Kunnen we ons alleen niet meer ergerenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:15 schreef Danny het volgende:lekker naar huis
lekker naar huis
lekker lekker lekker naar huis
Ik hoop inderdaad dat ze dit later nog eens kan teruglezen en dat ze hier dan emotioneel technisch narscistisch betweterig zeikerig vatsig stinkend sexloos christelijk netjes en correct komt reageren (mits haar overbelaste hersentjes de warboel in haar hoofd niet zo groot maken dat zij een gevaar voor de samenleving gaat worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn bericht aan Renate komt voort uit bezorgdheid dat ze als ze weer thuis is en in haar topic kijkt, ze zich de beledigingen persoonlijk aan zal trekken.
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad dat ze dit later nog eens kan teruglezen en dat ze hier dan emotioneel technisch narscistisch betweterig zeikerig vatsig stinkend sexloos christelijk netjes en correct komt reageren (mits haar overbelaste hersentjes de warboel in haar hoofd niet zo groot maken dat zij een gevaar voor de samenleving gaat worden.
Misschien leuk om te lezen dat de andere meiden in de ploeg denken dat je totaal krankjorum bent en vanmiddag zelfs zeiden dat ze je beter in een inrichting hadden kunnen opsluiten vanwege je gedrag en dat zij er niets aan konden doen dat de redactie een zeer grote inschattingsfout hadden gemaakt waardoor Renate door de screening is gekomen.
Sorry, zijn niet mijn woorden, slechts de meningen en gevoelens van de mensen om je heen.
Ben jij er ook zoeentje die op een stikgaaf feest alles in het negatieve probeert te trekken? Egoistisch van je.
Peter & Plox De achterban van renate!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Renate, ik vind het erg vervelend dat er in jouw topic een aantal negatieve en wellicht zelfs kwetsende opmerkingen staan.
Ik hoop dat je beseft dat dit bij het FOK!-cultuurtje hoort, en dat je je er niet persoonlijk door laat raken.
vies zekerquote:Op donderdag 30 april 2009 12:33 schreef sherry777 het volgende:
volgens mij speelt ze en vies spelletje
Als ze eruit gaat, verdwijnt haar banner dan ook?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef Danny het volgende:
Waarom blêrt ze overal met een grote smoel overheen? Weet ze nou nog niet dat niemand (op de hele planeet?) haar aardig vindt (behalve peter6000 en pl0x ?)
Aandacht!quote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef Danny het volgende:
Waarom blêrt ze overal met een grote smoel overheen? Weet ze nou nog niet dat niemand (op de hele planeet?) haar aardig vindt (behalve peter6000 en pl0x ?)
En daarna gaat ze teruglezenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Aandacht!
Zie haar er ook nog wel voor aan om zaterdag in tranen afscheid te nemen van de Bunkergroep.
Ik probeer juist zoveel mogelijk om haar heen te cappen.. En als dat niet lukt los ik dat zo op:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:59 schreef lies1958 het volgende:
En waar ik vooral heel hard om moet lachen is dat ze maar praat over goede tv en dat er wel veel caps zijn gemaakt van haar blote tieten
och, dan kan ze in ieder geval uitleggen wat dieptespieren zijn en hoe het ruikt als je met ongeschoren gleuf ongesteld bent, maandverband gebruikt en je vijf dagen niet wast. En of je de harde menstruatieklonten dan los moet knippen of dat je die er gewoon uit kunt pulken...quote:
Ik ben net m'n lunch aan het eten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:02 schreef Danny het volgende:
[..]
och, dan kan ze in ieder geval uitleggen wat dieptespieren zijn en hoe het ruikt als je met ongeschoren gleuf ongesteld bent, maandverband gebruikt en je vijf dagen niet wast. En of je de harde menstruatieklonten dan los moet knippen of dat je die er gewoon uit kunt pulken...
8e, maar het verschilt niet zo veel met Bobby, dus met een paar man kan je haar naar boven tillen. Lijkt me wel een puik plan eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:29 schreef Stefan het volgende:
Hoeveelset staat renate. Ik wil haar erin stemmen namelijk
Als wij haar er niet uit stemmen, gaat ze een dag later alsnog, heeft ze zelf gezegd. Dus laten we maar 2 vliegen in 1 klap slaan. Leuk toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
ahhhhhhhhhhh neeeeeeeee dr uit met dr heb het helemaal gehad met haar brengt niks doet niks okee behalve zeuren
ik heb er wel 50 euro aan stemmen voor over om haar eruit te werken hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:43 schreef koffieleutjuh het volgende:
ze had het toen straks erover dat ze misschien wel bleeeeef mits natuurlijk ze al de peukies krijgt
Ik ga vanavond even credits kopen en stemmen. Renate nog vijf dagen miniomaal erinquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
8e, maar het verschilt niet zo veel met Bobby, dus met een paar man kan je haar naar boven tillen. Lijkt me wel een puik plan eigenlijk.
Kom, dat kan ook eventueel een week later. En ze zal het sowieso niet trekken na zaterdag. Qua kijkersvermaak is Bobby eruit stemmen de beste keus, aangezien iedereen daar denkt dat hij wel populair zal zijn. Plus het feit dat de hele groep daar in duigen zal vallen zonder hem, wat een 3-kamp op kan leveren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:50 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb er wel 50 euro aan stemmen voor over om haar eruit te werken hoor.
gaan we vanavond tegen elkaar opbieden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even credits kopen en stemmen. Renate nog vijf dagen miniomaal erin
Misschien een idee voor een topic in LIF?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:02 schreef Danny het volgende:
[..]
och, dan kan ze in ieder geval uitleggen wat dieptespieren zijn en hoe het ruikt als je met ongeschoren gleuf ongesteld bent, maandverband gebruikt en je vijf dagen niet wast. En of je de harde menstruatieklonten dan los moet knippen of dat je die er gewoon uit kunt pulken...
Ehm, nee? Het enige wat hij nog gaat doen is 24/7 lopen te analyseren tot je er gek van wordt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:10 schreef Melin het volgende:
Niet bobby eruit!?Die kan nog voor verrassingen gaan zorgen denk ik...
absoluuuuut...maar hij heeft ook kanten die we nog niet gezien hebben...mark my words, die kan nog wel eens anders uit de hoek komen dan verwachtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ehm, nee? Het enige wat hij nog gaat doen is 24/7 lopen te analyseren tot je er gek van wordt.
ik ga natuurlijk pas op het laatste moment stemmen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze haalt Bobby al in. Dus Danny snel stemmen.
- Gooit principes harder overboord dan ze ze verzint?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:33 schreef koffieleutjuh het volgende:
nou wie zet ff iets positiefs neer want ze wil graag dingen plakken op dr cv
- Ze kan heel goed naar de wc, ze schijt zich immers leeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:39 schreef Danny het volgende:
[..]
- Gooit principes harder overboord dan ze ze verzint?
- Dat ze geil wordt van het kopen van schoenen?
- Dat ze het wel horny vindt als haar beha te klein is?
- Dat ze graag riekt naar menstribloed?
Mja, en dan houdt 't wel op...
Morgen 19:55quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:46 schreef Stefan het volgende:
Tot wanneer kun je stemmen? Let the bitch stay. Ga flink voten.
Ja, ga jij even 300 euro neerleggen om Pim op nummer 8 te houden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:29 schreef sherry777 het volgende:
dat bedoel ik renate speelt een vies spelletje!! Die blijft en Pim eruit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |