quote:NEW YORK (CNNMoney.com) -- Foreclosure activity skyrocketed in March and the first quarter of 2009 to their highest levels on record as banks lifted moratoria on filings.
Total foreclosure filings - which include default papers, auction sale notices and repossessions - reached 803,489 in the first quarter, according to a report released Thursday by RealtyTrac, on online marketer of foreclosed properties. That is a 24% jump over a year earlier and a 9% increase compared to the previous quarter.
Of those filings, 341,180 happened in March - a 17% increase from February and a 46% jump from March 2008.
Wat een gore eikels dat ze het Turbo linkje er vandaan hebben gehaald maar ze nog wel aanbieden. Dat slaat nergens op, gooi turbo's er dan volledig af, of zet ze er gewoon weer naast. Nu is het via binck niet goed te vergelijken. Hoe dan ook na 1 Mei ga ik ook weer over op Turbo's. De volume's zijn daar in beter en de rente percentages lager omdat ik denk ze langer vast te houden. De spread tussen ING en ABN is verwaarloosbaar.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:18 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hoeso? Je kunt ze nog steeds kopen via binck hoor.
[..]
Lijkt me dus logisch dat sprinters gelijk op homepage te vinden zijn.
no shitquote:Op donderdag 16 april 2009 16:23 schreef Gremen het volgende:
Ja maar het is toch flauw om dat menu item weg te halen alleen maar omdat je samenwerkt met ING
Duidelijk. Dus als die geldtoevoer op een gegeven moment stopt/minder wordt is de klap naar beneden nog veel harder...quote:Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ga eens af op het basisprincipe waarom een aandeel stijgt ? Er zijn gewoon een aantal grote jongens ingestapt die de beurzen ondersteund hebben om naar boven te gaan en bij elke daling weer op te kopen.
En ja, het fundament is geen fuck veranderd, we gaan nog steeds achter uit. Maar als nieuws en beurskoersen een hoge correlatie hadden gehad was ik nu niet meer aan het beleggen geweest. Vandaar dat we zo misschien maar even alles of niets moeten gaan spelen binnen een uurtje
Vrij logisch, beginners zullen dan wss eerder voor Sprinters kiezen denk ik.... Ik ondervind er overigens ook geen hinder van.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:23 schreef Gremen het volgende:
Ja maar het is toch flauw om dat menu item weg te halen alleen maar omdat je samenwerkt met ING
Beginners zullen inderdaad eerder gebruik maken van Sprinters instead of Turbo's. Wat zeer jammer is. Het slaat nergens op om Turbo's uit het menu te flikkeren maar wel blijven aan te bieden. Hypocriete eikelsquote:Op donderdag 16 april 2009 16:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vrij logisch, beginners zullen dan wss eerder voor Sprinters kiezen denk ik.... Ik ondervind er overigens ook geen hinder van.
Denk dat de volumes van turbo's nu wel zullen dalen. Je moet voor turbo's nu iedere keer via de fondsnaam opzoekenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat een gore eikels dat ze het Turbo linkje er vandaan hebben gehaald maar ze nog wel aanbieden. Dat slaat nergens op, gooi turbo's er dan volledig af, of zet ze er gewoon weer naast. Nu is het via binck niet goed te vergelijken. Hoe dan ook na 1 Mei ga ik ook weer over op Turbo's. De volume's zijn daar in beter en de rente percentages lager omdat ik denk ze langer vast te houden. De spread tussen ING en ABN is verwaarloosbaar.
Misschien zo anders maar ff belletje doen richting binck.
Vind ik ook een naaistreek, ik vond de intradaygrafieken bij turbo's juist informatief. Die heb je niet bij sprinters.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Beginners zullen inderdaad eerder gebruik maken van Sprinters instead of Turbo's. Wat zeer jammer is. Het slaat nergens op om Turbo's uit het menu te flikkeren maar wel blijven aan te bieden. Hypocriete eikels
Afschrijven die hapquote:
Mja, ik zal dan ook ff kijken hoe dat bij Alex zit of eventueel bij ABN zelf. En anders moet ik Abnamro markets maar gebruiken. De spread bij turbo's is vaak gewoon nog beter dan bij de sprinters en de volume's bij sprinters zijn ook stukken kleiner.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat de volumes van turbo's nu wel zullen dalen. Je moet voor turbo's nu iedere keer via de fondsnaam opzoeken![]()
Je kan natuurlijk wel alle relevante turbo's in je watchlist zetten als een soort snelkoppeling
Idd, het helpt je nog wel eens richting te kiezen als je opeens 10 van die groene bars op een rijtje ziet verschijnen in zo een grafiek. Dat weet je wel weer wat er gaat gebeurenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind ik ook een naaistreek, ik vond de intradaygrafieken bij turbo's juist informatief. Die heb je niet bij sprinters.
Turbo's zijn gewoon verdwenen en die moet je maar via het "zoeken-menu" opzoeken..quote:Zowel Alex als ING hebben de afgelopen maanden fors geïnvesteerd om de Sprinters op de kaart te zetten. De actie 'gratis handelen in Sprinters' die nog tot 1 mei loopt, is hier een goed voorbeeld van. Als particuliere belegger profiteert u daarvan, aangezien de concurrentie heeft geleid tot lagere kosten en een beter product.
\quote:Op donderdag 16 april 2009 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
Ook leuk
De spread van de TS 257 is 2 cent
De spread van de SL 258 is 4 cent
En dan roepen dat hun spread kleiner is
typ in turbo's .. en je ziet ze allemaalquote:Op donderdag 16 april 2009 16:38 schreef SjonLok het volgende:
Waar kan ik nu dan de Turbo's vinden via Binck?
Wat een onzin van Binckbank. Nog even en je kunt door de samenwerking met de ING alleen nog in ING en in Binck aandelen handelen...en is de rest weggehaald uit het menu...quote:Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat de volumes van turbo's nu wel zullen dalen. Je moet voor turbo's nu iedere keer via de fondsnaam opzoeken![]()
Je kan natuurlijk wel alle relevante turbo's in je watchlist zetten als een soort snelkoppeling
Deze is wel leuk om eens uit te testen:quote:Op donderdag 16 april 2009 16:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
\
Mja, hahaToen ik dat verhaaltje bij binck zo doorlas waarom sprinters te gebruiken ipv turbo's kreeg ik ook een glimlach op m'n gezicht. Stelletje faalhazen daar bij Binck & ING
Volgens Alex...zal bij Binck hetzelfde zijn.quote:• het snel introduceren van nieuwe Sprinters op uw aanvraag.
Ik wil een sprintertje met een stoploss van AEX 1.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Deze is wel leuk om eens uit te testen:
[..]
Volgens Alex...zal bij Binck hetzelfde zijn.
Ja, straks veranderd de groene kleur van binck nog in Wit - Oranje!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat een onzin van Binckbank. Nog even en je kunt door de samenwerking met de ING alleen nog in ING en in Binck aandelen handelen...en is de rest weggehaald uit het menu...
speeders zijn qua essentie de beste CFD's die wij hier in nederland hebben ( laagste rente / soms geen financierings niveau ). Het enige probleem is dat er geen hond in handelt.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:39 schreef edikt het volgende:
Zijn speeders van commerzbank geen goed alternatief op sprinters/turbo's. Ik zag vanmiddag op hun site dat ze speeders hebben met een nóg grotere hefboom... voor de liefhebbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |