Uiteindelijk ziet iedereen het lichtquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:25 schreef VinnieJones het volgende:
Chicago White Sux 2009 check v (beter laat dan nooit he)
Dat gaat alleen op voor de White Sux, Cubs, Blackhawks, Bears en Bulls. Ik heb persoonlijk een ongelofelijke hekel aan de Yankees, maar door hun status is het wel een van mijn favoriete teams qua wedden (ik wed wel tegen zequote:Op vrijdag 24 april 2009 14:58 schreef popolon het volgende:
Tja je minder favoriete teams laten bepalen door slechte bets, hmmmm.
o mijn god.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:25 schreef VinnieJones het volgende:
Blacklist
Cincinatti Reds check
Toronto Blue Jays check
add to most hated mlb teams.![]()
Chicago White Sux 2009 check v (beter laat dan nooit he)
quote:
Dat wordt dan dus 4, 5,6 of 7 mei, want de 3e spelen ze nog in Chicago tegen de Cubs.quote:Op maandag 27 april 2009 12:59 schreef Levitas het volgende:
Donderdag vertrek ik naar Miami. Hopelijk 3 of 4 mei een wedstrijdje van de Marlins meepakken. En als het helemaal meezit, ook nog een wedstrijd van Miami Heat
![]()
Hoe doen de Marlins het tot nu toe? Is het een beetje een redelijke ploeg qua resultaat, en hoe is de sfeer in het stadion?
Marlins gaan helemaal niet lekker, laatste 6 wedstrijden verloren, dat noem ik iig niet lekker.quote:Op maandag 27 april 2009 13:29 schreef Valandil het volgende:
[..]
Dat wordt dan dus 4, 5,6 of 7 mei, wat de 3e spelen ze nog in Chicago tegen de Cubs.
Marlins gaan lekker, dus zal de sfeer in Dolphin Stadium ook wel goed zijn
Jacoby !!![]()
Scoreboard journalistiekquote:Op maandag 27 april 2009 13:41 schreef Valandil het volgende:
Ow sorry hoor![]()
Ik keek naar de stand en ze staan bovenaan in de divisie, 11-7. Die L6 had ik niet zien staan, xcuse me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |