Dus omdat een burgemeester 18000 euro steelt moeten we die klootzakjes maar rustig hun gang laten gaan? Ik vind de vergelijking een beetje krom.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:28 schreef ouderejongere het volgende:
Nederland is een racistisch land. Als een Marokkaanse jongen een autoradio van een paar tientjes steelt halen ze meteen de televisie erbij, als de blanke democratisch gekozen burgemeester 18 duizend euro steelt is het geen probleem en wordt de pers monddood gemaakt.
Ongekende hufterigheid. Die man moet toch voldoende dossierkennis hebben om ten allertijde eenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Enige tijd later wordt de verslaggever gebeld door de woordvoerder van de burgemeester. De Netwerk-ploeg kan langskomen op het stadhuis om de burgemeester zijn verhaal te laten doen voor de camera.
Alleen mag ik niet mee: “De burgemeester heeft zich niet voldoende kunnen voorbereiden op een discussie met een wijkbewoner.”
Die burgemeester heeft geen zin in geschreeuw, die man neemt maatregelen, en zo hoort het, daar wordt hij voor betaald.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ongekende hufterigheid. Die man moet toch voldoende dossierkennis hebben om ten allertijde een
buurtbewoner te kunnen horen?
En wie in dit verhaal zijn exact de asocialen?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:29 schreef henkway het volgende:
[..]
Die burgemeester heeft geen zin in geschreeuw, die man neemt maatregelen, en zo hoort het, daar wordt hij voor betaald.
niet om ruzie te maken met asocialen
Maar dat kleine groepje word wel steeds groter en storm aan nieuws berichten dus zo klein zal die wel niet zijn.Nooit in Amsterdam/Leeuwarden/Gouda geweest zekerquote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
Het is eigenlijk gewoon treurig dat in dit topic tot dusver al meer dan 150 keer is gepost. Ik bedoel, waar hebben we het over? Een paar kleine kutmarokkanen die snoepjes gooien naar een cameraploeg, nou hoor poeh poeh.
Ben jij ook in Brabant geweest of in Friesland.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:41 schreef Slappy het volgende:
[..]
Maar dat kleine groepje word wel steeds groter en storm aan nieuws berichten dus zo klein zal die wel niet zijn.Nooit in Amsterdam/Leeuwarden/Gouda geweest zeker
Uiteraard Meki.Ik woon in Friesland weet je nog welquote:Op woensdag 15 april 2009 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Ben jij ook in Brabant geweest of in Friesland.
nee het gaat om het wegpesten van oude mensen en homos uit de wijk, het gaat ze om het pesten van de zwakkeren in de wijk.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
Het is eigenlijk gewoon treurig dat in dit topic tot dusver al meer dan 150 keer is gepost. Ik bedoel, waar hebben we het over? Een paar kleine kutmarokkanen die snoepjes gooien naar een cameraploeg, nou hoor poeh poeh.
In Afganistan is er een wet aangenomen wanneer een man sex mag hebben met zijn vrouw.Kunnen jullie niet nadenken ofzo, laat staan dat er liefde staat in de Koran.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:49 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_lastig__.html?p=1,1
Woow wat een nieuws zeg
overal worden er baldadige acties gehouden, en Netwerk tv gaat huilen omdat er snoepjes gegooid worden naar ze ??
Het nieuws wordt enkel van een mug een olifant gemaakt meer niet.
Lees dit even:quote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
Precies zwarte Piet gooit ze in één of andere hoek.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
Dus ... ?quote:Op donderdag 16 april 2009 02:25 schreef TeringHenkie het volgende:
Pfoeh. Omdat ik Bert ken ben ik op de eerste dag bij deze reportage geweest, en ik kan je vertellen, zo snel als de stemming omsloeg naar snoepjes gooien, zo snel waren de reljongeren weg.
Waarom?
Omdat uiteindelijk een paar jongeren bereid waren hun verhaal te vertellen. Die snoepjes waren trouwens op één hand te tellen.
De jongen die zo aggresief in beeld was, was eerder op de dag benaderd door iemand van RTV Utrecht. Deze jongen heeft toen een interview gegeven, maar zijn quotes zijn compleet verneukt in de montage, waardoor hij zich bedonderd voelde. Hij dacht dat wij ook van RTV Utrecht waren.
Uiteindelijk heeft hij zijn welgemeende excuses aangeboden.
Juist wel .. je hebt een harde kern (de wat oudere met strafblad) en de probleemgroep die erachteraan loopt/tegen opkijkt.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Jochies van 11... Ik mag aannemen dat zij niet de probleemgroep zijn?
Jazeker. Dat komt omdat je geen enkel machtsmiddel hebt om die jochies aan te pakken.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:57 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Maar je gaat me niet vertellen dat mensen zich door 11 jarigen laten wegpesten toch?
Ehhh... finaal de kanker trappen?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jazeker. Dat komt omdat je geen enkel machtsmiddel hebt om die jochies aan te pakken.
Ja en nee.quote:Die jochies intimideren en gebruiken geweld alsof het volwassenen zijn. Als je daar op gepaste wijze tegenin gaat, krijg je hun hele familie en alle zware Marokkaanse criminelen uit de buurt achter je aan. Dat wil je ook niet.
Wel als het 11 jochies van 11 zijn die 11 grote broers hebben die staan toe te kijken of zo zijn opgetrommeld denk ikquote:Op donderdag 16 april 2009 09:57 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Maar je gaat me niet vertellen dat mensen zich door 11 jarigen laten wegpesten toch?
Wat ben je toch een simpele ziel. Enig idee wat er gebeurt met een autochtone volwassene die een 11-jarig jochie "finaal de kanker trapt"?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ehhh... finaal de kanker trappen?
Is slechts één van de vele mogelijkheden.
De politiequote:Ja en nee.
Het is wel schrikken, maar het geeft de politie tegelijk gelegenheid haar werk te doen.
en 11 grote families met dezelfde denkwijze als die van die eerste 11 kinderen van 11 jaar vanwege een gebrek aan scholing in het moeder/vaderland van de 11(x2) opa's en oma's van die 11-jarige jochies.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel als het 11 jochies van 11 zijn die 11 grote broers hebben die staan toe te kijken of zo zijn opgetrommeld denk ik
Zie hier de Nederlandse politie in optima forma. Wat een stelletje losers.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:10 schreef Elfletterig het volgende:
Verder is het te hopen dat de politie op een bepaald moment passende actie onderneemt, voordat buurtbewoners zelf compleet door het lint gaan. Zoiets is een jaar of wat geleden in een andere Utrechtse wijk al eens gebeurd. Een buurtbewoner was de overlast door reljeugd (allochtoon én autochtoon) zo spuugzat dat hij helemaal doordraaide en agressief werd. Waarop de politie hem dan maar doodschoot.
Overigens, in die kringen zijn ze allemaal directe familie van elkaar.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en 11 grote families met dezelfde denkwijze als die van die eerste 11 kinderen van 11 jaar vanwege een gebrek aan scholing in het moeder/vaderland van de 11(x2) opa's en oma's van die 11-jarige jochies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |