Wat doe je daar dan ookquote:Op woensdag 15 april 2009 21:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar onbegrijpelijk voor mij als bioloog
Het ging ook over de totaal belachelijke veroordeling van Lucia de B op basis van statistieke berekeningen, dat was echt super interessantquote:
Oh dat had mij ook nog wel interessant geleken, en had ik ook geen klap van kunnen volgenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het ging ook over de totaal belachelijke veroordeling van Licia de B op basis van statistieke berekeningen, dat was echt super interessant
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je dat al niet lukt zou ik er maar niet aan beginnen trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh da's heel normaal hoor, hier ookquote:Op donderdag 16 april 2009 09:24 schreef Yesse het volgende:
Zo vandaag hopelijk weer een dag vol werken, maar het begint altijd met tot 10 uur relaxen
Ja ik kan echt niet aan de slag voor 10en, ik heb een uur 'acclimatisatie' nodigquote:Op donderdag 16 april 2009 09:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Ohhh da's heel normaal hoor, hier ook
Herkenbaar. Even de dag beginnen, jeweetz.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik kan echt niet aan de slag voor 10en, ik heb een uur 'acclimatisatie' nodig
En dan om 10 uur iets lekkers om daarna 2 uur hongerloos vol aan de slag te gaanquote:Op donderdag 16 april 2009 09:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Herkenbaar. Even de dag beginnen, jeweetz.
Een goede voorbereiding is het halve werk
Motivationals ftwquote:Op donderdag 16 april 2009 10:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dan om 10 uur iets lekkers om daarna 2 uur hongerloos vol aan de slag te gaan
VANDAAGquote:
(lekker late reactiequote:Op woensdag 15 april 2009 22:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh dat had mij ook nog wel interessant geleken, en had ik ook geen klap van kunnen volgen
Uhoh, puntenaftrekquote:Op donderdag 16 april 2009 11:22 schreef Yesse het volgende:
Hmm mijn scriptie wordt nu meer een Sociaal psychologisch boek/werkstuk over netwerken in plaats van "Hoe kun je door middel van netwerken je klantenbestand vergroten?"
Me likequote:Op donderdag 16 april 2009 10:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
(lekker late reactie)
Had je wel kunnen volgenDe wiskunde daar was puur statistiek, dus met ellelange formules, die je niet hoeft te snappen om toch de kans op iets te kunnen snappen
Mocht het nog willen lezen, de publicatie staat hier
Samenvattend:
Lucia de B, werkte in 3 verschillende ziekenhuizen, waar zich wel erg veel 'incidenten' voor deden als Lucia de B dienst had. Henk Elffers heeft in opdracht van het OM de kans berekend dat er een incident zou kunnen plaats vinden, per ziekenhuis. Hij heeft daarna die kansen vermenigvuldigd (wat totaal niet mag) waardoor hij op een kans van 1 op 342 miljoen kwam, dat iemand zoveel incidenten als Lucia de B zou kunnen meemaken in dat tijdsbestek. Dat getal was zo klein dat het geen toeval kon zijn vond hij.
Alleen doordat Henk zoveel fouten heeft gemaakt in zn model en berekening, is dat getal dus veel te hoog uitgevallen en zal volgens betere berekeningen eerder rond de 1 op 2000 zitten, wat dus extreem veel lager isAlleen toen Ronald Meester door de rechtbank daarover gehoord werd, werd hij steeds afgekapt enzo, dus ze wilden gewoon niet naar hem luisteren; de rechters moesten en zouden aan het getal van 1 op 342 miljoen vasthouden
Totaal debiele zaak is het dus geworden
Dat was het wel ongeveer in het kort.
Ik lees dit nu pasquote:Op donderdag 16 april 2009 10:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
(lekker late reactie)
Had je wel kunnen volgenDe wiskunde daar was puur statistiek, dus met ellelange formules, die je niet hoeft te snappen om toch de kans op iets te kunnen snappen
Mocht het nog willen lezen, de publicatie staat hier
Samenvattend:
Lucia de B, werkte in 3 verschillende ziekenhuizen, waar zich wel erg veel 'incidenten' voor deden als Lucia de B dienst had. Henk Elffers heeft in opdracht van het OM de kans berekend dat er een incident zou kunnen plaats vinden, per ziekenhuis. Hij heeft daarna die kansen vermenigvuldigd (wat totaal niet mag) waardoor hij op een kans van 1 op 342 miljoen kwam, dat iemand zoveel incidenten als Lucia de B zou kunnen meemaken in dat tijdsbestek. Dat getal was zo klein dat het geen toeval kon zijn vond hij.
Alleen doordat Henk zoveel fouten heeft gemaakt in zn model en berekening, is dat getal dus veel te hoog uitgevallen en zal volgens betere berekeningen eerder rond de 1 op 2000 zitten, wat dus extreem veel lager isAlleen toen Ronald Meester door de rechtbank daarover gehoord werd, werd hij steeds afgekapt enzo, dus ze wilden gewoon niet naar hem luisteren; de rechters moesten en zouden aan het getal van 1 op 342 miljoen vasthouden
Totaal debiele zaak is het dus geworden
Dat was het wel ongeveer in het kort.
Vertel!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik niet
Ik heb eindelijk ontdekt waar een 1120 error in m'n Flashopdracht vandaan kwam
quote:
Ik weet niet of je een beetje ervaring hebt met Flash CS3? En dan voor AS3.0? Maar het komt erop neer dat ik in de naamgeving van knoppen fouten had gemaakt. Soms met hoofdletter als naam en in het script zonder hoofdletter. Flash slikt dat nietquote:
Ik moet eerlijk bekennen het ook nooit echt gevolgd te hebben, maar volgens wikipedia is ze nu weer vrij en is de zaak heropend op 7 oktober 2008.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pasMaar dat vind ik dan wel weer zwaar fucked up zeg
En nu? Lucia de B. zit nog steeds vast of niet? Heb die zaak nooit echt gevolgd
Nee, 0 ervaringquote:Op donderdag 16 april 2009 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een beetje ervaring hebt met Flash CS3? En dan voor AS3.0? Maar het komt erop neer dat ik in de naamgeving van knoppen fouten had gemaakt. Soms met hoofdletter als naam en in het script zonder hoofdletter. Flash slikt dat niet
Er is ook een heel topic over in Misdaadquote:Op donderdag 16 april 2009 14:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen het ook nooit echt gevolgd te hebben, maar volgens wikipedia is ze nu weer vrij en is de zaak heropend op 7 oktober 2008.
Vast welquote:Op donderdag 16 april 2009 14:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Er is ook een heel topic over in Misdaad
Je mist niksquote:
Zwaar vervelendquote:Ah ik snapFouten die ook geregeld maakte met programmeren
Net als ; vergeten enzo
Mja, daarom ben ik blij dat ik er nooit mee te maken hebquote:Op donderdag 16 april 2009 14:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je mist niksHet schijnt dat AS 3.0 veel dichter bij programmeren staat dan AS 2.0 maar ik vind AS 2.0 100x makkelijker
[..]
Zwaar vervelend
ff nieuw leven ingeblazenquote:
En ik ben blij dat ik het een beetje kan, juist omdat zoveel mensen er moeite mee hebbenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, daarom ben ik blij dat ik er nooit mee te maken heb
Dan heb je een specifieke kwaliteit, dat is belangrijkquote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En ik ben blij dat ik het een beetje kan, juist omdat zoveel mensen er moeite mee hebben(In elk geval op de plek waar ik graag wil werken
)
Dat zijn wel de overwegingen jaquote:Op donderdag 16 april 2009 15:44 schreef Yesse het volgende:
Hoe zal ik mijn scriptie laten inbinden.. Ik weet het niet zeker
Ik vind een ringbang er omheen altijd mooiquote:Op donderdag 16 april 2009 15:44 schreef Yesse het volgende:
Hoe zal ik mijn scriptie laten inbinden.. Ik weet het niet zeker
Gaan ook minder snel kapot volgens mijquote:Op donderdag 16 april 2009 15:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind een ringbang er omheen altijd mooiNiet die van plastic, maar die van aluminium. Ziet er strak en netjes uit
Steelcover? Ja ik dacht aan misschien inbinden, maar weet niet helemaal zekerquote:Op donderdag 16 april 2009 15:53 schreef Bravebart het volgende:
Ik zou gewoon zo'n smeltding er omheen doen
-edit- Steelcover, zo heet datOf thermobind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, steelcover is wat overdreven, maar thermobind is wel mooiquote:Op donderdag 16 april 2009 16:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Steelcover? Ja ik dacht aan misschien inbinden, maar weet niet helemaal zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |