quote:
Zit je nu op je campingstoel in Spaarnwoude?quote:
Jij bent zo'n persoon die tijdens het kijken naar Knoop in je Zakdoek de hele tijd oooooh en agoooossie zegt zekerquote:
Op internet.quote:
Hmm, internet tv sucks.quote:
Gewoon streams dus, vooralsnog volgens mij geen wekelijkse (internet)TV-show gepresenteerd door een of andere overgewaardeerde BNer waarin er een deelnemer uitgezwaaid wordt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hmm, internet tv sucks.
Ik dacht mooi, hier heeft danny dus zijn deal voor gemaakt met geenstijl, zodat hij zendtijd krijgt voor dit programma. Helaas dus.
Ja-Nee-Ja-Nee-Ja-Nee-ad infinitum...quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:00 schreef ditisHuub het volgende:
http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=194&jaar=2009&maand=04
Verrassendquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:00 schreef ditisHuub het volgende:
http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=194&jaar=2009&maand=04
dat was een fake kandidaat. je weet toch dat alleen FOK! betrouwbaar nieuws omtrend de bunker kan posten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:55 schreef Maanvis het volgende:
Goldenpage heeft de volgende kandidaat alweer: Niels! Een kereltje van 20 en fan van de verkeerde club.
Welk? Om er wel in te gaan?quote:
och, Reinout Oerlemans doet het helemaal zo slecht nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk? Om er wel in te gaan?
Anyhood, ik vind de uitleg wel hout snijden. Wil je serieus worden genomen achter de schermen, moet je niet in je voor de schermen schelmentijd blijven hangen. Denk ik dan.
precies, dus datquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk? Om er wel in te gaan?
Anyhood, ik vind de uitleg wel hout snijden. Wil je serieus worden genomen achter de schermen, moet je niet in je voor de schermen schelmentijd blijven hangen. Denk ik dan.
heb het besluit vandaag genomen en bekend gemaakt. Het artikel in de telegraaf noopte mij wel tot het nemen van een beslissing maar goed leg eens uit?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef Danny het volgende:
[..]
En dat bedacht je je nu pas?
I don't believe a word of it.
Je loopt heel de dag stellig te verkondigen dat je erin gaat, en draagt daar allerlei argumenten voor aan. Ook voor het feit dat je eerst stellig verkondigde NIET te gaan. Nu opeens heb je het licht gezien en besluit je toch maar weer om NIET te gaan omdat je je OPEENS bedenkt dat je liever achter de schermen wilt staan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
heb het besluit vandaag genomen en bekend gemaakt. Het artikel in de telegraaf noopte mij wel tot het nemen van een beslissing maar goed leg eens uit?
wat geloof je er niet van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |