quote:
*kuch*quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:37 schreef EvanStone het volgende:
[..]
bodyrockers i like the way you move
quote:
quote:
Gohquote:
Gohquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goh
Dat was alleen om even de domheid van ES aan te geven..
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:39 schreef jOPIUM het volgende:
Nou ik heb een moeilijke en ben nou al 3dagen tmfaan het luisteren alleen om dat nummer terug te horen ..
Ik hoorde deze week een house/dance nummer die echt geniaal was! In de clip zag je beelden van steden mensen etc in een wat grouwe sfeer en in het nummer zat iets van "world" in. Zat gezang bij van een vrouw en het nummer was van 2 dj's of meer. Ik zou ook zweren dat er een bekende dj aanhing. Als titel zag ik 1 teken staan maar volgensmij was dit een foutje..
Hele nummer was wat house/lounch/depri maar toch zomer achtig![]()
Iemand die me in de goeie richting kan gooien?
Was waarschijnlijk een neger.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:41 schreef infovisser het volgende:
Hoi,
Ben benieuwd wie me kan helpen.
ik zoek een nummer. Jaren geleden was het op tv te zien.
Er staat een man (volgens mij met een rood shirt) met tatto's te zingen.
Volgens mij was er iets in de naam van het nummer of de zanger met Chocolate.Er zat volgens mij wel een flinke bas in het nummer.
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:41 schreef infovisser het volgende:
Hoi,
Volgens mij was er iets in de naam van het nummer of de zanger met Chocolate.
Er zat volgens mij wel een flinke bas in het nummer.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:58 schreef infovisser het volgende:
[..]
Nope...volgens mij niet.
Hij danste volgens mij een beetje rond...kon niet goed dansen kan ik me nog bedenken.
Hij had echt dikke tatto's op z'n lichaam. Heeft volgens mij maar 1 nummer gehad. Werd
toen wel flink gedraait op TMF enzo..
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:41 schreef infovisser het volgende:
Hoi,
Volgens mij was er iets in de naam van het nummer of de zanger met Chocolate.
Er zat volgens mij wel een flinke bas in het nummer.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:29 schreef Compass het volgende:
Ik zoek een lange remix van Punjabi MC waarin op 't einde ook nog een ander indisch nummer gedraaid word...
Het nummer begint zo (volgens mij is dit ingekort of 't orgineel weet ik niet)
Bedankt voor je reactie !quote:
Heb even snel geluisterd, herken alleen 4, dat is Nuit Blanche van Vive la Fetequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:47 schreef Tomiiejj het volgende:
Ik weet niet of ik hier een YOutube link mag plaatsen..
Maar kan iemand me helpen? Ik zoek de titels van de 6 nummers..
HOop dat iemand me kan helpen..
Heeeey Thank man!quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Heb even snel geluisterd, herken alleen 4, dat is Nuit Blanche van Vive la Fete
Deeeeeeeze!quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:42 schreef Tomiiejj het volgende:
[..]
Heeeey Thank man!
Weet je ook heeel toevallig Nummer 3 ? Dat ik het nummer wat ik het allerleukste vind !
YEEEEEY!!!!!quote:
6 is dezequote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef Tomiiejj het volgende:
[..]
YEEEEEY!!!!!
Harstikke Bedankt man!!Weet je toevallig ook de andere 4 nummers?
2 is deze, weet alleen niet hoe de remix precies heet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef Tomiiejj het volgende:
[..]
YEEEEEY!!!!!
Harstikke Bedankt man!!Weet je toevallig ook de andere 4 nummers?
JEaj!quote:
Doet me hier aan denken, het is geen manquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:10 schreef koeii het volgende:
Ik heb er weer eentje.
Ik zoek een 90's tune met daarin de tekst "I love you, baby", voorafgegaan door een soort lange uithaal klinkend als waaaaahaaahaahaahaaaaaHet wordt gezongen door een man. Meer weet ik helaas niet.
Dees misschien ik zocht de uitvoering van Donny Hathaway kon hem niet vinden dan dees maar gokje ..quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:10 schreef koeii het volgende:
Ik heb er weer eentje.
Ik zoek een 90's tune met daarin de tekst "I love you, baby", voorafgegaan door een soort lange uithaal klinkend als waaaaahaaahaahaahaaaaaHet wordt gezongen door een man. Meer weet ik helaas niet.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:10 schreef koeii het volgende:
Ik heb er weer eentje.
Winnerquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:10 schreef Maartel het volgende:
[..]
Alstublieft![]()
(heb de single hier nog liggen)
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Clip op MTV dance nummer, meisje zingt het (blond geloof ik) en in de clip heeft ze steeds 2 kleine breakdancende jongetjes op zich heenKan er ff niet mee rop komen en wil em luisteren
Ja diequote:
quote:Op zondag 26 april 2009 14:33 schreef mrcool het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat de laatste tijd erg veel op 538 word gedraaid. Het enige wat ik erover weet te melden is dat het een catchy (beetje rock) tune is. In het refrein hoor je iets als "Hey Baby, Baby you". Meer weet ik er helaas niet over te melden.![]()
Misschien dat mensen me hier verder kunnen helpen?
Nee helaas...quote:
Post maar gewoon gelijk het geluidsfragment, dat scheelt een hoopquote:Op zondag 26 april 2009 16:14 schreef SuperRogier het volgende:
Zoek een housenummer, waar je steeds heel snel hoort "Say yea say yea, come on and say yea" Ik heb nog wel een geluidsfragment, maar ik denk dat iemand het zo wel weet, redelijk bekend housenummertje.
Bedoel je Carnaval de Paris van Dario G?quote:Op zondag 26 april 2009 17:56 schreef Bartaz het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat je wel eens hoort bij voetbalwedstrijden, in de clip van het nummer voetballen een aantal mensen van verschillende landen in de kleuren van hun land tegen elkaar.
Er zal vast iemand zijn die dit nummer herkent?
Wat was het?quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 18:12 schreef Pieros het volgende:
Ik zoek een nummer: Engelstalig (maar niet perfect Engels gezongen), door een vrouw, soms lijkt het meer op gesproken dan echt gezongen, met de zin "I kill you" of "I will kill you". Heb hem de laatste maanden een paar keer op de radio gehoord (volgens mij op 3FM).
Deze wellicht?quote:Op zondag 26 april 2009 18:12 schreef Pieros het volgende:
Ik zoek een nummer: Engelstalig (maar niet perfect Engels gezongen), door een vrouw, soms lijkt het meer op gesproken dan echt gezongen, met de zin "I kill you" of "I will kill you". Heb hem de laatste maanden een paar keer op de radio gehoord (volgens mij op 3FM).
Geweldig, dat is hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |