Ach, straks hebben ze A-Roid weer terug en dan komt alles goedquote:
Hij mag wel wat boli meenemen voor Wang. Wat is die dramatisch bezig.quote:Op zondag 19 april 2009 00:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Ach, straks hebben ze A-Roid weer terug en dan komt alles goed
Als ARod kan pitchen is het goed, dat is wat ze nodig hebben.quote:Op zondag 19 april 2009 00:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Ach, straks hebben ze A-Roid weer terug en dan komt alles goed
Wellicht heb je gelijk, en ik ga me ook echt niet verdiepen in een database met nummertjes om dat allemaal te gaan uitzoeken.quote:Op zondag 19 april 2009 05:03 schreef popolon het volgende:
Een 4-6 start kan nooit de slechtste start ooit vd Angels zijn. Dat lijkt me vrij sterk.
quote:Op zondag 19 april 2009 17:36 schreef popolon het volgende:
Voorpagina van de NY Post.:
[ afbeelding ]
Volg de Mariners uit de tijd dat o.a. Randy Johnson, Griffey jr (1e periode) en A-Rod daar speelden.quote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef maartena het volgende:
Okay, even een heel andere vraag:
Waarom zijn julie fan van een bepaald team? Voor mij en popolon is het vrij duidelijk, we zijn in de staat gaan wonen waar dat team speelt. Voor popo dus Detroit Tigers, en ik woon 5 minuten van Angels Stadium af, en was meteen fan. (En mijn vrouw is altijd al Angels fan geweest - ze heeft zelfs nog een origineel California Angels jacket uit de jaren 80, wellicht heeft popolon iets vergelijkbaars met zijn vrouw)
Maar hoe zit het bij julie? Fan geworden na een bezoek aan de VS, en een baseball wedstrijd? Heb je een bepaalde band met een bepaalde stad? Waarom nou specifiek dat team?
Laat het weten
Heb eigenlijk niet echt één favoriet team, er zijn een aantal teams die wel mijn voorkeur hebben:quote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef maartena het volgende:
Waarom zijn julie fan van een bepaald team?
Maar hoe zit het bij julie? Fan geworden na een bezoek aan de VS, en een baseball wedstrijd? Heb je een bepaalde band met een bepaalde stad? Waarom nou specifiek dat team?
Laat het weten
Ik heb familie in Florida wonen en ging daar vroeger vaak in de zomervakantie op vakantie. Daar ging ik dan samen met m'n oom en m'n neef af en toe een wedstrijd van de Marlins bezoeken en sindsdien ben ik toch fan van het team gebleven. Ik stond dan ook flink voor de TV te juichen toen ze in 2003 de World Series wonnen.quote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef maartena het volgende:
Waarom zijn julie fan van een bepaald team? Voor mij en popolon is het vrij duidelijk, we zijn in de staat gaan wonen waar dat team speelt. Voor popo dus Detroit Tigers, en ik woon 5 minuten van Angels Stadium af, en was meteen fan. (En mijn vrouw is altijd al Angels fan geweest - ze heeft zelfs nog een origineel California Angels jacket uit de jaren 80, wellicht heeft popolon iets vergelijkbaars met zijn vrouw)
Laat het weten
Ik heb geen zwak voor de Mariners als een team..... maar wel voor Ichiro. Wat een geweldige baseball speler vind ik dat.....quote:Op zondag 19 april 2009 17:56 schreef fanneke het volgende:
Verder heb ik een zwak voor de Angels omdat ik daar mijn eerste MLB wedstrijd bezocht (tegen de Tigers).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |