quote:Op woensdag 15 april 2009 16:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik voel me ondergewaardeerd.
tikfoutje, het is genieten van mijn favo soapquote:Op woensdag 15 april 2009 16:08 schreef LudoSanders het volgende:
En wat kun je steeds korter, geiten?
ts komt dus weer aan zijn trekken binnenkortquote:
"Gewoon biseksueel", haha, grapjas.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dit is echt 1 van de slechtste klachten sinds tijden in KLB
Bij de echte stoere brandweermannen is een vrouwelijke jongen zeker niet acceptabel heb?quote:
Neequote:Op woensdag 15 april 2009 16:20 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Bij de echte stoere brandweermannen is een vrouwelijke jongen zeker niet acceptabel heb?
Geniale soap. Als je vandaag een aflevering kijkt en volgend jaar op dezelfde dag nog één heb je gewoon niets gemist.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:28 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Geniale soap. Als je vandaag een aflevering kijkt en volgend jaar op dezelfde dag nog één heb je gewoon niets gemist.
De klacht is dan ook niet aanwezig.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef error_404 het volgende:
Ik begrijp de klacht niet....
Uiteindelijk neukt de dochter van je zusje met je stiefvader. Deze plotverhulling gaat altijd op..quote:Op woensdag 15 april 2009 16:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je bent in de war met de BoldDaar duurt alles jaren. ATWT gaat LOEIHARD!
Vroeger was GTST wel tof. Toen Arnie nog speelde en Linda vreemd ging met Robbert.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Gtst is trouwens ook nog nep, in as the world turns of boldandbeautiful gebeurd alles precies etzeflde maar dan 2 maanden eerder ofzo heb ik wel eens gehoord
Toen ik in groep 8 zat en Sofia janine levend begroefquote:Op woensdag 15 april 2009 16:50 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Vroeger was GTST wel tof. Toen Arnie nog speelde en Linda vreemd ging met Robbert.
Wat slecht, dat weet ik ook nog.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Toen ik in groep 8 zat en Sofia janine levend begroef![]()
True.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:34 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Uiteindelijk neukt de dochter van je zusje met je stiefvader. Deze plotverhulling gaat altijd op..
Alle soaps hebben dezelfde basis. Een flinterdun verhaallijntje wat nooit stopt en contstant herhaald wordt, maar dan door nieuwe acteurs.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je bent in de war met de BoldDaar duurt alles jaren. ATWT gaat LOEIHARD!
Das niks, dat gebeurt in Volendam dagelijks.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:06 schreef Fortitudo het volgende:
en krijgt de moeder van haar zoon een kind van haar eigen zoon, omdat ze niet wist dat het haar zoon was
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |