Bite me.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind de TT een beetje grof en aanstootgevend.
Een hoog "note +1"-gehalte inderdaad.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind de TT een beetje grof en aanstootgevend.
sletquote:Op donderdag 16 april 2009 00:38 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga McFearless zijn bedje opzoeken.
Hoer.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:38 schreef wolvendagen het volgende:
aangezien je toch zo lekker bezig bent, maak jezelf eens nuttig en zoek die arme broekpaling eens opquote:Op donderdag 16 april 2009 00:38 schreef wolvendagen het volgende:
Kleuter.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:38 schreef wolvendagen het volgende:
Die wil zijn naam niet aan me vertellenquote:Op donderdag 16 april 2009 00:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maak jezelf eens nuttig en bezoek broekpaling eens op
Someone here cares about it, and it's not me.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daar zal de meet ook plaatsvinden hoor, in Brabant.
JAJA!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BBQ en bier zuipen en daarna uitgaan, bij mij in A'dam.
Hop, slapen.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:40 schreef
Someone here cares about it, and it's not me.
Er zijn momenteel geen Roberto Cacciapaglia shows aangekondigdquote:Op donderdag 16 april 2009 00:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen idee, doet Roberto geen toer door NL of zo?
nu blijft er ook niks overquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Er zijn momenteel geen Roberto Cacciapaglia shows aangekondigd![]()
dat word dan maar een bezoekje brengen aan de andere geniale roberto
Ik heb echt geen inspiratiequote:
Die TTquote:Op donderdag 16 april 2009 01:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb echt geen inspiratie![]()
Originele is weer terug.
Ik voel met je mee.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb echt geen inspiratie![]()
Originele is weer terug.
stome?quote:Op donderdag 16 april 2009 01:19 schreef Syb-rund. het volgende:
je kunt misschien een anagram van de tt maken.
eerste poging;
hoe verder? laatste keer stonne kanlap!
de 2 nn = stiekem een m
Meest overgewaardeerde nummer van bob, heb je van dit nummer wel eens de studio uitvoering gehoord, (Natty Dread, 1974) dan is het ineens niet zo'n goed nummer meer hoor!quote:
Hoef je niet meteen boos te wordenquote:
Jongeeeeee, ik vind het een goed nummer jaquote:Op donderdag 16 april 2009 01:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Meest overgewaardeerde nummer van bob, heb je van dit nummer wel eens de studio uitvoering gehoord, (Natty Dread, 1974) dan is het ineens niet zo'n goed nummer meer hoor!
vergeten in te koppen,quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 01:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jongeeeeee, ik vind het een goed nummer ja
wat zijn zijn betere nummers dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 01:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sorry, ik als recht-geaarde bob fan moest hier even iets over zeggen....
Ik ben niet boos hoor, ik ben gewoon streng tegen Syb. Wordt ie hard van.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen boos te worden![]()
Ik vind het album survival, burnin' en confrontation erg goed, en die remix is idd lekker!quote:Op donderdag 16 april 2009 01:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat zijn zijn betere nummers dan?
wat vind je als bob marley fan van dit nummer trouwens;
quote:Op donderdag 16 april 2009 01:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vergeten in te koppen,
whehe nou nee, ik bereid mijn eten liever in de magnetron!11
Doe dan bupatih.gifquote:Op donderdag 16 april 2009 01:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor, ik ben gewoon streng tegen Syb. Wordt ie hard van.
ik ben al bikkelhard hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 01:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor, ik ben gewoon streng tegen Syb. Wordt ie hard van.
lekkelquote:Op donderdag 16 april 2009 01:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
7 minuten in de magnetron en smullen maar
quote:Op donderdag 16 april 2009 01:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben al bikkelhard hoor![]()
[..]
lekkel
maar ik ga mijn bed verwarmen lui, goedenacht
wolvendagen is al uit het topic verdwenen hoorquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 05:19 schreef Boe-man het volgende:
Weet iemand de link van dat youtube filmpje van zo'n mokkel die "kiss me" covered? Het was iig een Canadese
Dat zei ik vannacht ook tegen je moeder, maar die vond dat ook geen goed antwoordquote:Op donderdag 16 april 2009 05:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ga dat maar lekker in MUZ ofzo vragen, val ons er niet mee lastig!
quote:Op donderdag 16 april 2009 05:44 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dat zei ik vannacht ook tegen je moeder, maar die vond dat ook geen goed antwoord
Jepquote:
Daarom is het ook zo geniaalquote:Op donderdag 16 april 2009 09:27 schreef Cybey het volgende:
Ik word trouwens echt ziek van dat badpakmannen topic. Vind het er zo vies uit zien
Ik ben best een fan van je-moeder grappen, maar deze is gewoon vreemd...quote:Op donderdag 16 april 2009 05:44 schreef Boe-man het volgende:
Dat zei ik vannacht ook tegen je moeder, maar die vond dat ook geen goed antwoord
Nee je zegt het foutquote:Op donderdag 16 april 2009 09:31 schreef Cybey het volgende:
Hihi, ik heb een Gupje-is-homo post gedaan in het Badpakmannen :( topic [ afbeelding ]
Owja, dat was idd een beter omschrijving geweest...quote:Op donderdag 16 april 2009 09:35 schreef Gupje het volgende:
Nee je zegt het fout![]()
Jij maakt van mij post een Gupje-komt-uit-de-kast-post
Indeed.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:30 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik ben best een fan van je-moeder grappen, maar deze is gewoon vreemd...
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:46 schreef Cybey het volgende:
Owh yeah! Dat slechte topic heeft me een nieuwe note opgeleverd
Ik ben bijna ook stoer nu
Genante opmerkingquote:Op donderdag 16 april 2009 10:03 schreef Gupje het volgende:
Ik mis zijn falende humor toch wel een beetje![]()
En je kan het niet meer weghalen, want ik heb het gequotequote:Op donderdag 16 april 2009 10:05 schreef Gupje het volgende:
Ja dit krijg ik om mijn oren als hij dit leest
Hij kickt er stiekem ook wel eens op, hij is wel een beetjequote:Op donderdag 16 april 2009 10:06 schreef Cybey het volgende:
[..]
En je kan het niet meer weghalen, want ik heb het gequote![]()
Je vergeet het handtasjequote:Op donderdag 16 april 2009 10:08 schreef Gupje het volgende:
Hij kickt er stiekem ook wel eens op, hij is wel een beetje [ afbeelding ]
Ach, we hebben die andere helemaal niet nodig.quote:
Nog 206 te gaanquote:Op donderdag 16 april 2009 10:10 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ach, we hebben die andere helemaal niet nodig.
We baggeren dit topic samen wel vol en dan maken we een naamtopic voor ons beiden
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hier is die klapjosti al [ afbeelding ]
al gedaanquote:Op donderdag 16 april 2009 10:18 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nu maar hopen voor je dat hij niet gaat teruglezen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:03 schreef Gupje het volgende:
Ik mis zijn falende humor toch wel een beetje![]()
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:05 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja dit krijg ik om mijn oren als hij dit leest
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:06 schreef Cybey het volgende:
[..]
En je kan het niet meer weghalen, want ik heb het gequote![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hij kickt er stiekem ook wel eens op, hij is wel een beetje [ afbeelding ]
quote:
quote:
Nee Matroos Jitzzzzequote:Op donderdag 16 april 2009 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben jij dat in het kostuum van de village people?
hoi :'''')quote:
Nee, na 2 uur naar mijn achtergrond hebben zitten staren heb ik maar besloten om te fokken omdat er niks te dioen is op stage.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:31 schreef Cybey het volgende:
Er beginnen eindelijk mensen uit bed te komen!
Ik heb ook geen ruk te doenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, na 2 uur naar mijn achtergrond hebben zitten staren heb ik maar besloten om te fokken omdat er niks te dioen is op stage.
Was dat vak in het tweede uur iig de moeite waard?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:36 schreef behangplakker het volgende:
Ik had het 2e uur les en 3+4e uur uitval en dat wist ik niet, dus ben ik gewoon naar het 2e uur gegaan![]()
Ik kon uitslapen![]()
![]()
Ik doe middelbare school, dat is dus met veel te veel uren waar je veel te weinig opsteektquote:Op donderdag 16 april 2009 10:39 schreef Cybey het volgende:
[..]
Was dat vak in het tweede uur iig de moeite waard?
en je was niet tevreden met je zesje?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik doe middelbare school, dat is dus met veel te veel uren waar je veel te weinig opsteektIk kan het in de helft van de tijd.
Het vak was in dit geval engels, de moeite waard: Nee.
Het enige wat we kregen in die les was onze PTA-cijfer van een presentatie die ik moest doen, de rest van de les zat ik maar wat in het rond te staren
Staat hier aan op het kantoor kan er niks aan doenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:49 schreef Cybey het volgende:
Ben echt zo blij dat ik die pauper zender niet luister.
Haai!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:05 schreef Cybey het volgende:
[..]
Haai lekker zoet bolletje
di·van de; m -s lage rustbank
Nee, de psychologische testquote:Op donderdag 16 april 2009 11:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Haai!
Dus Jitzze gaat naar de rustbank?
zeiksnorquote:Op donderdag 16 april 2009 11:11 schreef Cybey het volgende:
Psychiater en psycholoog zijn twee heel andere beroepen
heldenliedjequote:Op donderdag 16 april 2009 11:14 schreef De_Ananas het volgende:
En een vriendelijke stem aan de andere kant van de lijn verontschuldigd zich voor verkeerd verbonden zijn...en ik denk bij mezelf waarom nu? waarom ik? waarom?
Klonk diegene als een geil meisje?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:14 schreef De_Ananas het volgende:
En een vriendelijke stem aan de andere kant van de lijn verontschuldigd zich voor verkeerd verbonden zijn...en ik denk bij mezelf waarom nu? waarom ik? waarom?
Dat marine doet je nu al niet goedquote:Op donderdag 16 april 2009 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb toch pijn in mn harses, niet normaal![]()
En ik heb niet eens gezopen
Stresshoofdpijnquote:Op donderdag 16 april 2009 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk dat het stresshoofdpijn is, die is vaak nog erger dan hoofdpijn van een kater
Wat denk jequote:
Net alsof ik aan jullie ook maar enige verantwoording schuldig benquote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef Gupje het volgende:
Jezus Jitzzz als je nu nog een keer onverantwoord afwezig bent
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef dagdag het volgende:
Kut zeg vroeger maakte ik zooi topics, nu is het nog steeds zooi
Nee maar ik verveel me welquote:Op donderdag 16 april 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat denk je
[..]
Net alsof ik aan jullie ook maar enige verantwoording schuldig ben
Want?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:56 schreef jitzzzze het volgende:
Maar kijken jullie uit als je vanavond naar buiten gaat?
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, het weekend kan zomaar, onverwachts, voor de deur staan
ach man ga toch met piraten spelen labiel figuurquote:Op donderdag 16 april 2009 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, het weekend kan zomaar, onverwachts, voor de deur staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
Schuinsmarcheerder,quote:Op donderdag 16 april 2009 11:58 schreef dagdag het volgende:
[..]
ach man ga toch met piraten spelen labiel figuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies en dan vocht je wel tegen een of ander Afrikaans land, of die nou wilden of niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vroegah toen ging je gewoon het leger in, of je nou wilde of niet
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HEE, het zou koud worden en gaan regenen
Hier ook geen regen nu, wel wolkjes.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:07 schreef liiszle het volgende:
dr is heul geen regen hier!
evenals er geen onweer was gister
Idd, maar ik zit de hele dag op schoolquote:
hier heul nietquote:Op donderdag 16 april 2009 12:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hier ook geen regen nu, wel wolkjes.
En onweer gister!
Whehehehehehehehe, ik ga zo in de tuin liggen!quote:Op donderdag 16 april 2009 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd, maar ik zit de hele dag op school
Daar zat ik aan te denken, ja. Ik heb een poll gemaakt:quote:
hoi liiszlequote:Op donderdag 16 april 2009 12:07 schreef liiszle het volgende:
dr is heul geen regen hier!
evenals er geen onweer was gister
Hay C²quote:
vandaag nog nietquote:
en ga je nog wel wat doen dan ?quote:
haphaphaphapquote:Op donderdag 16 april 2009 12:57 schreef Cybey het volgende:
[..]
Jawoor jitz, iedereen stinkt behalve jij.
Is je banaan verrot?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb al gedouched maar het hielp niets
stel je bankrekening ter beschikking aan een stel Nigerianenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik wil snel geld verdienen, iemand tips?
rijles zometeen.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef Cybey het volgende:
[..]
Vanavond denk ik bier drinken met vrienden
Ga jij nog wat doen vandaag?
Verkoop je sterretje achter Amsterdam CS.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Welke sterretje?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Verkoop je sterretje achter Amsterdam CS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke sterretje?Haha, jezus, die zag ik niet aankomen. Goede grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang heb je al rijles?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
rijles zometeen.
ben even vakantie ana t boeken
en wat dingen voor italie regelen
eh, denk dat dit 14e of 15e les is.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoelang heb je al rijles?![]()
Vanavond mijn rijbewijs ophalen.![]()
Wil je wel tips geven maar heb zelf geld nodigquote:Op donderdag 16 april 2009 13:00 schreef Hoogstaande het volgende:
DUH, van staan word ik moequote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
HAHAHA, jullie plassen allemaal zittend.
Vorige week dinsdag.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
eh, denk dat dit 14e of 15e les is.
en chill![]()
wanneer gehaald?
Nee, mijn hart eist een italiaan. Moet eerst met mijn groepo even kijken of we kopen huren en wat het budget is. Sowieso geen haast want die auto is pas over 3 maanden nodig.quote:
huren is wel duur, maar geen gezeik als hij stuk gaat.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, mijn hart eist een italiaan. Moet eerst met mijn groepo even kijken of we kopen huren en wat het budget is. Sowieso geen haast want die auto is pas over 3 maanden nodig.
Gefeliquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, mijn hart eist een italiaan. Moet eerst met mijn groepo even kijken of we kopen huren en wat het budget is. Sowieso geen haast want die auto is pas over 3 maanden nodig.
Precies. Als mijn maten nou smaak en verstand hadden dan was er geen probleem. Maar nee, de een koopt een kk oude keverquote:Op donderdag 16 april 2009 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
huren is wel duur, maar geen gezeik als hij stuk gaat.
Maar kopen is leuker, meer fun enzo.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:23 schreef Cybey het volgende:
Ik ga er vandoor. Heb nu tot half 5 overleg en vergaderingen...
Het is 13:25.....quote:Op donderdag 16 april 2009 13:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]hihi.. ik heb pauze tot 13:00
nu weer dakterras op
Dag cybeyquote:
INTERquote:
Pm mij eens een pic van je vriendin. En indien mogelijk ook van haar zusje.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn vriendinnetje is vandaag jarig, dus ik stond vanochtend om 5.00 op. Toen ging ik broodjes bakken, fruitsalade maken en sinaasappels persen. Hierna stapte ik op de fiets om vervolgens 45 minuten te fietsen naar haar toe. Om 6.45 stond ik voor de deur met ontbijt op bed.
Wat ben ik toch een schatje.
Normaal gesproken wel ja, maar je hebt ook beren in gevangenschap enzoquote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schijt een beer in het bos? Natuurlijk heb ik gezeild.
Nee. En overigens, alleen een broertje. En dat jong is voor Feyenoordquote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Pm mij eens een pic van je vriendin. En indien mogelijk ook van haar zusje.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja, maar je hebt ook beren in gevangenschap enzo
quote:Nieuwe werknemer drinkt halve drankvoorraad op
Uitgegeven: 16 april 2009 12:55
Laatst gewijzigd: 16 april 2009 12:55
DEN HAAG - Een 32-jarige Italiaan maakte het woensdag bij zijn nieuwe baan in een restaurant erg bont. Hij dronk de halve drankvoorraad op en gooide uiteindelijk met stenen een ruit in, liet de politie donderdag weten.
De man ging woensdag op proef aan de slag in een restaurant aan de Keizerstraat in Den Haag. Nadat hij een tijdje had gewerkt, kwam de eigenaar erachter dat de Italiaan de halve drankvoorraad had opgedronken en de zaak had verlaten.
De nieuwe werknemer was zijn telefoon echter vergeten. Toen hij die kwam ophalen, ontstond er een woordenwisseling waarbij zijn telefoon kapot ging.
De Italiaan ontstak in woede en werd de deur uitgezet. Buiten pakte hij stenen en vernielde daarmee de ruit van het restaurant.
De politie heeft de man aangehouden. Hij werd naar het politiebureau gebracht waar hij eerst zijn roes moest uitslapen.
Godverdomme, doe er wat aan!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee. En overigens, alleen een broertje. En dat jong is voor Feyenoord.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
De klootzak. Is dit hem trouwens?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel voetbal kijken met mijn vader.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Faalplaatjequote:Op donderdag 16 april 2009 13:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De klootzak. Is dit hem trouwens?![]()
[ afbeelding ]
Ja ik ook trouwens, ik ben ook wel erg benieuwdquote:
Ik ook, tegenwoordig is dat lachen als de kakkerlakken 'voetballen'.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel voetbal kijken met mijn vader.
Ja, kan me niet herinneren dat ik iets raars gedaan hebquote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ik ook trouwens, ik ben ook wel erg benieuwd
Jij komt hier godverdomme niet binnenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ook, tegenwoordig is dat lachen als de kakkerlakken 'voetballen'.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, kan me niet herinneren dat ik iets raars gedaan heb
Dat zullen we nog wel zien.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij komt hier godverdomme niet binnen
Mede mogelijk gemaakt door je eigen repertoirequote:
Serieus?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door je eigen repertoire
hoi bioquote:Op donderdag 16 april 2009 14:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En ik dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik dus niet zeggenquote:
Born to failquote:Op donderdag 16 april 2009 14:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik klim omhoog via de regenpijp.
Mag ik niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
mailen? pm'en? Hoef ze niet te bespreken, ben gewoon nieuwsgierig.
Oke. Dan een hele andere vraag; waarom krijgt je notes zonder zelf hiervan op de hoogte te worden gesteld?quote:
Mocht je willen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Doe jij dat straks ook op de meet?
Ja.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oke. Dan een hele andere vraag; waarom krijgt je notes zonder zelf hiervan op de hoogte te worden gesteld?
Nee, niet als jij het kan zienquote:Op donderdag 16 april 2009 14:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja ik wil het ook dus doe je het?
Dat doet ze na de meet pas.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Doe jij dat straks ook op de meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |