Ik raad niet gauw een opel aan, maar voor de eisen van TS zou een Bertone iig voldoen...quote:
Zelf zou ik voor een Corrado gaan, maar onder de ton is een heel moeilijk haalbare eisquote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef roelstier het volgende:
Mensen ik heb 5000 te bestenden en ik ga een nieuwe wagen kopen, ik ga mij nrijbewijs binnen 2 weken halen als het goed is.
Eisen:
Snel
Laag en lang dus lekker sportief
km stand maakt niet heel veel uit als het maar onder de ton blijft.
vermogen zo hoog mogelijk
leren bekleding!
jullie kunnen mij vast wel helpen, k zit heel erg te neigen naar een hyundai coupe!
Waarom geen Opel?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik raad niet gauw een opel aan, maar voor de eisen van TS zou een Bertone iig voldoen...
voor 5000 ballen?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:56 schreef roelstier het volgende:
Cursus nederlands op je neus;)
Maare kreukelzone en shit maakt mij niet uit!
Gewoon een dikke bak die er goed uit ziet;)
Iets met VW-hart.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom geen Opel?
Overigens vind ik het pauperste aan dit verhaal nog wel dat TS zijn rijbewijs nog eens niet heeft![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:13 schreef Vodka_Lime het volgende:
@Doctor.
Van opel corsa blijf je af hoor. Dat zijn hele goede normale auto's !
Die hebben nu niet direct de pauper uitstraling.
jaja ik heb een opel corsa. 1.4i 60 pk ofzo kracht van lik me ruk.
zo stoer is ene corsa niet
Maar MET sticker van Opel Club Tilburg is het wel een bazenwagen die je voor 5000 ballen kunt kopen.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:13 schreef Vodka_Lime het volgende:
@Doctor.
TS is Turqadinges?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:11 schreef BRooster het volgende:
Op 16 maart, open je Coupe waarin je zegt dat je een Hyundai Coupe hebt gekocht en je post er foto's van. Nu zeg je dat je binnenkort je rijbewijs gaat halen en een auto wil, en dat je naar een Hyundai Coupe neigtDie auto uit dat andere topic was toch al van jou? Of was die helemaal gaar dat je een maand later alweer een nieuwe auto nodig hebt?
Opel... dat is toch dat merk wat alleen paupers kopen of mensen zonder smaak?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:13 schreef Vodka_Lime het volgende:
@Doctor.
Oke, je taalgebruik, enthousiasme en kansloosheid in je posts maken mij duidelijk dat je binnen een paar weken om een lantaarnpaal gevouwen wilt zitten.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:56 schreef roelstier het volgende:
Cursus nederlands op je neus;)
Maare kreukelzone en shit maakt mij niet uit!
Gewoon een dikke bak die er goed uit ziet;)
Kan je die auto voor 5000 euro kopen?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:19 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
als je te weinig hebt, is een fiat ook tof
Zag die laatst rijden, wat een vette autoquote:Op donderdag 16 april 2009 12:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kan je die auto voor 5000 euro kopen?
Ts is al door de mand gevallen zie ik.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:11 schreef BRooster het volgende:
Op 16 maart, open je Coupe waarin je zegt dat je een Hyundai Coupe hebt gekocht en je post er foto's van. Nu zeg je dat je binnenkort je rijbewijs gaat halen en een auto wil, en dat je naar een Hyundai Coupe neigtDie auto uit dat andere topic was toch al van jou? Of was die helemaal gaar dat je een maand later alweer een nieuwe auto nodig hebt?
Inderdaad, oh, en TS, neem aub wel een lantaarnpaal, een viaduct of iets anders wat niet een andere weggebruiker of een boom is om jezelf omheen te vouwen... dat zou namelijk heel erg sneu zijn. Andere weggebruikers zitten niet op josti's te wachten die net hun rijbewijs hebben en denken dat ze auto kunnen rijden, en bomen zijn per definitie onschuldig...quote:Op donderdag 16 april 2009 12:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke, je taalgebruik, enthousiasme en kansloosheid in je posts maken mij duidelijk dat je binnen een paar weken om een lantaarnpaal gevouwen wilt zitten.
Ik zou voor een dik getunede Golf VR6 gaan met minimaal 200 pkEn bergen tupperware natuurlijk. Met een beetje geluk heb je nog geld over voor 2 cheapass versterkers van 500 watt. En vergeet je petje niet op te zetten.
Dat haalt men altijd door elkaar met Volkswagenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Opel... dat is toch dat merk wat alleen paupers kopen of mensen zonder smaak?
Alletwee de merken zijn inderdaad voor inspiratieloze mensen.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:31 schreef IceFreak het volgende:
Dat haalt men altijd door elkaar met Volkswagen
Volkswagen staat bij mij nog altijd boven opel, peugeot en renault.. schijtbakken zegquote:Op donderdag 16 april 2009 16:31 schreef IceFreak het volgende:
[..]
Dat haalt men altijd door elkaar met Volkswagen
Ik heb ook niet zo'n hoge set op van Opel maar die Insignia schijnt wel goed te zijn hoor.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Volkswagen staat bij mij nog altijd boven opel, peugeot en renault.. schijtbakken zegEn dan heb ik een maat die zo zat te vertellen jaaah die nieuwe opel is zo goed blabla. FAAL
Ik denk dat je pas over een paar jaar kan oordelen over die auto, mischien zakt ie over een jaar in elkaar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo'n hoge set op van Opel maar die Insignia schijnt wel goed te zijn hoor.
Net als Audi (S /RS modellen daargelaten), alleen willen deze laten zien dat ze een hoger leasebudget hebben dan de VW-Golf rijdersquote:Op donderdag 16 april 2009 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alletwee de merken zijn inderdaad voor inspiratieloze mensen.
Knap, zoveel taalfouten in een naam...quote:
Audi vergelijken met een Golf / Opelquote:Op vrijdag 17 april 2009 04:50 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Net als Audi (S /RS modellen daargelaten), alleen willen deze laten zien dat ze een hoger leasebudget hebben dan de VW-Golf rijders
Uit de lucht gegrepen opmerking.quote:Op vrijdag 17 april 2009 04:50 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Net als Audi (S /RS modellen daargelaten), alleen willen deze laten zien dat ze een hoger leasebudget hebben dan de VW-Golf rijders
Volgens mij voldoet alleen die Alfa aan zijn eisen. Verder denk ik niet dat TS uberhaupt een auto gaat kopenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:43 schreef RiotNiece het volgende:
[..]
Knap, zoveel taalfouten in een naam...
OT:
Leuke wagen die aan eisen van TS voldoet - Bitter Coupe
Nog een - Alfa Spider 1998
En nog een - Cadillac Eldorado 4.6 V8 Coupe 300pk
Oh ja, dat ook nog. Dan voldoen ze geen van allenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:52 schreef RiotNiece het volgende:
Ach ja, hij moet er zowiezo nog BPM overheen rekenen aangezien mijn voorgestelde "nieuwe bakken" in Belgie staan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |