quote:Op woensdag 15 april 2009 16:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik voel me ondergewaardeerd.
tikfoutje, het is genieten van mijn favo soapquote:Op woensdag 15 april 2009 16:08 schreef LudoSanders het volgende:
En wat kun je steeds korter, geiten?
ts komt dus weer aan zijn trekken binnenkortquote:
"Gewoon biseksueel", haha, grapjas.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dit is echt 1 van de slechtste klachten sinds tijden in KLB
Bij de echte stoere brandweermannen is een vrouwelijke jongen zeker niet acceptabel heb?quote:
Neequote:Op woensdag 15 april 2009 16:20 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Bij de echte stoere brandweermannen is een vrouwelijke jongen zeker niet acceptabel heb?
Geniale soap. Als je vandaag een aflevering kijkt en volgend jaar op dezelfde dag nog één heb je gewoon niets gemist.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:28 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Geniale soap. Als je vandaag een aflevering kijkt en volgend jaar op dezelfde dag nog één heb je gewoon niets gemist.
De klacht is dan ook niet aanwezig.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef error_404 het volgende:
Ik begrijp de klacht niet....
Uiteindelijk neukt de dochter van je zusje met je stiefvader. Deze plotverhulling gaat altijd op..quote:Op woensdag 15 april 2009 16:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je bent in de war met de BoldDaar duurt alles jaren. ATWT gaat LOEIHARD!
Vroeger was GTST wel tof. Toen Arnie nog speelde en Linda vreemd ging met Robbert.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Gtst is trouwens ook nog nep, in as the world turns of boldandbeautiful gebeurd alles precies etzeflde maar dan 2 maanden eerder ofzo heb ik wel eens gehoord
Toen ik in groep 8 zat en Sofia janine levend begroefquote:Op woensdag 15 april 2009 16:50 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Vroeger was GTST wel tof. Toen Arnie nog speelde en Linda vreemd ging met Robbert.
Wat slecht, dat weet ik ook nog.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Toen ik in groep 8 zat en Sofia janine levend begroef![]()
True.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:34 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Uiteindelijk neukt de dochter van je zusje met je stiefvader. Deze plotverhulling gaat altijd op..
Alle soaps hebben dezelfde basis. Een flinterdun verhaallijntje wat nooit stopt en contstant herhaald wordt, maar dan door nieuwe acteurs.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je bent in de war met de BoldDaar duurt alles jaren. ATWT gaat LOEIHARD!
Das niks, dat gebeurt in Volendam dagelijks.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:06 schreef Fortitudo het volgende:
en krijgt de moeder van haar zoon een kind van haar eigen zoon, omdat ze niet wist dat het haar zoon was
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ONM is idd ook een kutsoap. desalniettemin is de verhaallijn wel allemaal een stuk realistischer (hoewelquote:Op woensdag 15 april 2009 17:08 schreef -Willempie- het volgende:
ONM daarentegen precies goed (21 minuten)
Het was veel memorabeler toen bowien (of hoe je het schrijft) van de klif donderde. Met Ludo die haar niet deed redden. Toen was het nog wel aardig.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Dat was ook wel een gouden moment vond ik
geslacht: Manquote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef timmmmm het volgende:
ATWT for the win!
Steeds hetzelfde, en toch steeds anders
Jack en carly, jack en carly ruzie, en dat eindelooooos door.
Craig gaat de bak in, Craig komt er nét onderuit, of ontsnapt.
Altijd hetzelfde, maar met steeds weer een andere plottwist. Dat kunnen is een talent op zich.
GTST jat altijd alles van ATWT![]()
Bij ATWT hebben ze homo's, dat moeten wij ook!
+ ATWT heeft Katiequote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef timmmmm het volgende:
ATWT for the win!
Altijd hetzelfde, maar met steeds weer een andere plottwist. Dat kunnen is een talent op zich.
Ik ook...met Arnie, Laura, Robert, Jef, Daniel Daniel...dat waren tijdenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:55 schreef Stukjekaas het volgende:
GTSTDat keek ik vroeger als ukkie altijd LOLZ!!11!!
"Gewoon biseksueel"? Heb ik wat gemist?quote:
Wist je dat nietquote:Op woensdag 15 april 2009 18:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
"Gewoon biseksueel"? Heb ik wat gemist?
Ik loop achter.quote:
Heb je onder een steen gelegen. Iedereen is tegenwoordig biquote:
Dat zie je toch zo aan die jongenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
"Gewoon biseksueel"? Heb ik wat gemist?
nou als niemand je quote, doe ik het wel:quote:Op woensdag 15 april 2009 17:02 schreef Rasher het volgende:
[..]
Alle soaps hebben dezelfde basis. Een flinterdun verhaallijntje wat nooit stopt en contstant herhaald wordt, maar dan door nieuwe acteurs.
Het enige goeie aan GTST:
Gigi Ravelli
[ afbeelding ]
Dat was het vroeger ook al. Je ziet het nu pas.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:30 schreef Mriya het volgende:
GTST is te triest voor woorden tegenwoordig. Vroeger keek ik er wel naar, nu is het te pijnlijk.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat was het vroeger ook al. Je ziet het nu pas.
haha wat een belachelijke scene...quote:Op woensdag 15 april 2009 16:20 schreef Teteteterek het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ichaamsbeweging.html
De enige reden om er af en toe langs te zappen!
Bij dat soort scènes zit ik altijd te wachten op het moment dat Carlo Boszhard binnenkomt:quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
haha wat een belachelijke scene...
Das idd het enige goede aan Gtst....quote:Op woensdag 15 april 2009 17:02 schreef Rasher het volgende:
[..]
Alle soaps hebben dezelfde basis. Een flinterdun verhaallijntje wat nooit stopt en contstant herhaald wordt, maar dan door nieuwe acteurs.
Gigi Ravelli
[ afbeelding ]
Meer van dattum!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:02 schreef Rasher het volgende:
[..]
Gigi Ravelli
[ afbeelding ]
mannen die soaps volgenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef timmmmm het volgende:
ATWT for the win!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
GTST is toch elke dag hetzelfde, hooguit is er iemand vermoord of verkracht.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:04 schreef tulpie123 het volgende:
Elke avond geniet ik van de avonturen van Jef, Barbara, Laura, Rik, Danny, Charlie, Sjors en Jack
, maar ik merk dat GTST steeds vroeger is afgelopen, in plaats van half negen soms al tien minuten eerder en ook de reclameblokken duren te lang waardoor ik steeds korter van mijn favo soap kan genieten
.
Klacht: GTST duurt steeds korter
Speelt zij er nu in?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:02 schreef Rasher het volgende:
[..]
Gigi Ravelli
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |