Tuinwijkquote:Op woensdag 15 april 2009 16:59 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Jje hebt gelijk, sorry![]()
Waar woon jij in Utrecht?
Kom op zeg ..quote:Op woensdag 15 april 2009 16:53 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Kom op zeg. Als iedereen nu een beetje verdraagzamer is dan zou het hier al een stuk vriendelijker zijn. Er kwam pas na een half uur een goed antwoord en LaStrange heeft zijn excuses al aangeboden.
Nee op standquote:Op woensdag 15 april 2009 17:01 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Op Stand! Of woon je in de studentenghetto op de Lieflandlaan?
Ik kwam alleen even goeiemorgen zeggen hoor.quote:
ga huilen over een quizquote:Op woensdag 15 april 2009 17:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
Kom op zeg ..
Zelf een hintje kon er al niet af.
Je ziet toch zelf ook wel dat ie de quiz kapot maakt, wel veel puntjes scoren maar verder niet thuis geven.
Maar van mij heb je geen last meer met types als .L hou ik het voor gezien.
ok, okquote:Op woensdag 15 april 2009 17:05 schreef MaJo het volgende:
Laten we gewoon weer verder spelen. LaStrange heeft zijn excuses aangeboden en doet weer goed mee. Wel in het vervolg je hieraan houden he, anders krijgen we alleen maar weer gedoe
nope, zijn achternaam rijmt op "pielemuijs"quote:Op woensdag 15 april 2009 17:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Keizer?
Lief doen!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:09 schreef ASroma het volgende:
[..]
ga huilen over een quizen we zingen met zijn allen rot op en kom nooit meer terug! x10
doei![]()
word!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:15 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve mensen, hou toch eens op met dat gemekker op elkaar. Mocht je dat willen, doe het dan in bv het OP topic, maar niet hier.
Laten we de quiz gezellig en sportief houden.
Jack tuijp is een geniale spits (alhoewel: niet zo geniaal als Melvin "Platje" Platje), maar "tuijp" rijmt nou eenmaal niet op "pielemuijs".quote:Op woensdag 15 april 2009 17:15 schreef ASroma het volgende:
jack tuijp?
Kanjer!!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
Jaap Buis?
Als je z'n site ziet zou ik zeggen van wel ja!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:23 schreef ASroma het volgende:
hij is tegenwoordig ook manager van fons toch?
![]()
![]()
![]()
Yes!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:26 schreef LaStrange het volgende:
uhh fok en kluiver?
JaZEKER!quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:41 schreef Neleos het volgende:
Lees dit topic over Spinal Tap eens, net zo lachen.
Beste band ooit.
Vraag komt eraan.
Are you reading, tong80?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:34 schreef Etcetera het volgende:
Huishoudelijke mededeling:
Topicsluiter hoeft GEEN nieuwe topic te openen die eer gaat naar MaJo, de AKQ Oprichtster
Einde huishoudelijke mededeling
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Stamford Bridge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |