft toch slechts op het nippertje dat programma verloren.
Voel me nu wel een beetjekoos kaas
, want ik weet dat je hier uit tactische overwegingen toch niet op in kan gaan, wat ik uiteraard volledig begrijp.
geblinddoekt waterpolo... voordat je me lyncht ik heb nog nooit gewaterpolod tenzij je wat anders bedoelt ? in dat geval te te genant om hier op fok te vermeldenquote:Zeg Renate voor ik op je ga stemmen wil ik wel wat weten natuurlijk....
Wat is het raarste wat je ooit hebt meegemaakt tijdens een potje geblinddoekt waterpolo ?
ps: ik ga niet kijken
Ik had niet verwacht dat je je nagels zou lakken.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:02 schreef Bunker-Renate het volgende:
dat zou zomaar kunnen inderdaad, maar vond em toch wel leuk zo was wel even bang voor de verkeerde associatie
Whahahaaaaaaaquote:Op woensdag 22 april 2009 10:05 schreef Bunker-Renate het volgende:
Dat heb je goed. Het is dan ook niet mijn hand. Ik lak mijn nagels nooit ben meer van het natural being
Beetje persoonlijk misschien, probeer het toch maar.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:05 schreef Bunker-Renate het volgende:
Dat heb je goed. Het is dan ook niet mijn hand. Ik lak mijn nagels nooit ben meer van het natural being
Bedankt.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
Mijn sterrenbeeld zou zijn (ik geloof niet in sterrebeelden) een leeuw
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
ze kunnen me blij maken met een lieve brief een lekkere fruitmand, en Marlboro mentol Light,
en Coca cola(geen light) en lost but not least geitenkaas met honing en bieslook![]()
Gehoordquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:12 schreef Bunker-Renate het volgende:
Morgen zal ik live te horen zijn op Radio West. in de ochtendshow, tussen half 11 en 11 uur gaan ze mij telefonisch intervieuwen,
Dan zal ik ook langzamerpraten!
Zondag moeten ze zich melden!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:10 schreef Peter6000 het volgende:
Renaat, ga je dit weekend ook streamen? (zo heet het wat je doelgroep (waaronder ikzelf) doet: urenlang turen naar de streams en daar commentaar op geven)
En hoelaat moet je je maandag melden?
Je praat wat langzamer dan maandag.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
http://www.radio1.be/programmas/mezzo/levende-tamagotchi
Radio interview kan je hier terugluisteren
Leuk interview! Die vrouw klinkt net als Goedele Liekensquote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef Bunker-Renate het volgende:
Dank je wel Peter!een mens leert dagelijks bij!
Terrorobbie ik studeer momenteel niet ik doe vrijwilligerswerk want ik verkeerde in de ''ik weet niet wat ik wil fase''
Wat spelfouten betreft, de een heeft er meer last van dan de ander![]()
Wel jammer dat je de website niet hebt genoemd... Niet dat ie het doet ofsow... Maar tochquote:Op woensdag 22 april 2009 22:08 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ja iddze was wel heel aardig maar begreep in het begin niet helemaal wat nu de bedoeling is va The Bunker.
maar dat draaide later wel bij
Ja he.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:13 schreef Bunker-Renate het volgende:
.
De strams vind ik er goed uitzien, is wel een bizar idee dat ik daar straks zit... alsof ik zo door m,n beeldscherm heenkruip![]()
Ze is toch al de hele dag zo hoor. het is echt niet moeilijk zo'n cap te maken. Als ze in beeld is kun je gewoon blind cappen en je hebt zo'n cap.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
Let maar niet op die haat van Maanvis, Renate. Altijd makkelijk 20 plaatjes te cappen, en er dan zo eentje uit te kiezen. Dat is typisch Maanvis.
Ik vind dat je goed je best doet, jezelf te zijn.
Ben wel bang dat je het niet gaat redden, de concurrentie is stevig.
Dan moeten wij er haar inhouden. Altijd leuk voor frictie, iemand die de prijzenpot vanwege gewenst vertrek zit te plunderen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze is toch al de hele dag zo hoor. het is echt niet moeilijk zo'n cap te maken. Als ze in beeld is kun je gewoon blind cappen en je hebt zo'n cap.
Ze loopt nu al een uur te vissen naar mogelijkheden om eruit te gaan zonder dat er 2500 uit de prijzenpot verdwijnt.
Ik vind 'r eigenlijk nog steeds wel écht of zo. Ze is in ieder geval anders dan die anderen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:08 schreef Peter6000 het volgende:
Renate, je doet het nu heel erg goed, want je stelt je erg kwetsbaar op.
Ik zit heel erg bewonderd naar je te kijken.
Denk om je hartquote:Op woensdag 29 april 2009 19:00 schreef Danny het volgende:
BS, renate is gruwelijk irritant negatief sjagerijnig en ze trekt het niet. DAT is waarom je erop moet stemmen. Niet de lol gunnen zonder consequenties naar huis te gaan
hart-technisch gezien zit ze daar als huppel-piepelemientje de hele sfeer omlaag te halen.quote:
Ik zie haar niet huppelen hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 19:10 schreef Danny het volgende:
[..]
hart-technisch gezien zit ze daar als huppel-piepelemientje de hele sfeer omlaag te halen.
Hypocriet, je loopt zelf ook Amber uit te schelden. Waarom mag niemand dan iets over Renate zeggen?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Renate, ik vind het erg vervelend dat er in jouw topic een aantal negatieve en wellicht zelfs kwetsende opmerkingen staan.
Ik hoop dat je beseft dat dit bij het FOK!-cultuurtje hoort, en dat je je er niet persoonlijk door laat raken.
Waar loop ik Renate dan uit te schelden?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hypocriet, je loopt zelf ook Amber uit te schelden. Waarom mag niemand dan iets over Renate zeggen?
omgquote:Op woensdag 29 april 2009 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Renate, ik vind het erg vervelend dat er in jouw topic een aantal negatieve en wellicht zelfs kwetsende opmerkingen staan.
Ik hoop dat je beseft dat dit bij het FOK!-cultuurtje hoort, en dat je je er niet persoonlijk door laat raken.
Je neemt het voor haar op, alsof de opmerkingen oh zo erg zijn, tegelijkertijd is het blijkbaar wel prima dat jij zelf Amber voor alles en nog wat uitmaakt. Doe ik ook hoor, maar ik maak geen onderscheid.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waar loop ik Renate dan uit te schelden?
En wie zegt dat ik vind dat niemand iets over Renate mag zeggen?
Oh, ik las dat ik Renate uitscheld, maar dat ik Amber uitscheld klopt idd.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je neemt het voor haar op, alsof de opmerkingen oh zo erg zijn, tegelijkertijd is het blijkbaar wel prima dat jij zelf Amber voor alles en nog wat uitmaakt. Doe ik ook hoor, maar ik maak geen onderscheid.
De anderen kunnen zich toch ook bepaalde posts aantrekken als ze eruit komen?Komop zeg.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, ik las dat ik Renate uitscheld, maar dat ik Amber uitscheld klopt idd.
Mijn bericht aan Renate komt voort uit bezorgdheid dat ze als ze weer thuis is en in haar topic kijkt, ze zich de beledigingen persoonlijk aan zal trekken.
Kunnen we ons alleen niet meer ergerenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:15 schreef Danny het volgende:lekker naar huis
lekker naar huis
lekker lekker lekker naar huis
Ik hoop inderdaad dat ze dit later nog eens kan teruglezen en dat ze hier dan emotioneel technisch narscistisch betweterig zeikerig vatsig stinkend sexloos christelijk netjes en correct komt reageren (mits haar overbelaste hersentjes de warboel in haar hoofd niet zo groot maken dat zij een gevaar voor de samenleving gaat worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn bericht aan Renate komt voort uit bezorgdheid dat ze als ze weer thuis is en in haar topic kijkt, ze zich de beledigingen persoonlijk aan zal trekken.
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad dat ze dit later nog eens kan teruglezen en dat ze hier dan emotioneel technisch narscistisch betweterig zeikerig vatsig stinkend sexloos christelijk netjes en correct komt reageren (mits haar overbelaste hersentjes de warboel in haar hoofd niet zo groot maken dat zij een gevaar voor de samenleving gaat worden.
Misschien leuk om te lezen dat de andere meiden in de ploeg denken dat je totaal krankjorum bent en vanmiddag zelfs zeiden dat ze je beter in een inrichting hadden kunnen opsluiten vanwege je gedrag en dat zij er niets aan konden doen dat de redactie een zeer grote inschattingsfout hadden gemaakt waardoor Renate door de screening is gekomen.
Sorry, zijn niet mijn woorden, slechts de meningen en gevoelens van de mensen om je heen.
Ben jij er ook zoeentje die op een stikgaaf feest alles in het negatieve probeert te trekken? Egoistisch van je.
Peter & Plox De achterban van renate!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
vies zekerquote:Op donderdag 30 april 2009 12:33 schreef sherry777 het volgende:
volgens mij speelt ze en vies spelletje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |