Vertel!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik niet
Ik heb eindelijk ontdekt waar een 1120 error in m'n Flashopdracht vandaan kwam
quote:
Ik weet niet of je een beetje ervaring hebt met Flash CS3? En dan voor AS3.0? Maar het komt erop neer dat ik in de naamgeving van knoppen fouten had gemaakt. Soms met hoofdletter als naam en in het script zonder hoofdletter. Flash slikt dat nietquote:
Ik moet eerlijk bekennen het ook nooit echt gevolgd te hebben, maar volgens wikipedia is ze nu weer vrij en is de zaak heropend op 7 oktober 2008.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pasMaar dat vind ik dan wel weer zwaar fucked up zeg
En nu? Lucia de B. zit nog steeds vast of niet? Heb die zaak nooit echt gevolgd
Nee, 0 ervaringquote:Op donderdag 16 april 2009 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een beetje ervaring hebt met Flash CS3? En dan voor AS3.0? Maar het komt erop neer dat ik in de naamgeving van knoppen fouten had gemaakt. Soms met hoofdletter als naam en in het script zonder hoofdletter. Flash slikt dat niet
Er is ook een heel topic over in Misdaadquote:Op donderdag 16 april 2009 14:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen het ook nooit echt gevolgd te hebben, maar volgens wikipedia is ze nu weer vrij en is de zaak heropend op 7 oktober 2008.
Vast welquote:Op donderdag 16 april 2009 14:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Er is ook een heel topic over in Misdaad
Je mist niksquote:
Zwaar vervelendquote:Ah ik snapFouten die ook geregeld maakte met programmeren
Net als ; vergeten enzo
Mja, daarom ben ik blij dat ik er nooit mee te maken hebquote:Op donderdag 16 april 2009 14:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je mist niksHet schijnt dat AS 3.0 veel dichter bij programmeren staat dan AS 2.0 maar ik vind AS 2.0 100x makkelijker
[..]
Zwaar vervelend
ff nieuw leven ingeblazenquote:
En ik ben blij dat ik het een beetje kan, juist omdat zoveel mensen er moeite mee hebbenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, daarom ben ik blij dat ik er nooit mee te maken heb
Dan heb je een specifieke kwaliteit, dat is belangrijkquote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En ik ben blij dat ik het een beetje kan, juist omdat zoveel mensen er moeite mee hebben(In elk geval op de plek waar ik graag wil werken
)
Dat zijn wel de overwegingen jaquote:Op donderdag 16 april 2009 15:44 schreef Yesse het volgende:
Hoe zal ik mijn scriptie laten inbinden.. Ik weet het niet zeker
Ik vind een ringbang er omheen altijd mooiquote:Op donderdag 16 april 2009 15:44 schreef Yesse het volgende:
Hoe zal ik mijn scriptie laten inbinden.. Ik weet het niet zeker
Gaan ook minder snel kapot volgens mijquote:Op donderdag 16 april 2009 15:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind een ringbang er omheen altijd mooiNiet die van plastic, maar die van aluminium. Ziet er strak en netjes uit
Steelcover? Ja ik dacht aan misschien inbinden, maar weet niet helemaal zekerquote:Op donderdag 16 april 2009 15:53 schreef Bravebart het volgende:
Ik zou gewoon zo'n smeltding er omheen doen
-edit- Steelcover, zo heet datOf thermobind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, steelcover is wat overdreven, maar thermobind is wel mooiquote:Op donderdag 16 april 2009 16:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Steelcover? Ja ik dacht aan misschien inbinden, maar weet niet helemaal zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |