Tevens zal ik tussen 11.15 en 13.00 uur een tel. intervieuw hebben bij radio 1 Is een Belgische radiozender!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:12 schreef Bunker-Renate het volgende:
Morgen zal ik live te horen zijn op Radio West. in de ochtendshow, tussen half 11 en 11 uur gaan ze mij telefonisch intervieuwen,
Dan zal ik ook langzamerpraten!
Tevens sta ik vandaag in het AD Groene Hart!
http://www.ad.nl/groeneha(...)ende_Tamagotchi.html
tijdens dit intervieuw was mij nog niet ter ore gekomen dat het waarschijnlijk in de kelder van Vlemminx is!
quote:Heb je weleens drugs gebruikt (dat geeft helemaal niets )
Een blowtje op z'n tijd vondt ik wel lekker ja! maar da's verleden tijd
quote:Op woensdag 22 april 2009 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk gedaan Renaat.![]()
Ik maak me wel een beetje zorgen of je je voldoende kan onderscheiden van dat soort communicatie-wetenschappen-studentjes als die Bobby Rond.
Dat je zorgt dat je anders bent.
Je klonk maandag bij FOK!-radio ook al een beetje alsof je een mediatraining had gehad, en communicatie-wetenschappen-studentjes kunnen dat beter. Dus dan moet je je juist op een andere manier onderscheiden (bijvoorbeeld door de kreet 'Ik vind het een uitdaging') te vermijden.Die Peter Nuninga is geen partij
Al betwijfel ik wel of hij er de eerste ronde uit vliegt, dat hij op FOK! geen achterban heeft wil niet zeggen dat hij elders niet populair is. De nummer 2 van De Gouden Kooi, Brian, werd op FOK! massaal uitgekotst, maar heeft toch slechts op het nippertje dat programma verloren.
Voel me nu wel een beetjekoos kaas
, want ik weet dat je hier uit tactische overwegingen toch niet op in kan gaan, wat ik uiteraard volledig begrijp.
geblinddoekt waterpolo... voordat je me lyncht ik heb nog nooit gewaterpolod tenzij je wat anders bedoelt ? in dat geval te te genant om hier op fok te vermeldenquote:Zeg Renate voor ik op je ga stemmen wil ik wel wat weten natuurlijk....
Wat is het raarste wat je ooit hebt meegemaakt tijdens een potje geblinddoekt waterpolo ?
ps: ik ga niet kijken
Ik had niet verwacht dat je je nagels zou lakken.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:02 schreef Bunker-Renate het volgende:
dat zou zomaar kunnen inderdaad, maar vond em toch wel leuk zo was wel even bang voor de verkeerde associatie
Whahahaaaaaaaquote:Op woensdag 22 april 2009 10:05 schreef Bunker-Renate het volgende:
Dat heb je goed. Het is dan ook niet mijn hand. Ik lak mijn nagels nooit ben meer van het natural being
Beetje persoonlijk misschien, probeer het toch maar.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:05 schreef Bunker-Renate het volgende:
Dat heb je goed. Het is dan ook niet mijn hand. Ik lak mijn nagels nooit ben meer van het natural being
Bedankt.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
Mijn sterrenbeeld zou zijn (ik geloof niet in sterrebeelden) een leeuw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |