Allemaal inbegrepen!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Janken, schijten en vreten schijnt ook redelijk standaard te zijn. Verder niets, dus spaar jezelf de moeite.
die kwelling gaat gelukkig aan mij voorbijquote:Op donderdag 16 april 2009 10:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, das radiologisch onderzoek...
Wordt pas leuk als ze er een liter water ingieten, waarna je een uur stil moet liggen onder zoeen apparaat.... Mot je pissen als een reiger, mag je niet weg.
En je mag maar 1 keer in de week naar een meet?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
KG, de kans begint wel heel klein te worden dat ik de 17de kom. Heb de 16de ineens ook een meet
Ik heb een keer een PET-scan gekregen, daarbij kreeg ik ook wat radioactief afval ingespoten. Maar dat duurde ook geen uur, gelukkig.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
die kwelling gaat gelukkig aan mij voorbij
hehe.. maar als zo'n kleine het ineens doet dan is het 'ooh, wat lief, het poept al! Doe ji het in je onderbox is het 'Heel snel wegwezen jij viezerik!'quote:Op donderdag 16 april 2009 10:47 schreef Klonk het volgende:
laat dan maar, dat kan ik zelf ook allemaal
1x per jaar.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En je mag maar 1 keer in de week naar een meet?
Indah, ik zou het flauw vinden als jij niet komtquote:
welk mannetje? ik dacht dat je voor haar een vrouwtje had geregeld!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:06 schreef Pien85 het volgende:
KG, waar blijft dan mannetje van jou nou? Ik heb nog steeds niets gehoord, zou ik iets fout gedaan hebben, of heb jij je mannetje bang gemaakt voor mij?
Met overnachting dus voor jouquote:Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
KG, de kans begint wel heel klein te worden dat ik de 17de kom. Heb de 16de ineens ook een meet
1 keer per eeuw eigenlijk maarquote:Op donderdag 16 april 2009 10:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En je mag maar 1 keer in de week naar een meet?
Ksc gaat voorquote:Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
De 16e is iig in Utrecht. Die van hier weet ik nog niet eigenlijkquote:
17e is ook in utrechtquote:Op donderdag 16 april 2009 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De 16e is iig in Utrecht. Die van hier weet ik nog niet eigenlijk
TETTEN?quote:
Ik ken ergere onderzoeken dan even niet mogen plassen.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, das radiologisch onderzoek...
Wordt pas leuk als ze er een liter water ingieten, waarna je een uur stil moet liggen onder zoeen apparaat.... Mot je pissen als een reiger, mag je niet weg.
Hij komt bij mij niet meer onlinequote:Op donderdag 16 april 2009 11:06 schreef Pien85 het volgende:
KG, waar blijft dan mannetje van jou nou? Ik heb nog steeds niets gehoord, zou ik iets fout gedaan hebben, of heb jij je mannetje bang gemaakt voor mij?
Nee, Pien regelt een vrouwtje voor mijquote:Op donderdag 16 april 2009 11:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welk mannetje? ik dacht dat je voor haar een vrouwtje had geregeld!
Neem een voorschot op volgende eeuwquote:
Dat sowiesoquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
Starbucks filialen NS stations openen deze zomer
Verplaats maar, ik ben 21 tot 30 mei in Nederland.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Indah, ik zou het flauw vinden als jij niet komt
Hmm... beetje jammer, zou die kerk ingestort zijn? Last van de kredietcrisis waardoor het helemaal mis gaat?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hij komt bij mij niet meer onlineOf nog niet, geen idee. Misschien baalde hij van een gratis uur consult
Nee, die senseojunk dan. Uberhaupt, koffiequote:Op donderdag 16 april 2009 11:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]overrated milkshakes die koffie genoemd worden
Stond al in de KSC een uurtje terug en de koffie blijft ranzig slootwater.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
Starbucks filialen NS stations openen deze zomer
Minimeets plannenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Verplaats maar, ik ben 21 tot 30 mei in Nederland.
Moet alleen de 22e naar het stadskantoor voor een nieuw rijbewijs. Voor diegenen die in Eindhoven willen mini-meeten gedurende de rest van mijn vakantie kan ik altijd even op de fiets springen.quote:
Wie weet wordt de volgende meet wel een orgie.. daar zou je het over kunnen hebben bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:22 schreef cablegunmaster het volgende:
vraag me echt af waar we tijdens de KSC over gaan hebben.
als alles hier al besproken word.!
Ik ben vooral benieuwd hoe iedereen in het echt isquote:Op donderdag 16 april 2009 11:22 schreef cablegunmaster het volgende:
vraag me echt af waar we tijdens de KSC over gaan hebben.
als alles hier al besproken word.!
quote:
Ik drink liever een liter slootwater dan een kopje koffiequote:Op donderdag 16 april 2009 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Stond al in de KSC een uurtje terug en de koffie blijft ranzig slootwater.
Nee joh, geruchten enzoquote:Op donderdag 16 april 2009 11:23 schreef Pheno het volgende:
Een meet?
ieder zijn voorkeur hequote:Op donderdag 16 april 2009 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik drink liever een liter slootwater dan een kopje koffie
WKGzquote:Op donderdag 16 april 2009 11:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe iedereen in het echt is
Papa Indahquote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Mijn nieuwe vriendin heeft iets met babies. Ze heeft er zelf geen, maar volgens mij wil ze wel erg graag. Toch een beetje oppassen dus, voor ik het weet zit ik er aan vast anders.
Dumpen en een andere zoeken, direct.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Mijn nieuwe vriendin heeft iets met babies. Ze heeft er zelf geen, maar volgens mij wil ze wel erg graag. Toch een beetje oppassen dus, voor ik het weet zit ik er aan vast anders.
Spuit 11 geeft hier echt bagger dusquote:Op donderdag 16 april 2009 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Stond al in de KSC een uurtje terug en de koffie blijft ranzig slootwater.
Dan is het goed. Ik schrok al.quote:
haha, ik sta er niet negatief (meer) tegenover dat idee, maar ik wil het liefst nog een paar jaar wachten.quote:
Nah, ken haar net een paar maanden dus ik moet haar wel een kans geven vind ik. Tevens is ze nog eens niet dom en ziet ze er lekker uit. Ik zou er geen bezwaar tegen hebben op zich als die later mijn kinderen mag werpen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dumpen en een andere zoeken, direct.
jepsquote:Op donderdag 16 april 2009 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spuit 11 geeft hier echt bagger dus.
Yakult voor bier geeft plezier!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Is bier en Yakult een goede combinatie trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |