LOL oke oke, 17 dan... maar dan ben ik meteen OUT.quote:
Waarschijnlijk maandagavond de eerste man... Maar dat moet ik nog ff rondvragen.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wanneer wordt dat gedoe gehouden? Of lees ik daar nou overheen?
Prima.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maandagavond de eerste man... Maar dat moet ik nog ff rondvragen.
Bij deze:
Wat vinden jullie ervan als we maandagavond de eerste man presenteren?
quote:Op woensdag 15 april 2009 01:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maandagavond de eerste man... Maar dat moet ik nog ff rondvragen.
Bij deze:
Als jij mee doet, móet ik eigenlijk wel mee doenquote:
Idem ditoquote:Op woensdag 15 april 2009 09:23 schreef Chocolate het volgende:
tvpnog een dame meldt zich voor de vleeskeuring
Daar zat ik ook aan te denken. Kunnen we tjidens het stemmen enzo Take me out op tv kijkenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:18 schreef maok het volgende:
as maandag is prima, maar het liefste dan wel een beetje aan het begin van de avond, beginnen rond half 8 ofzo.
Ik heb het programma zelf nog nooit gezienquote:Op woensdag 15 april 2009 10:46 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken. Kunnen we tjidens het stemmen enzo Take me out op tv kijken
Nofi, maar als er 6 dames zijn om te keuren is het niet echt veel. 30 Is denk ik toch wel een streven wat gehaald moet worden..quote:Op woensdag 15 april 2009 01:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Bij deze:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nofi, maar als er 6 dames zijn om te keuren is het niet echt veel. 30 Is denk ik toch wel een streven wat gehaald moet worden..
Klopt maar aangezien er niet veel vrouwen mee willen doen (inmiddels heb ik er al 75+ aangesproken) kunnen we niet anders dan haar weer mee laten doen in de volgende ronde... En aangezien de meesten toch al een vriend hebben zou daar geen echte date uit voortkomen.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:04 schreef maok het volgende:
Bij elke nieuwe man moet het aantal vrouwen toch ook al aangevuld worden van 9 tot 10 omdat de gekozen vrouw dan weg valt? (als er tenminste een match is). Je heb nu dus al best veel vrouwen nodig. (9+ het aantal mannen dat gekeurt worden in het ongustigste geval). (+ reserve voor als er een paar niet kunnen op het moment)
Als je gaat wachten tot er 30 vrouwen zijn kun je nog lang wachten. (+ dat je dan ook nog steeds extra vrouwen nodig hebt voor elke man)
Of laten we de vrouwen die een match hebben steeds weer mee doen? Dat zou een beetje raar zijn, dan wordt je als vrouw toch minder kieskeurig en dan wordt het misschien wie spaart de meeste mannen. Als je de vrouw die een match heeft er uit laat gaan krijg je dat iig niet.
Dat word lastig aangezien jij niet bepaald centraal woontquote:Op woensdag 15 april 2009 10:55 schreef maok het volgende:
Maar dan moet die jongen niet aan de andere kant van Nederland wonen.
Mocht je nog een slachtoffer van het mannelijke geslacht zoeken, ben ik opzich ook bereid om mee te doen. Lijkt me stiekem wel grappig.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]Ja.
Het zijn er inmiddels acht. En ja: ik zie ook graag meer vrouwen (ook omdat niet iedereen altijd kan) maar er zijn een hele boel vrouwen die niet mee willen doen. ik denk dat maar 10% van de vrouwen mee wilt doen. Maar goed, ik stop uiteraard niet met het spammen dus misschien komen er nog wat bij...
Als je mee wilt doen kan je me PMen; in de OP staat alles wat ik nodig heb.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mocht je nog een slachtoffer van het mannelijke geslacht zoeken, ben ik opzich ook bereid om mee te doen. Lijkt me stiekem wel grappig.
Weet niet of het een succes wordt, maar ach, who gives a damn
PS, kan je niet aan Danny vragen voor een beetje extra aandacht via frontpage/forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |