Ik snap het probleem maar met weinig vrouwen kan het ff niet anders. We hebben tot maandag om nog wat vrouwen te overtuigen: als er maandag genoeg vrouwen zijn dan kunnen we het op de "juiste" manier doen...quote:Op woensdag 15 april 2009 11:42 schreef maok het volgende:
@ FireFox1. Nee dat besef ik. Maar mijn ouders wonen in de buurt van A'foort en daar kom ik dus ook regelmatig en dat is vrij centraal dacht ik.
Maar voor het spel is het denk ik toch het leukst als de vrouwen steeds uit het spel verdwijnen na een match. Wat het setje dan gaat doen moeten ze zelf weten, daten, een enkel pm-etje sturen of niets. Maar anders verdwijnt het hele spel toch. Dan wordt het toch iets heel anders? Dan hebben we straks gewoon een aantal niet zo kieskeurige vrouwen met een harem en een aantal eerlijke vrouwen die nog steeds geen match hebben omdat ze de enkele keer dat ze wel tot in de finale komen er ook nog allemaal vrouwen in zitten die de man in kwestie eigenlijk helemaal niets vinden maar gewoon telkens ja zeggen.
Je kan toch gewoon een date hebben zónder dat er persé een relatie uit moet vloeien?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:37 schreef Jan-Beton het volgende:
Het is wel jammer dat dit concept om zeep wordt geholpen doordat de meeste vrouwen die hier mee doen eigenlijk helemaal geen single zijn.
Een date met iemand die al een vriend heeft?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:58 schreef geppie het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een date hebben zónder dat er persé een relatie uit moet vloeien?
En anders moet er maar duidelijk gezegd worden dat het alleen voor vrijgezellige dames bedoeld is.
quote:
In Deel 1 zijn we op zoek gegaan naar alleen single vrouwen: dat was ondoenelijk. En ik zie niet waarom dit single vrouwen moet afschrikken: een date achteraf is mogelijk, dat mogen ze zelf bepalen...quote:Op woensdag 15 april 2009 12:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Een date met iemand die al een vriend heeft?
Vind het inderdaad niet echt bij dit concept passen, denk dat single dames nu ook minder snel meedoen eigenlijk omdat het ten eerste niet serieus is en ten tweede dat ze dus minder kans hebben.
O ja? Ik heb anders nog geen PM van je ontvangenquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
![]()
Ik moet toch even bij Allmight slijmen zodat hij mij als eerst kan laten Ik moet toch even Almighty PMen dat ik meedoe, anders gaan die andere gasten er met die goed uitziende dames vandoor
Er wordt verzocht om een youtube filmpje te kiezen van je favo muziek. In welke ronde wordt die getoont dan..?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:36 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen dat zij er in ronde 4 nog inzit, kan je haar picken
Ronde 1quote:Op woensdag 15 april 2009 12:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Er wordt verzocht om een youtube filmpje te kiezen van je favo muziek. In welke ronde wordt die getoont dan..?
Als de dames mijn foto zien, word ik al in de eerste ronde weggestemdquote:Op woensdag 15 april 2009 12:36 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen dat zij er in ronde 4 nog inzit, kan je haar picken
Mwah, wat nu als je een brede smaak hebt..? Ik heb een erg leuk nummer opgegeven, maar dat zegt heus nog niet genoeg over mij.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ronde 1
Muzieksmaak zegt namelijk veel over een persoon(muzieksmaak is 1 woord..)
Maak een mix en upload die op YouTubequote:Op woensdag 15 april 2009 12:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, wat nu als je een brede smaak hebt..? Ik heb een erg leuk nummer opgegeven, maar dat zegt heus nog niet genoeg over mij.
Ik luister van van dik hout tot Soulya boy tot system of a down tot nirvana.. Ik pas slecht in een muziekhokje
Hihi, dan lijk ik net een schizofreen met die muziekstijlen door elkaarquote:Op woensdag 15 april 2009 12:58 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Maak een mix en upload die op YouTube
Dan noem ik het liever 'uitgaan' dan een 'date', zeker als er al een vriendin/vriend in het spel is... Misschien vat ik het woord 'date' te letterlijk opquote:Op woensdag 15 april 2009 11:58 schreef geppie het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een date hebben zónder dat er persé een relatie uit moet vloeien?
En anders moet er maar duidelijk gezegd worden dat het alleen voor vrijgezellige dames bedoeld is.
Ik denk niet dat het mogelijk is een topic te maken a la Het Keldertje.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:10 schreef Dertien_ het volgende:
Ik wil denk ik wel meedoen, maar wie zien mijn foto dan allemaal? Iedereen die meeleest? Of alleeen de man?
iedereen die meeleest, maar da's toch niet zo'n probleem?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:10 schreef Dertien_ het volgende:
Ik wil denk ik wel meedoen, maar wie zien mijn foto dan allemaal? Iedereen die meeleest? Of alleeen de man?
Daarnaast heeft 2CV in dit topic aangegeven dat-ie wel mee wilt doen, maar heb nog niets van hem ontvangen.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb nog ff 20 vrouwen gespammed. Verwachte opbrengst: 1 of 2 vrouwen extra...
OK.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:46 schreef 2cv het volgende:
Klopt, ben bezig. Vanavond nog kan je PB verwachten.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]Ik geloof niet dat iedereen zo blij is met mijn manier van aanpak
YAY!!!quote:
*verkapte kick*quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
Gaat het keuren nu eindelijk beginnen?
Wanneer wordt er bekend gemaakt wie er gekeurd gaat worden?
-Knip-.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ronde 1
Muziek smaak zegt namelijk veel over een persoon
Ik heb nog niets ontvangenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:53 schreef AlmightyArjen het volgende:
De tussenstand is hetzelfde gebleven. 8 vrouwen en 10 mannen. Ik denk ook niet dat er nu nog meer vrouwen bijkomen. Er zijn nog een aantal vrouwelijke twijfelaars maar die zullen pas meedoen na een paar ronden.
Maandag is (waarschijnlijk) de eerste ronde. Ik ga nu de vrouwen en de man PMen om te zien wie er beschikbaar is. Is de beschikbaarheid hoog genoeg, dan starten we dus Maandagavond om 19:30.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doe mee als PP. en Adolecense meeodne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |