Ehm, nee? Het enige wat hij nog gaat doen is 24/7 lopen te analyseren tot je er gek van wordt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:10 schreef Melin het volgende:
Niet bobby eruit!?Die kan nog voor verrassingen gaan zorgen denk ik...
absoluuuuut...maar hij heeft ook kanten die we nog niet gezien hebben...mark my words, die kan nog wel eens anders uit de hoek komen dan verwachtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ehm, nee? Het enige wat hij nog gaat doen is 24/7 lopen te analyseren tot je er gek van wordt.
ik ga natuurlijk pas op het laatste moment stemmen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze haalt Bobby al in. Dus Danny snel stemmen.
- Gooit principes harder overboord dan ze ze verzint?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:33 schreef koffieleutjuh het volgende:
nou wie zet ff iets positiefs neer want ze wil graag dingen plakken op dr cv
- Ze kan heel goed naar de wc, ze schijt zich immers leeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:39 schreef Danny het volgende:
[..]
- Gooit principes harder overboord dan ze ze verzint?
- Dat ze geil wordt van het kopen van schoenen?
- Dat ze het wel horny vindt als haar beha te klein is?
- Dat ze graag riekt naar menstribloed?
Mja, en dan houdt 't wel op...
Morgen 19:55quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:46 schreef Stefan het volgende:
Tot wanneer kun je stemmen? Let the bitch stay. Ga flink voten.
Ja, ga jij even 300 euro neerleggen om Pim op nummer 8 te houden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:29 schreef sherry777 het volgende:
dat bedoel ik renate speelt een vies spelletje!! Die blijft en Pim eruit!
ja hoor om 19.55quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, ga jij even 300 euro neerleggen om Pim op nummer 8 te houden?
Okay, dan is het goed. Nou ja, doe het maar om 19:45 want om 19:55 heb je geen tijd meer.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |