Wowquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:28 schreef Paginabeheerder het volgende:
En nog een oudje; het stoerste vrouwtje ooit (Miss Emma Peel in de Wrekers); Diana Rigg
[ afbeelding ]
quote:All time of Ultimate??Op vrijdag 29 oktober 2010 09:49 schreef Loveman het volgende:
Nog steeds...
Paula Absul is en blijft mijn ULTIME godin!
quote:Ik was tien denk ik, maar dit was zo ongeveer het eerste liedje waar ik een vreemde bloedstroomsensatie van kreeg
quote:Jaaaa! Ik vond hem ook lekkerrrrr!Op maandag 4 mei 2009 09:42 schreef Meike26 het volgende:
Ik hoorde zijn nummer van het weekend nog op de radio... Lekker faut
edit:
boys boys boys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Sabrina natuurlijk!
[ afbeelding ]
Juist. Nooit vergetenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
boys boys boys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tepelsquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Sabrina natuurlijk!
[ afbeelding ]
Ik ken haar niet, kom uit 1989quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat dat kon in... 1987? Zoiets.
Hij en Howie D zaten er toch alleen maar in om de andere jongens knapper te laten lijken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:05 schreef Loodje het volgende:
AJ mclean van de BSB, jam jam jam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo, wat hebben gerukt op die modellen, met hun sexy broekjes en beha's.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:36 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Alle vrouwen in de Wehkamp waren ook aantrekkelijk.
ik ga ff googelen op maria verano. ziet er guitig uit. is ze toevalig tragisch omgekomen bij een tractorrace?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef De_Melkboer het volgende:
Uit de oude doos (what's in a name) Suzi Quatro in een erg plezierig pakje:
[ afbeelding ]
Nederlandse zangeres, niet zo bekend, wel zo lekker![]()
[ afbeelding ]
En waarom is Buffy nog niet genoemd (Sarah Michelle Gellar)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 november 2010 00:31 schreef SeLang het volgende:
Eigenlijk zo'n beetje alles waar een gat in zat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |