Ach, straks hebben ze A-Roid weer terug en dan komt alles goedquote:
Hij mag wel wat boli meenemen voor Wang. Wat is die dramatisch bezig.quote:Op zondag 19 april 2009 00:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Ach, straks hebben ze A-Roid weer terug en dan komt alles goed
Als ARod kan pitchen is het goed, dat is wat ze nodig hebben.quote:Op zondag 19 april 2009 00:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Ach, straks hebben ze A-Roid weer terug en dan komt alles goed
Wellicht heb je gelijk, en ik ga me ook echt niet verdiepen in een database met nummertjes om dat allemaal te gaan uitzoeken.quote:Op zondag 19 april 2009 05:03 schreef popolon het volgende:
Een 4-6 start kan nooit de slechtste start ooit vd Angels zijn. Dat lijkt me vrij sterk.
quote:Op zondag 19 april 2009 17:36 schreef popolon het volgende:
Voorpagina van de NY Post.:
[ afbeelding ]
Volg de Mariners uit de tijd dat o.a. Randy Johnson, Griffey jr (1e periode) en A-Rod daar speelden.quote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef maartena het volgende:
Okay, even een heel andere vraag:
Waarom zijn julie fan van een bepaald team? Voor mij en popolon is het vrij duidelijk, we zijn in de staat gaan wonen waar dat team speelt. Voor popo dus Detroit Tigers, en ik woon 5 minuten van Angels Stadium af, en was meteen fan. (En mijn vrouw is altijd al Angels fan geweest - ze heeft zelfs nog een origineel California Angels jacket uit de jaren 80, wellicht heeft popolon iets vergelijkbaars met zijn vrouw)
Maar hoe zit het bij julie? Fan geworden na een bezoek aan de VS, en een baseball wedstrijd? Heb je een bepaalde band met een bepaalde stad? Waarom nou specifiek dat team?
Laat het weten
Heb eigenlijk niet echt één favoriet team, er zijn een aantal teams die wel mijn voorkeur hebben:quote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef maartena het volgende:
Waarom zijn julie fan van een bepaald team?
Maar hoe zit het bij julie? Fan geworden na een bezoek aan de VS, en een baseball wedstrijd? Heb je een bepaalde band met een bepaalde stad? Waarom nou specifiek dat team?
Laat het weten
Ik heb familie in Florida wonen en ging daar vroeger vaak in de zomervakantie op vakantie. Daar ging ik dan samen met m'n oom en m'n neef af en toe een wedstrijd van de Marlins bezoeken en sindsdien ben ik toch fan van het team gebleven. Ik stond dan ook flink voor de TV te juichen toen ze in 2003 de World Series wonnen.quote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef maartena het volgende:
Waarom zijn julie fan van een bepaald team? Voor mij en popolon is het vrij duidelijk, we zijn in de staat gaan wonen waar dat team speelt. Voor popo dus Detroit Tigers, en ik woon 5 minuten van Angels Stadium af, en was meteen fan. (En mijn vrouw is altijd al Angels fan geweest - ze heeft zelfs nog een origineel California Angels jacket uit de jaren 80, wellicht heeft popolon iets vergelijkbaars met zijn vrouw)
Laat het weten
Ik heb geen zwak voor de Mariners als een team..... maar wel voor Ichiro. Wat een geweldige baseball speler vind ik dat.....quote:Op zondag 19 april 2009 17:56 schreef fanneke het volgende:
Verder heb ik een zwak voor de Angels omdat ik daar mijn eerste MLB wedstrijd bezocht (tegen de Tigers).
Dat is wel goed inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 22:24 schreef Colplay het volgende:
Yankees herstellen zich van gisteren. Stonden weer snel met 3-0 achter, maar mede door een drie run double in de achtste staan ze nu met 7-3 voor.
Tja,quote:Op zondag 19 april 2009 22:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is wel goed inderdaad![]()
maar die uitslag van gisteren zal me nog blijven heugen
En deze week ook nog drie keer tegen de Piratesquote:Op maandag 20 april 2009 00:40 schreef Guard het volgende:
Marlins alweer met een late come back tegen de Nats... 11-1 inmiddels
Zack Greinke is ook bezig aan een lekker seizoen: 3-0 met een 0.00 ERA en 26 K in 20 IP!quote:Op maandag 20 april 2009 10:19 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
En deze week ook nog drie keer tegen de Pirates. Woensdag wel Maholm op de heuvel voor de Pirates. Inmiddels een ERA van 0.87
![]()
Ben in 1988 fan geworden van het honkbal, en heb toen de A's die ook de WS wonnen veel gevolgd. Het was de tijd met Rickey Henderson, Mark McGwire, Dennis Eckersley, en helaas ook Jose Canseco.quote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef maartena het volgende:
Waarom zijn julie fan van een bepaald team?
4th straight no-hitterquote:NEW PORT RICHEY, Fla. -- A Florida high school pitcher tossed his fourth consecutive no-hitter.
Mitchell High senior Patrick Schuster did it Monday night on his home field at the suburban school northwest of Tampa.
The lanky left-hander struck out 17 to help his team beat rival Pasco High 5-0 in front of a full house of several hundred spectators.
"I never thought this would happen," he said. "I'm just having so much [fun] right now."
Schuster's streak began April 3. He's piled up 60 strikeouts in the four games, helping Mitchell to a 19-3 record. He's 7-0 on the season.
He said he was trying not to think about the streak, but late in the game he asked his outfielders to take a few steps because he didn't want to give up a bloop hit.
Mitchell coach Scot Wilcox called the performance "vintage Schuster."
"I'll tell you what, he's got command of every single pitch," Wilcox said. "His curveball, his slider, his change-up, he was just spotting it nicely. He was keeping their hitters off balance."
Schuster said the streak has been harder on his mother, Sharon, than it's been on him.
"I've got the confidence, and she's over there biting her nails and stuff," he said. "I'm having fun with it and she's nervous. She's probably going to make me cry as soon as I see her."
Schuster, whose fastball tops 90 mph, has signed to play at the University of Florida next year but hasn't ruled out going straight to professional baseball.
The record for consecutive no-hitters in high school baseball is six.
quote:
Lekkere game voor Melky...quote:Op donderdag 23 april 2009 00:05 schreef zjroentje het volgende:
Melky Cabrera met de walk-off HR. 9-7 Yankees.
Veras stond wel geweldig te pitchen. 3.1 inning, no hits en 4K's.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:11 schreef Guard het volgende:
mindere game voor de Yankees bullpen, 6 relievers nodig gehad.
Dat mocht ook wel, na dat debacle van afgelopen week tegen de Indjuns, als ie nog zo'n performance had gehad dan was hetquote:Op donderdag 23 april 2009 08:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Veras stond wel geweldig te pitchen. 3.1 inning, no hits en 4K's.
Je moet ook nooit de hoop opgeven Popo!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:42 schreef popolon het volgende:
Zet ik de tv uit in de 7e met de gedachte dat de Tigers niet meer terug zouden komen, krijg je dit.
pfft wat is dat nou? Gewoon met schoonpa op de bank de first round picks van vakkundig commentaar voorzienquote:Op donderdag 23 april 2009 15:14 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Dit weekend helaas weining sport voor me: geen baseball en waarchijnlijk ook geen NFL Draft. Ik ga dit weekend op bezoek bij m'n toekomstige schoonouders.
Schoonpa is een truckdriver uit North Carolina die bar weinig geeft om sport (alleen NASCAR) en schoonma is verslaafd aan HGTV dus tja......quote:Op donderdag 23 april 2009 15:57 schreef popolon het volgende:
Tja inderdaad, wat zijn dat voor een schoonouders? Geen sport aan op tv?
(Keel schraap)quote:Op donderdag 23 april 2009 16:04 schreef Playmaker het volgende:
Schoonpa is een truckdriver uit North Carolina die bar weinig geeft om sport (alleen NASCAR)
Heh, yup!quote:
Welkom bij de geweldige pitching staff van de Tigers. En jij dacht dat je wat te klagen had.quote:Op vrijdag 24 april 2009 05:32 schreef maartena het volgende:
2 gratis runs met dank aan de Tigers pitcher. Staan we in ieder geval weer gelijk met 2-2
Uiteindelijk ziet iedereen het lichtquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:25 schreef VinnieJones het volgende:
Chicago White Sux 2009 check v (beter laat dan nooit he)
Dat gaat alleen op voor de White Sux, Cubs, Blackhawks, Bears en Bulls. Ik heb persoonlijk een ongelofelijke hekel aan de Yankees, maar door hun status is het wel een van mijn favoriete teams qua wedden (ik wed wel tegen zequote:Op vrijdag 24 april 2009 14:58 schreef popolon het volgende:
Tja je minder favoriete teams laten bepalen door slechte bets, hmmmm.
o mijn god.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:25 schreef VinnieJones het volgende:
Blacklist
Cincinatti Reds check
Toronto Blue Jays check
add to most hated mlb teams.![]()
Chicago White Sux 2009 check v (beter laat dan nooit he)
quote:
Dat wordt dan dus 4, 5,6 of 7 mei, want de 3e spelen ze nog in Chicago tegen de Cubs.quote:Op maandag 27 april 2009 12:59 schreef Levitas het volgende:
Donderdag vertrek ik naar Miami. Hopelijk 3 of 4 mei een wedstrijdje van de Marlins meepakken. En als het helemaal meezit, ook nog een wedstrijd van Miami Heat
![]()
Hoe doen de Marlins het tot nu toe? Is het een beetje een redelijke ploeg qua resultaat, en hoe is de sfeer in het stadion?
Marlins gaan helemaal niet lekker, laatste 6 wedstrijden verloren, dat noem ik iig niet lekker.quote:Op maandag 27 april 2009 13:29 schreef Valandil het volgende:
[..]
Dat wordt dan dus 4, 5,6 of 7 mei, wat de 3e spelen ze nog in Chicago tegen de Cubs.
Marlins gaan lekker, dus zal de sfeer in Dolphin Stadium ook wel goed zijn
Jacoby !!![]()
Scoreboard journalistiekquote:Op maandag 27 april 2009 13:41 schreef Valandil het volgende:
Ow sorry hoor![]()
Ik keek naar de stand en ze staan bovenaan in de divisie, 11-7. Die L6 had ik niet zien staan, xcuse me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |