Omdat dat zo is. Het is geen doen iedereen op de hoogte te brengen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of het gebeurde, maar waarom dat zo is.
Aha. Zou een automatisch mailtje geen oplossing zijn?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat dat zo is. Het is geen doen iedereen op de hoogte te brengen.
Denk dat het te weinig meerwaarde heeft nu je kunt zien hoeveel notes je hebt en bij een pimp-abo zelfs de inhoud.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aha. Zou een automatisch mailtje geen oplossing zijn?
dat is misschien ook zo. Waarom moet je eigenlijk een week om ze te kunnen zien?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Denk dat het te weinig meerwaarde heeft nu je kunt zien hoeveel notes je hebt en bij een pimp-abo zelfs de inhoud.
Die kan ik niet beantwoorden. Da's een ding dat Danny bedacht heeft.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat is misschien ook zo. Waarom moet je eigenlijk een week om ze te kunnen zien?
wat ben je soms ook een kutuserquote:Op donderdag 16 april 2009 14:26 schreef dagdag het volgende:
DAMES EN HEREN
GRAAG WIL IK EVEN DE AANDACHT
JITZZZE JAAP HEEFT 2 JA2JA 2 NOTES
Dan moet ik maar eens bij hem gaan leuren.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die kan ik niet beantwoorden. Da's een ding dat Danny bedacht heeft.
ja, behalve als ik op zee zitquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:28 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja, behalve als ik op zee zit
werk bij de marine hoor
Bij de volgende brand mag jij dus als eerste naar binnen?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:43 schreef Gupje het volgende:
Eerste functioneringsgesprek zit er op, ze vonden me top!
Eigenlijk vinden ze hem gewoon kut waardoor hij als eerst dood gaat omdat hij als eerst het pand moet betredenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bij de volgende brand mag jij dus als eerste naar binnen?
Mensen die denken dat ik bij de brandweer zitquote:Op donderdag 16 april 2009 14:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bij de volgende brand mag jij dus als eerste naar binnen?
Er zijn zelfs mensen die dat doen, dat is veel ergerquote:Op donderdag 16 april 2009 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je had toch vroeger zo'n user, kikkerlikker ofzo?
Bij die kikkers waar je van gaat hallucinerenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die dat doen, dat is veel erger
Ben ik ook weer geniaalquote:Op donderdag 16 april 2009 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij die kikkers waar je van gaat hallucineren
En je zit al 2 uur de kat uit de boom te kijken maar hij komt er maar niet uit?![]()
![]()
Begrijpelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kon een grinnik niet onderdrukken
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:30 schreef Gupje het volgende:
TT zonder plaatjes- doet eer aan dit topic
Ziet er vooral spectaculair uit. Is niet echt moeilijk als je een beetje kunt crossen, gewoon recht vooruit over de schans knallen, de drop is nou ook niet bepaald hoog te noemen.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan ben je wel een koning als je dat lukt.
Doe dan maar eens na, opschepperquote:Op donderdag 16 april 2009 15:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ziet er vooral spectaculair uit. Is niet echt moeilijk als je een beetje kunt crossen, gewoon recht vooruit over de schans knallen, de drop is nou ook niet bepaald hoog te noemen.
Als jij voor zo'n locatie zorgt wil ik graag even langs komen rauzen op de Honda.quote:
om te huilen inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2009 16:04 schreef Lakitu het volgende:
nablijven op school met malissa.
Dit topic
Gadverdamme!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]_____________________________________________________________________________________!
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:04 schreef Lakitu het volgende:
nablijven op school met malissa.
Dit topic
ik ook.quote:
Welke smaak?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:21 schreef kurk_droog het volgende:
moe. en beter ga ik chips halenen werk zoeken
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:39 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan.
En pizza de dag daarvoor.
AIDS!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:42 schreef Silentalarm het volgende:
Het lijkt erop dat de SC aan het sterven is
Of op zn minst ernstig ziek.
Grieks halenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:43 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dan wordt het Goulash met Bistro-aardappeltjes.
Er gaat nog minstens een topic per dag door heen, dus aan de hoeveelheid posts ligt het niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:42 schreef Silentalarm het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Er gaat nog minstens een topic per dag door heen, dus aan de hoeveelheid posts ligt het niet.
Over de kwaliteit van die posts zal ik het maar niet hebben
Vroeger he, waren er tijden dat een klb-sc topic binnen een uur vol was, vooral in de avonduren, man, wat een plezier was datquote:Op donderdag 16 april 2009 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Er gaat nog minstens een topic per dag door heen, dus aan de hoeveelheid posts ligt het niet.
Over de kwaliteit van die posts zal ik het maar niet hebben
Dat is toch nog steeds zo of niet meer.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vroeger he, waren er tijden dat een klb-sc topic binnen een uur vol was, vooral in de avonduren, man, wat een plezier was dat
14.gifquote:
Goed goedquote:
lamzakquote:Op donderdag 16 april 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed goedik kwam uit school en ik wilde 20 minuutjes slapen, toen werd het anderhalf uur
![]()
![]()
Ik ben nu net weer wakker!
er zijn hier geile meisjesquote:Op donderdag 16 april 2009 18:42 schreef Silentalarm het volgende:
Haha, ik ken het!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed goedik kwam uit school en ik wilde 20 minuutjes slapen, toen werd het anderhalf uur
![]()
![]()
Ik werd alleen maar wakker omdat mn moeder riep dat we gingen etenquote:
Pics!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil wel eens zien inderdaad hoe vrouwen eruit zien als ze net het bed uit komen (vooral 's ochtends dan als ze niet zijn opgemaakt).quote:
Timer.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
VAN WAT? Mij slapend? Want ik kan helaas geen foto's maken terwijl ik slaap.
je hebt genoeg ''naturel vrouwen'' hoor !quote:Op donderdag 16 april 2009 19:00 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien inderdaad hoe vrouwen eruit zien als ze net het bed uit komen (vooral 's ochtends dan als ze niet zijn opgemaakt).![]()
Mannen hebben geen camouflage-methoden.
Soms is er niks lekkerder dan in de middag even in de zon te gaan pitten.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd alleen maar wakker omdat mn moeder riep dat we gingen etenals dat niet zo was geweest lag ik er nu nog.
Maar naturelvrouwen zijn meestal heul niet zo knap als mooi opgemaakte vrouwen.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je hebt genoeg ''naturel vrouwen'' hoor !![]()
plamuurders![]()
Ik ken genoeg "naturel" vrouwen die er knap uitzien hoor. Hoe dan ook is naturel veel mooirerderer IMO.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:04 schreef Marurk het volgende:
[..]
Maar naturelvrouwen zijn meestal heul niet zo knap als mooi opgemaakte vrouwen.
Vrouwen die zich nooit opmaken zijn ook soms
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:04 schreef Marurk het volgende:
[..]
Maar naturelvrouwen zijn meestal heul niet zo knap als mooi opgemaakte vrouwen.
Vrouwen die zich nooit opmaken zijn ook soms
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ken genoeg "naturel" vrouwen die er knap uitzien hoor. Hoe dan ook is naturel veel mooirerderer IMO.
Maar opgemaakt zijn voor een feestje staat ook heel knap.
Ik maak me sowieso amper op dus zo'n beetje hetzelfdequote:Op donderdag 16 april 2009 19:00 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien inderdaad hoe vrouwen eruit zien als ze net het bed uit komen (vooral 's ochtends dan als ze niet zijn opgemaakt).![]()
Mannen hebben geen camouflage-methoden.
bier, want je kan je reet ook nog wel schoonvegen met je handquote:Op donderdag 16 april 2009 19:07 schreef gers het volgende:
mensen ik heb jullie hulp nodig
bier of wc papier ?
Ik had net lekker gedouchtquote:Op donderdag 16 april 2009 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Soms is er niks lekkerder dan in de middag even in de zon te gaan pitten.![]()
Nakendquote:Op donderdag 16 april 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had net lekker gedouchten dan ben ik altijd een beetje rozig en heb ik geen zin om kleding aan te trekken
het perfecte moment om even mn bed in te kruipen!
Opgemaakt (mits mooi/goed gedaan) vind ik toch knapper dan gewoon naturel.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ken genoeg "naturel" vrouwen die er knap uitzien hoor. Hoe dan ook is naturel veel mooirerderer IMO.
Maar opgemaakt zijn voor een feestje staat ook heel knap.
ik heb nog een shirtje uit 010 werkt dat ookquote:Op donderdag 16 april 2009 19:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bier, want je kan je reet ook nog wel schoonvegen met je hand[ afbeelding ]
Posten?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha ik maakte een foto van mezelf zoals ik normaal slaap, ziet er best schattig uit!
Zienquote:Op donderdag 16 april 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha ik maakte een foto van mezelf zoals ik normaal slaap, ziet er best schattig uit!
picsquote:Op donderdag 16 april 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En de timer instellen op een halfuur later ofzo? Dat kan mn camera niet eens
!
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Even op de computer zetten dan!
Ik twijfel nog tussen chips halen of niet..quote:Op donderdag 16 april 2009 19:18 schreef Marurk het volgende:
Ik verveel me eigenlijk te pleuris.
Soms heb je ook gewoon alles wel gelezen.
Als avondeten?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen chips halen of niet..
Had ik maar frikandellenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:22 schreef Marurk het volgende:
[..]
![]()
Gisteren gehad. Maar word je dik van als je dat te vaak doet.![]()
ik ben verliefdquote:Op donderdag 16 april 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
Dat gele ding waar je nog een klein stukje van ziet is mn teddybeerhihi
!
[ afbeelding ]
vooral 010 shirtjes jaquote:Op donderdag 16 april 2009 19:13 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb nog een shirtje uit 010 werkt dat ook
jaja, ik heb je strategie wel door hoorquote:
Awwwwwwwwquote:Op donderdag 16 april 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
!
[ afbeelding ]
!
[ afbeelding ]
!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Dan moet je natuurlijk wel beter en zachter en knuffeliger zijnquote:
Die is er lekker nietquote:
Hihiquote:
Wat is mn strategiequote:Op donderdag 16 april 2009 19:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vooral 010 shirtjes ja![]()
[..]
jaja, ik heb je strategie wel door hoor
*eet hamburgers*quote:Op donderdag 16 april 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel beter en zachter en knuffeliger zijnik wil er wel op vooruitgaan
!
Dan wil ik in real life onder je lakens kijkenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel beter en zachter en knuffeliger zijnik wil er wel op vooruitgaan
!
[..]
Die is er lekker niet![]()
[..]
Hihi
14 is voor mij goed. Hoe dichter bij de 0.....quote:Op donderdag 16 april 2009 19:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jij bent toch maar van 1992.
Ik prefereer 18 of 18+ maar goed.
Sorry, alleen KB mag datquote:Op donderdag 16 april 2009 19:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan wil ik in real life onder je lakens kijken
Voor jou misschien ja.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
14 is voor mij goed. Hoe dichter bij de 0.....
maakt niet uitquote:Op donderdag 16 april 2009 19:40 schreef gers het volgende:
ik voel me een pedo als ik naar bt kijk en over haar fantaseer
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:40 schreef gers het volgende:
ik voel me een pedo als ik naar bt kijk en over haar fantaseer
Had ik die luxe maar. Sowieso. Ik moet zorgen dat ik 100 zakken chips heb liggen op mijn kamer.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:42 schreef Marurk het volgende:
Ik heb geen zin om eten te gaan maken (lees: opwarmen).
Welke luxe? Het opwarmen van eten?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Had ik die luxe maar. Sowieso. Ik moet zorgen dat ik 100 zakken chips heb liggen op mijn kamer.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja , dat ik eten kon opwarmenNiks in huis.
Ik zou het jaren kunnen doen.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
Herkenbaar.
2 dagen alleen pizza + friet is ook niet echt lekker maar wel gemakkelijk.
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zou het jaren kunnen doen.
pizza,
frituur
grieks
chinees
pasta
wokken
shoarma
En dan nog ruimte voor afwisseling omdat er nog meer lekker dingen zijn en vormen pasta
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
pizza,
frituur
grieks
chinees
pasta
wokken
shoarma
En dan nog ruimte voor afwisseling omdat er nog meer lekker dingen zijn en vormen pasta
Daar dacht ik niet aanquote:Op donderdag 16 april 2009 19:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
Lekker inderdaad, maar zelf maken
No way dat ik daar tijd voor/zin in heb.
En om nou elke dag te bestellen gaat ook in de papieren lopen helaas.![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar dacht ik niet aan
Maar dan zijn er nog meer dingen. kipfilet / varkens haas met aardappelschijfjes , van die taco's ..enz.
Nee gatverquote:Op donderdag 16 april 2009 19:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
pizza,
frituur
grieks
chinees
pasta
wokken
shoarma
Met chinees doel ik eigenlijk alleen op loempia's, die andere deeg dingen met vlees erin en hete saus met kip.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee gatver![]()
Chinees is 1x in de 3 maanden lekker.
Ik ken een gezin wat elke week chinees eet (en ja ze zijn dik).
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee gatver![]()
Chinees is 1x in de 3 maanden lekker.
Ik ken een gezin wat elke week chinees eet (en ja ze zijn dik).
Ohhh oke, ik dacht vette dingen met veel saus...quote:Op donderdag 16 april 2009 20:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met chinees doel ik eigenlijk alleen op loempia's, die andere deeg dingen met vlees erin en hete saus met kip.
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
zo, 46,8 km gemountainbiked, wat is dat heerlijk om dan lekker te douchen en op de bank te zitten
Je vergeet het belangrijkste:quote:Op donderdag 16 april 2009 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
zo, 46,8 km gemountainbiked, wat is dat heerlijk om dan lekker te douchen en op de bank te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, ik vind ze alle 3 leuk maar dan toch die linker..quote:Op donderdag 16 april 2009 20:16 schreef Krentenbol. het volgende:
Welke foto zou ik op m'n fotoboek zetten?
[ afbeelding ]
quote:Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Eens met kurk, die waar je zitquote:Op donderdag 16 april 2009 20:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ]
heyquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:23 schreef dagdag het volgende:
Connecting to server...
You: hai
Stranger: Heei
Stranger: y*
You: is remlof on sc
You: ?
Stranger: ?
You: Are you a man
Stranger: Yes.
You: great
You: Nb was banned
Stranger: You?
You: women
Stranger: nb?
You: noorsbloed
You: form norway
Stranger: I'm new here.
Stranger: Denmark here.
How old?
You: ok mirre comahyves
You: 17
Stranger: English?
You: fok.nl?
You: yes
You: tuuut
You: police
Connecting to server...
How old?
Die zullen ook die linker kiezenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht wel op vrouwen meningen.
vind jij dat grappig meneertjequote:
Connecting to server...
How old?
eindelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dagdagje, ik moest er om glimlachen
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:30 schreef Silentalarm het volgende:
dagdag ik zit met een probleem. Jou adoratie topic is al meer dan 10 wordpagina'slang. Dat kan fok niet aan.
Remlof in de kliko?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:32 schreef dagdag het volgende:
[..]
Komt een nieuw subforum speciaal voor mij.
tenminste volgens mij zei remlof dat in pm
even een mededeling, ik heb je een pm gestuurd om je bericht te wijzigen, in een positievequote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:36 schreef Silentalarm het volgende:
kut strangers. Vraag je of ze een milf uit de schuur willen halen in de dagdag SC. Want er lag een coma mirre voor met een afgehakte kin. Gaan ze weg.
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:35 schreef dagdag het volgende:
[..]
even een mededeling, ik heb je een pm gestuurd om je bericht te wijzigen, in een positieve
zoiets als
JA GOED IDEE
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:39 schreef Silentalarm het volgende:
Dat zou wel chill zijn. Dan gewoon onder het kopje community. De hele dag over dagdag praten![]()
En eens per dag komt dagdag himself hoi zeggen~!!!
En dan plaats ik elke dag een deel van het dag dag adoratie topic
en dan komt er op fok tv het dagdag journaal
![]()
ja en dan gaat fok internazionaal onder leiding van de klb modsss en remlofquote:Op donderdag 16 april 2009 20:39 schreef Silentalarm het volgende:
Dat zou wel chill zijn. Dan gewoon onder het kopje community. De hele dag over dagdag praten![]()
En eens per dag komt dagdag himself hoi zeggen~!!!
En dan plaats ik elke dag een deel van het dag dag adoratie topic
en dan komt er op fok tv het dagdag journaal
![]()
We beginnen alvast met de dagdag-SC in KLB. Start je eigen thread maar.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:43 schreef dagdag het volgende:
Maar goed, vroeger wilde iedereen profvoetballer worden, maar ik had een doel
een eigen subforum of mod klb
ja moet werken over 5 minutenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
We beginnen alvast met de dagdag-SC in KLB. Start je eigen thread maar.
mijn vriendin zegt altijd; van de zijkant ziet het vrouwelijke gezicht er het beste uit dus dan kom je automatisch uit bij de eerste foto; die overigens ook de leukste pose heeftquote:Op donderdag 16 april 2009 20:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ]
wil je een eigen mod hebbenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:43 schreef dagdag het volgende:
Maar goed, vroeger wilde iedereen profvoetballer worden, maar ik had een doel
een eigen subforum of mod klb
Alledrie.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ]
Waarvan akte.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mijn vriendin zegt altijd; van de zijkant ziet het vrouwelijke gezicht er het beste uit dus dan kom je automatisch uit bij de eerste foto; die overigens ook de leukste pose heeft
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:59 schreef Silentalarm het volgende:
ik vind die eerste van krentenbol ook het leukst.
quote:
HIHIHIIHIHIHIquote:Op donderdag 16 april 2009 20:56 schreef bloodysunday het volgende:
echt serieus kut Omegle, ze haken allemaal bij mij af
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste:nee dat is niet goed voor mn spieropbouw heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en k moet nog rijden dalijk
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
heb jij hyves dagdag, ben benieuwd hoe je eruit zietquote:Op donderdag 16 april 2009 21:02 schreef dagdag het volgende:
krentenbol, zullen we een keer afspreken
je ziet er lief uit op die foto's
Volgens half nederland lijk sprekend op die homo david villa, dus dan weet je ongeveer hoe ik eruit zie
groetn
Ja.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:05 schreef RickoKun het volgende:
IM A BIZZY GIRL, IM A, I'M A BIZZY GIRL (EHHHH!!!!!!!!!!!!),
I'M A BIZZY GIRL, IM A, I'm A BIZZY GIRL EhhaAHheahaha
THE DIVA IS THE FEMALE VERSION OF A HUSTLAAAA
Vieze kankeremo feministen, gevuistneukt behoren ze te worden!
that's hotquote:Op donderdag 16 april 2009 21:05 schreef RickoKun het volgende:
Je moeder?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:50 schreef Syb-rund. het volgende:
lig ik lekker te dutten, komt het hysterische vrouwelijke gedeelte van het gezin in mijn fucking gezicht blerren dat ik de douche niet goed heb opgeruimd.
kom je beneden, is alles al opgeruimd![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:05 schreef RickoKun het volgende:
Wil je een verhaaltje voor het slapen gaan?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:08 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga naar bed hoor!11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
waarom door mij?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:08 schreef Silentalarm het volgende:
BS, ik heb dankzij jou last van mijn hoofd.
dat zijn er 278quote:Op donderdag 16 april 2009 21:08 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga naar bed hoor!11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
Oow mevrouw van de Lubbe dacht dat ik gek bij mn hoofd was toen ik mn hand gestrekt omhoog stak.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja ik krijg straf als ik dat hier zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |