Oh damn dude, gecondoleerd, en sterkte.quote:Op donderdag 16 april 2009 08:09 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ook lekker wakker worden, horen dat je oma vanochtend is overleden terwijl ik net aan het dromen was over haar![]()
ik verwacht dan ook niet dat iedereen hier van die schouderklopjes gaat dumpen hoor, wilde het gewoon ff van me af zetten. Maar dankjequote:Op donderdag 16 april 2009 08:26 schreef Sander het volgende:
[..]
Oh damn dude, gecondoleerd, en sterkte.Ik refreshte het topic niet voor ik reageerde
jouw laptop heeft een hdmi uitgang? Nice, ik dank dat je een redelijk goedkope bij de handy man kan vinden op plein 44. Maar dat weet ik neit zeker, betaal er iig niet meer dan 30 euro voor want dan word je opgelichtquote:Op donderdag 16 april 2009 12:35 schreef LastRequest het volgende:
Eeeeeven een vraagje.. ik wil straks in m'n pauze een hdmi naar hdmi kabel kopen.. voor laptop naar tv.. iemand tips waar ik die kan halen? Heb niet de tijd om rond te kijken enzo.. En als ik em bij de eerste de beste winkel koop zul je zien dat ik er veel meer voor betaal dan ergens anders
Gecondoleerd en sterkte!quote:Op donderdag 16 april 2009 08:09 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ook lekker wakker worden, horen dat je oma vanochtend is overleden terwijl ik net aan het dromen was over haar![]()
quote:Package Progress
Location Date Local Time Description
APELDOORN,
NL 16/04/2009 6:36 OUT FOR DELIVERY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |