Pcies, op autotrack is er zelfs op te selecterenquote:Op maandag 16 maart 2009 18:26 schreef Dennis101 het volgende:
Zoek anders gewoon even op autoweek.nl, of welke andere autosite dan ook.
Peugeot 406 coupe vind ik zelf echt een prachtige mooie auto. Alleen hoor ik vaak dat ze nogal onbetrouwbaar zijn. Anders had ik er wel eentje gekocht.quote:
Super auto!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:53 schreef DarkAngel.nl het volgende:
Je zou misschien al een volvo C70 uit 1998 zien voor die prijs.
Onbetrouwbaar in welk opzich? Als ik de reviews op autoweek.nl moet geloven valt het reuze mee met de onbetrouwbaarheid.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:13 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Peugeot 406 coupe vind ik zelf echt een prachtige mooie auto. Alleen hoor ik vaak dat ze nogal onbetrouwbaar zijn. Anders had ik er wel eentje gekocht.
Suggesties? Standaard houden dat dingquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:24 schreef roelstier het volgende:
Maare ff wat anders want ik zie al wel wat leuke waggentjes voorbij komen, weten jullie nog leuke dingen die ik kan doen met mijn hyundai coupe?
Het is een hyundai coupe uit 2000(met 10 lampenvoorop) er zitten al dikke velgen onder en lexus lichten en een sport uitlaat, nu heb ik zelf al van dat blinderingsspul gekocht voor de ramen achter.
er zijn vast wel suggesties over hoe en wat je er leuk mee kunt doen! hou er wel even rekening mee het is een auto uit 2000 en heeft 165 000 gelopen.... ik weet zoiezo niet of ze betouwbaar of iest zijn en hoelang die dingen mee gaan.... het kan dus ook niet alte duur worden dan is het niet helemaal rendabel, maar suggesties zijn welkom!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:34 schreef BRooster het volgende:
[..]
Suggesties? Standaard houden dat dingLexus lichten, sport uitlaat, andere velgen, geblindeerde ramen... allemaal dingen waarmee je een auto snel verpest.
Ben wel benieuwd naar foto's van je auto, heb je die?
Ik word een beetje scheel en onrustig van ál die lampen aan de voorkant.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:32 schreef roelstier het volgende:
[..]
En is die een beetje verpest of vind je van niet?!
er zijn vast wel meer mensen die goeie suggesties hebben.... interieur of exterieur?!
k hou zelf van rustig en comfort, daarom zou ik voor de C70 gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:34 schreef BRooster het volgende:
[..]
Suggesties? Standaard houden dat dingLexus lichten, sport uitlaat, andere velgen, geblindeerde ramen... allemaal dingen waarmee je een auto snel verpest.
Ben wel benieuwd naar foto's van je auto, heb je die?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |