Dan geeft het iig licht in het donkerquote:Op donderdag 16 april 2009 10:25 schreef Klonk het volgende:
als ik Klonkette nu volblaf en bezwanger zou het kindje dan magische superpowers krijgen
het moet wel wat meer doen dan een beetje licht in het donker geven...quote:Op donderdag 16 april 2009 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan geeft het iig licht in het donker
Kan je het makkelijk vinden snachts
Dan zou ik het kind Rudolf noemen!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan geeft het iig licht in het donker
Kan je het makkelijk vinden snachts
dat woord klinkt behoorlijk eng..quote:Op donderdag 16 april 2009 10:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
nee, ik heb nog steeds last van mijn arme voetjes en vandaag een skeletscintigrafie (opgevoerde x ray foto´s denk ik)
Nee, het zou net als Willem Tijl zijn, qua appels.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:25 schreef Klonk het volgende:
als ik Klonkette nu volblaf en bezwanger zou het kindje dan magische superpowers krijgen
Neem dan ook iets wat minder vultquote:
wat hebben appels van willem te maken met mijn kindje voorzien van magische superpowersquote:Op donderdag 16 april 2009 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het zou net als Willem Tijl zijn, qua appels.
De Hulk is er niets bijquote:Op donderdag 16 april 2009 10:25 schreef Klonk het volgende:
Willem kon heel goed schieten, net als Agent Zero. Maar die schoot niet op appelsquote:Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat hebben appels van willem te maken met mijn kindje voorzien van magische superpowers
Maar chocomel vult ontzettend, dan worden die liters lastig ja..quote:
jaquote:Op donderdag 16 april 2009 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Willem kon heel goed schieten, net als Agent Zero. Maar die schoot niet op appels
Janken, schijten en vreten schijnt ook redelijk standaard te zijn. Verder niets, dus spaar jezelf de moeite.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
het moet wel wat meer doen dan een beetje licht in het donker geven...
Ah, das radiologisch onderzoek...quote:Op donderdag 16 april 2009 10:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
nee, ik heb nog steeds last van mijn arme voetjes en vandaag een skeletscintigrafie (opgevoerde x ray foto´s denk ik)
*duimt*quote:Op donderdag 16 april 2009 10:42 schreef Klonk het volgende:
allemaal ff duimen voor Klonkette die is sinds 11 minuten bezig met een solli gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |