Dat dacht ik ook tot ik er de boxoffice cijfers bijzocht van de eerste Night at the Museum: $251milj domestic, $574milj worldwide.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:05 schreef kriele het volgende:
Night at the Museum 2 zal een aardig filmpje zijn, maar het zal geen drommen naar de bios trekken.
The Da Vinci Code: $218milj domestic, $758milj worldwide. Daar stonden wel over het algemeen teleurstellende recensies tegenover.quote:Angels and Demons, tsjah, wat zal ik daar over zeggen? Zou zomaar een verassingshit kunnen worden.
Star Trek zal het ook wel goed mķeten doen aan de boxoffice, een productiebudget van $150milj is niet misselijk. Daar staan bepaalde verwachtingen tegenover.quote:Star Trek gaat het denk ik prima doen in de bioscoop. Helemaal nu zo langzamerhand wel blijkt dat Abrams en co er een prima film van hebben gemaakt.
In de VS beginnen ze al: "Paramount forges 'Star Trek' tie-ins". Dat wordt een flinke hype zo te zien.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:49 schreef DJJoris het volgende:
Ik hoor ontzettend veel mensen op mijn werk (Utopolis Almere) erg positief reageren op de trailers, hij zit in Almere voor flink wat films (net voor de hoofdfilm vaak zodat hij niet te missen is eigenlijk) en ik denk dat hij een zeer positieve verassing zal zijn.
Ik vind het alleen jammer dat Paramount nog niet echt bezig is met promotie, geen standees (kartonnen borden), geen banners en de definitieve posters moeten nog uitkomen, ik heb Spock & Kirk nu wel gezien, ik wil meer.
In de VS is afgelopen maanden ook al stevig reclame gemaakt bij onder andere belangrijke sportevenementen als de Super Bowl.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:42 schreef Zoot het volgende:
[..]
In de VS beginnen ze al: "Paramount forges 'Star Trek' tie-ins". Dat wordt een flinke hype zo te zien.
Toch denk ik dat hij redelijk groot voor een Star Trek film uit gaat komen in Nederland.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In de VS is afgelopen maanden ook al stevig reclame gemaakt bij onder andere belangrijke sportevenementen als de Super Bowl.
Er is ook een tv-ad te vinden die duidelijk is gericht op het publiek dat nooit een Star Trek film zou gaan kijken.
En voor het eerst wordt ook Europa serieus genomen, alleen zou het me niet verbazen als het grotendeels aan Nederland voorbij waait.
quote:But the two studios have so far taken markedly different approaches with their campaigns -- strategies that some in the industry indicate have already shaped the films' fates at the box office.Closely held box-office-tracking data from Marketcast that was obtained by Ad Age from another source suggest that with just two weeks before its debut in theaters, "Wolverine" is headed for a massive $100 million opening weekend on May 1, while Paramount's "Star Trek" is on track to gross half that amount when it opens a week later. According to data obtained by Ad Age "Wolverine" also enjoys a 20-percentage-point lead among women under 24: 38% expressed a "definite interest" in seeing Hugh Jackman on the big screen, while only 18% of young women expressed a "definite interest" in seeing "Star Trek." According to Nielsen NRG data supplied to Ad Age, 24% of all moviegoers familiar with the Marvel Comics adaptation say "Wolverine" is their current "first choice" film to see -- a stunning number for a film you can't even buy a ticket for yet.
quote:Trekkies not enough
But 43 years of Trekkies alone won't be enough to recoup on a $160 million CGI extravaganza, even as Paramount partners with Burger King, Lenovo, Kellogg, Nokia and Esurance to help it market the film.
"There's a core fan base that you have to cater to," said Katie Martin Kelley, a spokeswoman for Paramount. "But with a reboot, you have an opportunity to wipe the slate clean."
Still, the studio will quickly need to win a lot of hearts and change a lot of minds: According to data obtained by Ad Age, 63% of moviegoers surveyed were aware of "Star Trek" vs. 80% who claimed awareness of "Wolverine." Nearly half of those aware of "Wolverine" expressed "definite interest" in seeing the film vs. only 33% of those familiar with "Trek."
Ik kijk uit naar beide films, maar een $100milj opening weekend voor Wolverine lijkt me erg optimistisch?quote:International issue
But persuading young Americans to go to see "Star Trek" is only part of the problem.
Unlike Fox's "X-Men" films, which typically split their box office evenly between the U.S. market and the rest of the world, "Star Trek" doesn't transport well outside the States: Only 36% of the "Star Trek" films' grosses came from overseas between 1996 and 2002.
As one head of creative advertising at a rival studio put it, "The lack of international appeal on the franchise is something I would be peeing in my pants about if I were Paramount."
quote:Star Trek online sales strong - even outpacing Wolverine
Remember last week Ad Age said that Wolverine would outsell Star Trek 2 to 1? Well the first reports for online sales shows that the battle is a lot tighter and Star Trek is actually a bit ahead. THR cites MovieTickets.com sales figures showing that even though Wolverine is selling well, Star Trek is outselling it in early online sales. TrekMovie contacted Fandango and they said that both films are selling briskly, but that Trek is currently outselling Wolverine by a bit there there as well. They noted it is very early and that most sales will come much closer to the film and so there is a caution not to read too much into it, but it is yet another good sign for the film.
Misschien komt dat door een (kleiner en wat meer fanatiekere) fangroep die lang uitkijkt naar een nieuwe ST film.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De online ticket sales lopen iig goed:
[..]
Dat zal zeker meespelen ja.quote:Op maandag 27 april 2009 15:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Misschien komt dat door een (kleiner en wat meer fanatiekere) fangroep die lang uitkijkt naar een nieuwe ST film.
Dat komt omdat de Star Trek films van de laatste 15 jaar keer op keer geen grote getalen mainstream bioscoop bezoekers naar de zalen wisten te krijgen.quote:Op maandag 27 april 2009 17:38 schreef kriele het volgende:
Ik kan me eigenlijk helemaal niet herrinneren dat een Star Trek-film groots werd uitgebracht.
In twee maanden tijd Wolverine, Star Trek, Angels & Demons, Terminator 3, Transformers 2, Harry Potter and the Halfblood Princequote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:04 schreef speknek het volgende:
[..]
In twee maanden tijd Wolverine, Star Trek, Angels & Demons, Terminator 3 4, Transformers 2, Harry Potter and the Halfblood Prince.
Tijd om maar eens een Pathe Unlimited aan te gaan schaffen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:13 schreef speknek het volgende:
Eh ja, deel vier. In mijn hoofd heeft deel 3 nooit plaatsgevonden, en wordt dit dus deel 3.
Terminator 3? Volgens mij loop je een paar jaar achter.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:04 schreef speknek het volgende:
[..]
In twee maanden tijd Wolverine, Star Trek, Angels & Demons, Terminator 3, Transformers 2, Harry Potter and the Halfblood Prince.
Tijd om maar eens een Pathe Unlimited aan te gaan schaffen.
ILM doet al jaren de special effects voor de Star Trek films(sinds Wrath of Khan hebben zij misschien van twee films de effects niet gedaan en ook TNG is van hun hand) dacht ik, zij zijn nu eenmaal een van de besten in hun veld dus waarom zou je ze niet in huren?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:54 schreef speknek het volgende:
Grappig trouwens, J.J. Abrams een zelfverklaard Star Wars fan, de special effects gemaakt door ILM... Het is dat er nauwelijks nog Trekkies zijn, anders was het drama.
De laatste twee TNG films waren niet van de hand van ILM dacht ik, dus kan wel kloppen.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:40 schreef DJJoris het volgende:
[..]
ILM doet al jaren de special effects voor de Star Trek films(sinds Wrath of Khan hebben zij misschien van twee films de effects niet gedaan en ook TNG is van hun hand) dacht ik, zij zijn nu eenmaal een van de besten in hun veld dus waarom zou je ze niet in huren?
Dus ILM dat aan Star Trek meewerkt is niet zo heel erg vreemd.
Vergeet je darth vader kostuum niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:06 schreef Young_David het volgende:
Ik mag van 3FM naar de premierre in Amsterdam a.s. Woensdag. Ben ik nu nerd genoeg?
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vergeet je darth vader kostuum niet.
quote:[b]Op woensdag 6 mei 2009 20:45 schreef
(er staat al een WP op mijn PC, ik kan me bijna niet inhouden..)
Dan zaten wij in dezelfde zaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef Sander het volgende:
Net gezien in Amsterdam, bij Universal Studios in de zaal. Briljante film!
Ik zat met hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:57 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik krijg m'n vrienden niet goed overtuigdDie staan voor bijna niks open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:55 schreef Jovatov het volgende:
Ik vond hem erg vet
Aanrader!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, hij was tof! En dan eindigen met "Space... The final frontier..." en de star trek theme
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:41 schreef Tangarine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, hij was tof! En dan eindigen met "Space... The final frontier..." en de star trek theme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:50 schreef Jovatov het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
"I am, and will always be, your friend"quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:46 schreef Tangarine het volgende:
Trouwens, hoera voor alle bekende lines!
"I'm a doctor, not a physicist!"
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:17 schreef star_gazer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de nokia ringtone in de auto, leuk detail vond ik.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:13 schreef star_gazer het volgende:
Ben vanavond om 20:00 geweest in R'dam. FUCKING HELL wat een vette filmHeb mijn vriendin mee moeten slepen, maar ze had er geen spijt van. Echt een hele goede film, ook voor mensen die niet van star trek houden.
Wel een hoop nerds zeg, van die fanclubsZe stonden me zomaar te 'scannen' met hun 'tricorder'
![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:16 schreef Jovatov het volgende:
[..]ok, dat vroeg ik mij ook al af...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder, wat een geweldige film; goede actie, humor, absoluut een toppertje dat naar meer smaakt...![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:17 schreef star_gazer het volgende:Ik zal spoilervrij antwoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een alternatieve tijdlijn, geen prequel. Door de acties van Nero zijn een aantal gebeurtenissen veranderd. Het is een soort reboot, maar wel een die vanuit de originele series te verklaren is. Heel origineel opgelost.
2011quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:06 schreef DJJoris het volgende:
Wow, ik liep de bioscoop zaal uit met een gigantische smile op mijn gezicht, wat een prachtige film, zo mooi gemaakt, ben ook blij dat de film het schijnbaar erg goed schijnt te doen.
Maar ik zat echt te genieten, vanaf de openingsscene was ik helemaal de film ingezogen.
Even was ik bang voor het feit dat ik Quinto gelijk zou zien als Sylar maar het eerste moment dat hij in beeld kwam had ik al gelijk het gevoel dat het Spock was die daar stond.
De lens flares waren volop aanwezig en dat was misschien het enige minpuntje vond ik.
Ook vond ik het erg mooi dat JJ Abrams aan het einde een "ter nagedachtenis" heeft geplaatst voor Gene Roddenberry en zijn vrouw Majel Barrett Roddenberry en het feit dat aan het einde de originele Star Trek tune gebruikt wordt vond ik een prachtige afsluiting van deze film, waar blijft de tweede film? Het wachten op deze film duurde al zo lang, nu duurt het wachten op het vervolg natuurlijk nog langer.
Een alternatieve tijdlijn, vind je dat serieus een originele oplossing? Het is de standaard oplossing zo'n beetje in scifi om dit soort dingen te verklaren. Nou ja, kan ondanks dat niet wachten om de film te gaan zien!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:04 schreef Young_David het volgende:
Dit is een alternatieve tijdlijn, geen prequel. Door de acties van Nero zijn een aantal gebeurtenissen veranderd. Het is een soort reboot, maar wel een die vanuit de originele series te verklaren is. Heel origineel opgelost.
Ehm nee; ik was in gewone kleding. Is dat raarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:50 schreef kriele het volgende:
[..]
Whahahaha! Jij had een pyama aangetrokken dat door moest gaan voor een Star Trek uniform?
Geintje! Niet te serieus doen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:05 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ehm nee; ik was in gewone kleding. Is dat raar
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:26 schreef PlarkPlark het volgende:
Gisteravond geweest, Wat een film! Erg goed, maarIk vond het eerder geforceerde sluikreclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de nokia ringtone in de auto, leuk detail vond ik.
Over de spoiler:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Nu 95%quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:27 schreef star_gazer het volgende:
Volgens Rotten tomatoes niets dan lof. 126 reviews, 94%
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:08 schreef star_gazer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:48 schreef Young_David het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
De OST is best goed *kuch* torrent* *kuch*. Overigens is de trailermuziek ook makkelijkte vinden: two steps from hell - freedom fightersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:50 schreef DJJoris het volgende:
Ik vind de titels van de nummers van de soundtrack erg grappig gekozen al zeg ik het zelf, zit er ook erg van te genieten. Morgenavond nog maar een keer naar de film.
Tja, het blijft star trek. En helaas heeft dat een afstotende werking op een groot deel van de helaas alom aanwezige closed mind ik-voel-me-tof-mensen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand deze film niet leuk vindt; hoe groot je aversie ook is richting star trekquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:26 schreef RedemptioN het volgende:
wat mij wel erg tegenviel was dat er max 25 man in de bios in arnhem zaten...en dat op de dag van de premiere, welliswaar was het de film van 18:30, maar ook na de film zag het er niet naar uit dat de avond film erg vol zou zitten
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tja, het blijft star trek. En helaas heeft dat een afstotende werking op een groot deel van de helaas alom aanwezige closed mind ik-voel-me-tof-mensen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand deze film niet leuk vindt; hoe groot je aversie ook is richting star trek
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:59 schreef star_gazer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:29 schreef Young_David het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Alleen vind ik dat idee van die 2 tijdlijnen toch even lastig om aan te wennen. snap wel dat het natuurlijk een handige manier is om dit deel(en eigenlijk de gehele) serie nieuw leven in te blazen.. maar om dan alles wat ik hiervoor gezien heb, nu op losse schroeven te laten staan, vind ik toch wat jammer.
[ Bericht 4% gewijzigd door star_gazer op 09-05-2009 11:04:22 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik en een vriend waren de enige in de hele zaal![]()
Het ziet er volgens variety tot nu toe goed uit voor Star Trek:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:24 schreef Jeeh het volgende:
Morgen overdag nog een keer heen![]()
Ben erg benieuwd hoe deze film het in zijn eerste weekend zal doen, ik hoop hoop hoop dat het wat wordt, want ik zie toch wel erg graag een vervolg met deze cast.
3milj meer dan Iron Man en 2milj meer dan Wolverine.quote:'Star Trek' nabs $7 million so far
Paramount pic opened at 7 p.m. Thursday
Paramount's "Star Trek" opened at 7 p.m. Thursday on most of its 3,800 screens, grossing an estimated $7 million as of Friday morning.
J.J. Abrams' reboot of the classic sci-fi franchise currently stands as the best-reviewed movie of the year, earning a 96% ranking on Rotten Tomatoes.
Last weekend, 20th Century Fox's "Wolverine" grossed nearly $5 million in midnight runs, although "Wolverine" didn't start its run until 12:01 a.m. Friday.
As with "Star Trek," Par opened "Iron Man" on a Thursday night in May 2008. "Iron Man" grossed north of $4 million in Thursday evening/midnight runs on its way to grossing $102.1 million for the weekend.
Based on tracking, Par, along with some of its rivals, doesn't expect "Star Trek" to come close to "Iron Man's" opening gross, or even the $85 million earned by "Wolverine" last weekend. Nonetheless, a number of films have overperformed in recent months
Ik vond Bones goed maar Spock toch echt een geniale vertolking, zelfs zijn loopje en mimiek waren 't zelfde.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:18 schreef jpg97 het volgende:
ik geef hem een 7,5
Leonard Bones McCoy was briljanter dan Spock in deze film ( qua vertolking bedoel ik ) imho.
quote:'Star Trek’ Adds Another $26 Million… How High Will It Boldly Go?
Steve Mason at Big Hollywood brings us Friday estimates and the predictions for Star Trek continue to rise as Mason was at one point predicting the film to make approximately $65 million, but has now raised that total to $77 million following a stellar Friday at the box.
Star Trek opened early on Thursday to the tune of $7 million and on Friday, estimates show it pulled in an additional $26 million. Our very own Laremy Legel went out on a limb with a $92.4 million prediction for the sci-fi reboot that has earned amazing reviews from critics with a 96% rating at Rotten Tomatoes holding strong. Should word-of-mouth continue to grow, so could the box-office take for the feature that must have Paramount execs jumping for joy.
In only 31 hours, Star Trek has already bested the previous best opening weekend for a Star Trek film by $20 million as Star Trek: First Contact in 1996 was the previous holder of the crown with $13 million. Perhaps its the right movie at the right time, critical reviews, trailers, marketing, J.J. Abrams or whatever, but this one is hitting on all cylinders.
Dat was denk ik één van de voorwaarden van Abrams om deze franchise over te nemen: Een schone lei.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:56 schreef kriele het volgende:
Ik vond het een heerlijke film. Een onderhoudend verhaal, flink wat vaart, heel veel actie en goede acteerprestaties. Een van de weinige dingen die je op de film tegen kan hebben is die alternate timeline, maar ik zou zo ook niet weten hoe je dat anders zou moeten doen, zonder de eerste tijdlijn niet te beschadigen.
Veel plezier; het zal je niet tegenvallenquote:
Ik dacht eerlijk gezegd telkens als er zo'n Romulan dood was dat dat Nero was. Ik vond ze allemaal zo op elkaar lijkenquote:Op zondag 10 mei 2009 12:33 schreef star_gazer het volgende:
Tsja, dat is misschien een minpuntje: Nero was niet helemaal lekker uitgewerkt inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
Vond ze overigens ook niet echt uitzien als romulansquote:Op zondag 10 mei 2009 12:38 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd telkens als er zo'n Romulan dood was dat dat Nero was. Ik vond ze allemaal zo op elkaar lijken
Maar het ging toch meer om de helden dan om de bad guys
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:11 schreef star_gazer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:11 schreef star_gazer het volgende:
Ah joh daar moet je niet té veel over nadenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 ding snap ik trouwens niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ah joh daar moet je niet té veel over nadenken![]()
1 ding snap ik trouwens niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef zquing het volgende:
[..]Ja stom! Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ijs_beer fan!
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:14 schreef zquing het volgende:
-
Een soort Khan wilden ze al in de vorige film, dat pakte behoorlijk hopeloos uit.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:20 schreef speknek het volgende:
En inderdaad is het wel jammer dat ze zo weinig met Eric Bana gedaan hebben. Schijnbaar wilden de schrijvers gewoon een soort Khan.
De verwijzing naar Khan was wel duidelijk? Maar die naar "Enterprise"? Die heb gemist, wat bedoel je?quote:Voor de puritisten onder ons zit er nog een geinige kwinkslag in naar de serie 'Enterprise' en 'The Wrath of Khan'.
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:45 schreef Defiant het volgende:
[..]
De verwijzing naar Khan was wel duidelijk? Maar die naar "Enterprise"? Die heb gemist, wat bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
[ Bericht 0% gewijzigd door zquing op 10-05-2009 16:13:07 ]"Those unforgettable days, for them I live"
Link?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:00 schreef zquing het volgende:
mischien wel een leuk lijstje met verwijzingen
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:00 schreef zquing het volgende:
mischien wel een leuk lijstje met verwijzingenLeuk! Veel vielen me tijdens het kijken op, maar veel ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Hear hear!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:53 schreef RedemptioN het volgende:
ik stem voor een serie met deze nieuwe crew, who's with me!?
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:53 schreef RedemptioN het volgende:
De scene met de crewmember in het awayteam met het rode pakje en de vechtscene op de boor schijnt J.J. Abrams zijn meest favoriete scene te zijn (volgens het beeldmateriaal op de UPI dag).quote:Op zondag 10 mei 2009 19:17 schreef WheeleE het volgende:
Gisteravond in een volle Pathe Spuimarkt gezien, en ik heb me uitstekend vermaakt! Ik zie mijzelf niet als kenner of die-hard fan, maar ik heb toch wel een hoop herkenningspunten en verwijzingen naar de vorige films en series opgevangen. De cast voor de crew vond ik goed gekozen, ze waren wel herkenbaar.
Ik hoop echt dat het volgende deel net zo vet wordt, maar daar heb ik wel vertrouwen in met Abrams
De twee meest lollige momenten waren Chekov met zijn 'Wictor Wictor' en de crewmember in het awayteam in het rode pakje. Jammer dat hij zelf niet van de Star Trekregels op de hoogte was.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:57 schreef DJJoris het volgende:
[..]
De scene met de crewmember in het awayteam met het rode pakje en de vechtscene op de boor schijnt J.J. Abrams zijn meest favoriete scene te zijn (volgens het beeldmateriaal op de UPI dag).
Tot misschien wel mijn grote schaamte ga ik er morgen alweer voor de 5e keer naar toe
Een warp enginequote:Op maandag 11 mei 2009 01:15 schreef star_gazer het volgende:
Wat drijft mensen om een film meer dan 1 keer in de bios te zien
Daar zou ik niet over klagenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:53 schreef RedemptioN het volgende:
Deed me in eerste instantie een beetje denken aan Empire Strikes Backquote:Op maandag 11 mei 2009 04:02 schreef wonderer het volgende:
Edit: oh ja, die twee beesten op Delta Vega...Te cliche en biologisch gezien volgens mij niet erg plausibel. Beetje jammer.
Misschien een van de aanwijzingen dat hij "emotionally damaged" was?quote:Op maandag 11 mei 2009 06:54 schreef STING het volgende:
[..]
Deed me in eerste instantie een beetje denken aan Empire Strikes Back
Ook het schip van Spock deed me qua vorm en geluid aan de nieuwe Star Wars films denken.
Wel erg onrealistisch dat Spock, Kirk niet gewoon in de brig of een afgesloten kamer hebben gegooid, ipv op een planeet te gooien.
en het feit dat hij niet op het schip hoorde te zijn in eerste instantie...quote:Op maandag 11 mei 2009 10:15 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Misschien een van de aanwijzingen dat hij "emotionally damaged" was?
Niet alleen die beesten. Die assistent van Scotty had ook wel een hoop weg van die assistenten van Lando in Cloud Cityquote:Op maandag 11 mei 2009 06:54 schreef STING het volgende:
Deed me in eerste instantie een beetje denken aan Empire Strikes Back
[ Bericht 49% gewijzigd door Forau_Diavolina op 11-05-2009 11:38:23 ]"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
Bedankt voor het posten, erg leukquote:Op zondag 10 mei 2009 16:57 schreef Defiant het volgende:
Interessant voor-verhaaltje, over hoe en wat met Nero/Romulans. http://www.startrekonline.com/node/235
Ah, daar kende ik hem dus vanquote:Op maandag 11 mei 2009 13:44 schreef jpg97 het volgende:
Oh ja, en ik was ook aan het wachten tot Dr. McCoy keihard: " Rohirrim!! " zou roepen
ik dacht dat House zou helpen bij de geboorte van Kirk...meteen in het begin van de film al een teleurstellingquote:Op maandag 11 mei 2009 13:44 schreef jpg97 het volgende:
Oh ja, en ik was ook aan het wachten tot Dr. McCoy keihard: " Rohirrim!! " zou roepen
House die helpt bij een bevalling van z'n eigen personeel?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik dacht dat House zou helpen bij de geboorte van Kirk...meteen in het begin van de film al een teleurstelling
ja hij duikt overal op, dus ik had hem hier ook verwacht weet jequote:Op maandag 11 mei 2009 17:09 schreef STING het volgende:
[..]
House die helpt bij een bevalling van z'n eigen personeel?
Hmmmquote:Op maandag 11 mei 2009 12:01 schreef RedemptioN het volgende:
als je het idee had naar star wars te kijken dan denk ik dat je die films voor de zekerheid maar een keer op moet zetten
Van lookingcloser.orgquote:A farm boy who likes to zoom around on a sort of landspeeder stops and gazes up wistfully at a starship. That farm boy is encouraged by a veteran warrior, who tells him about how great his father was. The bad guys blow up planets. We watch this happen in an excruciating scene, where a hero must cope with the death of his home and the people he loves. After the destruction of one world, we know that the climactic scenes will involve the attempted destruction of another. The cocky hero is chasing the same girl as the more principled hero. And the audience is rather surprised by who she ends up with at the end. The secondary hero must learn to break his code and “have faith.” The climactic sequence involves a ship blasting itself free from the destructive power of an explosive calamity. It all ends with an award ceremony.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |