Waarschijnlijk wel, hij moest achterlijk vroeg op en hij lijkt me niet echt een persoon die extra vroeg naar Schiphol gaat om daar uitgebreid de tax-free in te gaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:37 schreef DutchTrain het volgende:
En is UIO al veilig geland in Porto
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:02 schreef Thetallguy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn veeeel mooier dan die brakke Norwegian bakken
Pas dan gewoon de foto aan en zet er een KLM vliegtuig neer ofzoquote:
Met special features uiteraard, zo geeft de linkerhoogtemeter 6000 foot minder aan dan de rechterhoogtemeterquote:Op donderdag 16 april 2009 10:56 schreef Fogel het volgende:
Norwegian heeft een jubileumsvliegtuig van Boeing gekocht, een 737-800 nummer 6000 in de reeks.
Is best mogelijk hoor, gaat je alleen wat kostenquote:
Ze zoeken het maar uit, ik vlieg niet met zequote:Op donderdag 16 april 2009 15:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Met special features uiteraard, zo geeft de linkerhoogtemeter 6000 foot minder aan dan de rechterhoogtemeter
Ow...quote:Op donderdag 16 april 2009 14:32 schreef Fogel het volgende:
Pas dan gewoon de foto aan en zet er een KLM vliegtuig neer ofzo
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:29 schreef Fogel het volgende:
Verdien je al je reizen met online poker?
baggerfoto, Machu Picchu is onscherpquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef bluesparkle het volgende:
Wat een leuke foto.
Gefeliciteerd met je prijs
Ik denk dat zijn volgende trip naar China, Laos en Thailand gaat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:52 schreef Traveling_Skippy het volgende:
Zo das wel vet!!
Gratis vakanties
waar ga je volgende keer heen??
het was of de tekst scherp of MP scherpquote:
het zijn geen gratis vakanties, moet er "hard" voor werken. Maar het blijft leuk met letterlijk een paar muisklikken genoeg geld te verdienen om de wereld rond te reizen. Met deze reis erbij zit ik weer netjes op mijn gemiddelde van 1 reis per 2,1 maand sinds 2004quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:52 schreef Traveling_Skippy het volgende:
Zo das wel vet!!
Gratis vakanties
waar ga je volgende keer heen??
Ik zit het hele weekend en maandag incluis zonder stroomquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:56 schreef Thetallguy het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Ik heb ook een mooie mededelingweekend
Een asado heeft geen stroom nodig, je komt het weekend vast wel doorquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zit het hele weekend en maandag incluis zonder stroom
Op dat moment dus niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:37 schreef DutchTrain het volgende:
Er staat geen plaatje in de OP
En is UIO al veilig geland in Porto
Uiteindelijk dus wel.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef Fogel het volgende:
Waarschijnlijk wel, hij moest achterlijk vroeg op en hij lijkt me niet echt een persoon die extra vroeg naar Schiphol gaat om daar uitgebreid de tax-free in te gaan.
Verdomd, niet aan gedacht dat de diepvries ook leeg moet vanavond! Thanksquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:12 schreef Fogel het volgende:
Of natuurlijk zo'n ding aanschaffen en je koelkast erin pluggen om je bier en mayo koud te houden:
[ afbeelding ]
Burgertrutje.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:42 schreef Fogel het volgende:
Hebben jullie nog een compensatie ontvangen voor de geannuleerde vlucht en dat vervolgens in bier geinvesteerd?
Wijn of thee zijn ook mogelijke opties, of het epileertangetje wat zo warm aanbevolen werd door k_man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |