De Fransen hebben een traditie..lquote:
quote:
Daar kun je je echt niet voor schamen:quote:Op woensdag 15 april 2009 02:47 schreef robber57 het volgende:
Ik schaam me er bijna voor maar echt waar: Jerney Knaagtand, Patricia Paay en natuurlijk Vanessa!
Mind you: die dames waren toen nog wel erg strak
Hier heeft ze nog borstenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
![]()
Barbaar
[ afbeelding ]
De dochter van Al Bundy en Peggy Wanker
én mooie borsten. ik denk dat menig vrouw zich verkneukelt om ooit zulke mooie borsten gehad te hebben.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:20 schreef Loveman het volgende:
Ieder desenia kent zijn schoonheden...
Toch denk ik vooral zoals al gezegt aan Paula Abdul, Sandra Bullock en Kylie Minogue. Ze zijn nog steeds aan mijn muren te bewonderen. Samantha Fox is ook leuk.
Tegenwoordig creeer ik de mooiste sprookhjes over Belle Perez.
Wowquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:28 schreef Paginabeheerder het volgende:
En nog een oudje; het stoerste vrouwtje ooit (Miss Emma Peel in de Wrekers); Diana Rigg
[ afbeelding ]
quote:All time of Ultimate??Op vrijdag 29 oktober 2010 09:49 schreef Loveman het volgende:
Nog steeds...
Paula Absul is en blijft mijn ULTIME godin!
quote:Ik was tien denk ik, maar dit was zo ongeveer het eerste liedje waar ik een vreemde bloedstroomsensatie van kreeg
quote:Jaaaa! Ik vond hem ook lekkerrrrr!Op maandag 4 mei 2009 09:42 schreef Meike26 het volgende:
Ik hoorde zijn nummer van het weekend nog op de radio... Lekker faut
edit:
boys boys boys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Sabrina natuurlijk!
[ afbeelding ]
Juist. Nooit vergetenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
boys boys boys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tepelsquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Sabrina natuurlijk!
[ afbeelding ]
Ik ken haar niet, kom uit 1989quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat dat kon in... 1987? Zoiets.
Hij en Howie D zaten er toch alleen maar in om de andere jongens knapper te laten lijken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:05 schreef Loodje het volgende:
AJ mclean van de BSB, jam jam jam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo, wat hebben gerukt op die modellen, met hun sexy broekjes en beha's.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:36 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Alle vrouwen in de Wehkamp waren ook aantrekkelijk.
ik ga ff googelen op maria verano. ziet er guitig uit. is ze toevalig tragisch omgekomen bij een tractorrace?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef De_Melkboer het volgende:
Uit de oude doos (what's in a name) Suzi Quatro in een erg plezierig pakje:
[ afbeelding ]
Nederlandse zangeres, niet zo bekend, wel zo lekker![]()
[ afbeelding ]
En waarom is Buffy nog niet genoemd (Sarah Michelle Gellar)
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |