ah een fanquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Ook elke dinsdag een kiosk binnentreden om de TV-gidsen door te nemen?
BasOne en Zeroku waanden zich de laatste topics in een speeltuin. BasOne is de hand boven het hoofd gehouden omdat hij zich enigszins verbeterde, Zeroku bleef zich schuldig maken aan topicvervuiling en laakbaar gedrag.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:04 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
nee, ik krijg hem gewoon thuis. Waarom is Zeroku geschorst?
die zocht ikquote:
Inderdaad, volgens de overlevering ging het zelfs om een tornadoquote:Op woensdag 15 april 2009 15:24 schreef ASroma het volgende:
door een storm
Stand deel 1499quote:Op woensdag 15 april 2009 15:35 schreef LaStrange het volgende:
reuma
Ik weet wel iets van muziek maar namen van mensen die in een band zitten interesseren me niets.quote:
slaveloos +1quote:
Is goed, maar multitasken kun je altijd leren. Nooit ver weg.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:33 schreef LaStrange het volgende:
Sorry! ik ben makkelijk afgeleid
Het is ook heeeel lekker weer buiten!
Ja, maar ik heb geen laptop, dus dan moet ik de hele tijd weer naar binnenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is goed, maar multitasken kun je altijd leren. Nooit ver weg.
Dat denk ik niet ..slaveloos moest eindeloos wachten doordat gekut van LaStrange.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Wie deze vraag goed beantwoordt, neemt het punt van slaveloos over:
Hmmm.. volgens mij word ik gedemoniseerd door qonmannquote:Op woensdag 15 april 2009 16:49 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat denk ik niet ..slaveloos moest eindeloos wachten doordat gekut van LaStrange.
Kom op zeg. Als iedereen nu een beetje verdraagzamer is dan zou het hier al een stuk vriendelijker zijn. Er kwam pas na een half uur een goed antwoord en LaStrange heeft zijn excuses al aangeboden.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:49 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat denk ik niet ..slaveloos moest eindeloos wachten doordat gekut van LaStrange.
Dan moet je even niet quizzenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:35 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen laptop, dus dan moet ik de hele tijd weer naar binnen
Jje hebt gelijk, sorryquote:Op woensdag 15 april 2009 16:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan moet je even niet quizzenals je een vraag beantwoord dan ga je een bepaalde verplichting aan. Als je daar geen zin in hebt dan antwoord je gewoon niet
nope, veerMAn is het ook nietquote:Op woensdag 15 april 2009 16:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Veerkamp?
Tuinwijkquote:Op woensdag 15 april 2009 16:59 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Jje hebt gelijk, sorry![]()
Waar woon jij in Utrecht?
Kom op zeg ..quote:Op woensdag 15 april 2009 16:53 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Kom op zeg. Als iedereen nu een beetje verdraagzamer is dan zou het hier al een stuk vriendelijker zijn. Er kwam pas na een half uur een goed antwoord en LaStrange heeft zijn excuses al aangeboden.
Nee op standquote:Op woensdag 15 april 2009 17:01 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Op Stand! Of woon je in de studentenghetto op de Lieflandlaan?
Ik kwam alleen even goeiemorgen zeggen hoor.quote:
ga huilen over een quizquote:Op woensdag 15 april 2009 17:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
Kom op zeg ..
Zelf een hintje kon er al niet af.
Je ziet toch zelf ook wel dat ie de quiz kapot maakt, wel veel puntjes scoren maar verder niet thuis geven.
Maar van mij heb je geen last meer met types als .L hou ik het voor gezien.
ok, okquote:Op woensdag 15 april 2009 17:05 schreef MaJo het volgende:
Laten we gewoon weer verder spelen. LaStrange heeft zijn excuses aangeboden en doet weer goed mee. Wel in het vervolg je hieraan houden he, anders krijgen we alleen maar weer gedoe
nope, zijn achternaam rijmt op "pielemuijs"quote:Op woensdag 15 april 2009 17:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Keizer?
Lief doen!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:09 schreef ASroma het volgende:
[..]
ga huilen over een quizen we zingen met zijn allen rot op en kom nooit meer terug! x10
doei![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |