YESSSSSSSSS, dat issum!quote:
Ah top!!quote:
Yw !quote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef vigier het volgende:
[..]
YESSSSSSSSS, dat issum!
Dank je...![]()
![]()
![]()
P.S. Enige wat in mij op kwam was Neneh Cherry met Buffalo Stance... maar dat wassum niet, kon niet verder denken dan dat...
You're welcome.quote:Op maandag 27 april 2009 23:16 schreef infovisser het volgende:
Ruud.nl
Nog bedankt voor Chocolate Puma...!
Wes Park & Richard Brooks - Excited Souls (Original Mix)quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:42 schreef Leatherneck het volgende:
Voor de lounge-kenners. Ik ben op zoek naar de titel van het nummer, wat rond 0:48 seconden begint in dit filmpje:
http://www.geenstijl.tv/2007/08/rutger_en_twan_cribs.html
Iemand?
Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wes Park & Richard Brooks - Excited Souls (Original Mix)
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:45 schreef nktc het volgende:
Ik zoek de zanger zonder hand, Nl'se zanger. Is volgens mij ook een keer bij DWDD geweest en bij Paul de Leeuw, maar dat laatste weet ik niet zeker.. Kan iemand mij vertellen hoe hij heet?????
Alvast bedankt..
Super, bedankt!!!!!:D:D:D:D:Dquote:
Geen dank.quote:
Roger Sanchez - Turn Up The Musicquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:38 schreef Ms_Furious het volgende:
Aantal jaar geleden (na 2001 denk ik) was er een nummer wat ik toen echt geweldig vond, maar ik kan het nergens meer terugvinden.
In de clip komt er een man (als ik me goed herinner een donkere man in pak) aan die zet zijn boombox aan legt een kleedje neer en gaat op dat kleedje dansen. Gevolg is dat er omstanders naar hem gaan kijken en hun reacties zie je dan als ondertitels. Er wordt dan gezegd dat het een ritueel is dat die dansende man elk jaar op de dezelfde dag doet voor "haar".
Als er iemand is die iets herkend in de omschrijving van deze clip, dan hoor ik het heel graag.
Het was zeker ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zoek een nummer, waarin een man over de weg loop, en er komt een oude vrouw in voor en een kind en een paar paspoppen
Helaas dat is hem niet. Heel de clp speelt zich af voor (volgens mij) een café vanaf de ochtend dat die man aankomt, tot de avond en die man weer vertrekt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen dank.
[..]
Roger Sanchez - Turn Up The Music
nope, Donroyco, ik denk dat het deze isquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:38 schreef Ms_Furious het volgende:
Aantal jaar geleden (na 2001 denk ik) was er een nummer wat ik toen echt geweldig vond, maar ik kan het nergens meer terugvinden.
In de clip komt er een man (als ik me goed herinner een donkere man in pak) aan die zet zijn boombox aan legt een kleedje neer en gaat op dat kleedje dansen. Gevolg is dat er omstanders naar hem gaan kijken en hun reacties zie je dan als ondertitels. Er wordt dan gezegd dat het een ritueel is dat die dansende man elk jaar op de dezelfde dag doet voor "haar".
Als er iemand is die iets herkend in de omschrijving van deze clip, dan hoor ik het heel graag.
Weet je nog iets over de soort muziek die gespeeld werd?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:30 schreef Ms_Furious het volgende:
[..]
Helaas dat is hem niet. Heel de clp speelt zich af voor (volgens mij) een café vanaf de ochtend dat die man aankomt, tot de avond en die man weer vertrekt.
quote:
Lees de OP dan ook, als je het al weet, schroom dan niet om het hier alsnog te melden!quote:
Eigenlijk wilde ik jullie testenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lees de OP dan ook, als je het al weet, schroom dan niet om het hier alsnog te melden!
Ga ergens anders vervelend doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |