quote:
Dan kan het wel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En als het nou een kletsnat kutje is?
Ik lach wanneer ik daar behoefte aan heb!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tis geen grap dus je hoeft niet te lachen.
Jij houdt niet van bier.quote:
Ik ben de vrouw in het gezelschapquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij houdt niet van bier.
Jij houdt niet van frituur.
Jij houdt niet van voetbal.
Jij houdt niet van vrouwen.
Alsof je zou komen.quote:
Welquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij houdt niet van bier.
Jij houdt niet van frituur.
Jij houdt niet van voetbal.
Jij houdt niet van vrouwen.
quote:
Wat heb ik nou weer gemist?quote:
Een PM, blijkbaarquote:
Ik had er ook "Bloedende kutten en hangtieten" van kunnen maken.quote:
Heus wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:
ditquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb een aantal mensen ene PM gestuurd, als je er geen hebt.
Alleen als ik dronken ben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Soms Frituur? dat kan echt niet
Of niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had er ook "Bloedende kutten en hangtieten" van kunnen maken.
Waarover?quote:
Sa±±!!!!quote:
Ahhhquote:
Echt serieus wtfquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alleen als ik dronken ben.
En dan ook niet altijd.
Ik heb het allemaal overleefd.quote:
Over die meet, niet dat ik een PM heb gehadquote:
Was 't nog wel een beetje leuk dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal overleefd.
EN MET JOU?
Frikadellen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Echt serieus wtfwij willen hier frituur wedstrijden gaan houden voor de beste frikandellebouwer
We zijn bang voor robots.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over die meet, niet dat ik een PM heb gehad
WE KUNNEN OOK EEN BESCHAAFDE MANNEN MEET HOUDEN!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over die meet, niet dat ik een PM heb gehad
Mwha. Ik kreeg een dichtbundel van m'n zusje. Haar gedichten over god.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was 't nog wel een beetje leuk dan?
Joah goed heur.
Waarom weggestuurd? Swaffelen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef Silentalarm het volgende:
Wouzes, wat heb ik een geniale week gehad. Woensdag schoolfeest waar ik vanaf gestuurd ben, donderdag groot verjaardagsfeestje in een kroeg hier in de buurt, zaterdag zondag maandag kermis, van smorgens vroeg tot s' avonds laat bier drinken. Het leven is mooi.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:03 schreef Emimich het volgende:
Dat eeuwige, puberale gezeik over vlees.
Dat feest donderdag was zo pauper als watquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef Silentalarm het volgende:
Wouzes, wat heb ik een geniale week gehad. Woensdag schoolfeest waar ik vanaf gestuurd ben, donderdag groot verjaardagsfeestje in een kroeg hier in de buurt, zaterdag zondag maandag kermis, van smorgens vroeg tot s' avonds laat bier drinken. Het leven is mooi.
Jij hebt nog geen natte kut aangeraakt.quote:
God.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WE KUNNEN OOK EEN BESCHAAFDE MANNEN MEET HOUDEN!
[..]
Mwha. Ik kreeg een dichtbundel van m'n zusje. Haar gedichten over god.
En een Donald Duck boek van m'n oom en tante.
BBQquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:03 schreef Emimich het volgende:
Bitch.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen natte kut aangeraakt.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vleesquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:03 schreef Emimich het volgende:
Zo'n natte, dat er twee vingertjes in kunnen glijden zonder moeite.quote:
Nee.quote:
Eens. Dat geneuzel over tieten, kutjes en piem0ls moet maar eens ophouden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:03 schreef Emimich het volgende:
Nou oa. Ik liep dus zo even te boeken door de scorro op me vers gepoetste patta's, ineenkeer zie ik ineens de rector met zn zaadvragende brillie, ik denk FAKAAAAAAAAA dit is me kans. En ja hoor, ik zwaffelde zo hard zijn bril en neus dat die allenbei gebroken waren. Hierna moest ik mee naar het dodemans kamertje. Daar ben ik klaargekomen in het blaas apparaatje waardoor deze een alcohol promille van 2. nog iets aansloeg en toen stuurden ze me weg.quote:
M'n zusje denkt dat ze me wel even kan bekeren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
God.![]()
Ik kan daar zo ruzie over maken met mijn oma. Maar daar ben ik mee gestopt. Ze is oud en heeft het ermee naar d'r zin. Dus laat het maar zo.
Geef je zusje eens een trap in haar kut.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n zusje denkt dat ze me wel even kan bekeren.
Een van haar pareltjes:
De Liefde van God
De Liefde van God is niet ver te vinden.
Kijk diep in je hart en voel de warmte,
die Hij elke dag weer geeft.
Hoe en hoelang je ook leeft.
Zolang je blijft geloven.
Hij is altijd boven.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo'n natte, dat er twee vingertjes in kunnen glijden zonder moeite.
Dat was geniaal, hosselenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat feest donderdag was zo pauper als wat
Is dat een ja?quote:
Oh my.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Mwha. Ik kreeg een dichtbundel van m'n zusje. Haar gedichten over god.
En een Donald Duck boek van m'n oom en tante.
Oeh je doet de smiley andersom, hoe rebels van je.quote:
En waarom zou dat niet met een droge kunnen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En na afloop kan het meisje in kwestie haar vingers aflikken.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
keiharde squirtquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En na afloop kan het meisje in kwestie haar vingers aflikken.
Omdat niet iedereen zicht laat uitwonen door blackzilla.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet met een droge kunnen?
Het is beter als het nat is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heeft ze ook prachtige anti-homo gedichten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:08 schreef Zotheid het volgende:
Een van haar pareltjes:
De Liefde van God
Ze gaat binnenkort ook naar Frankrijk toe om daar met een bende te bidden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geef je zusje eens een trap in haar kut.
Ja.quote:
frituren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
met een wijf die je al 80x gehosselt heb
ditwordmsndusdagdoeikus
Nee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is dat een ja?
Misschien dat Florian ook wel wilt komen.
Hoewel, hij met al zijn topics...
Omfg. Trap haar extra hargt in die kut van d'r.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze gaat binnenkort ook naar Frankrijk toe om daar met een bende te bidden.
[..]
Ja.
Maagdenopmerkingquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd stiekem een discussie uitlokken. Lekker hard met pa praten wat een vreemdelingen er in het nieuws waren die over god aan het schreeuwen waren na een ongeluk ofzo.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een van haar pareltjes:
De Liefde van God
quote:
Zo beginnen al die sekten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze gaat binnenkort ook naar Frankrijk toe om daar met een bende te bidden.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omfg. Trap haar extra hargt in die kut van d'r.
Nee, wel over Nymfomanie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heeft ze ook prachtige anti-homo gedichten?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen zicht laat uitwonen door blackzilla.
Is je shampoo op dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:12 schreef bloodysunday het volgende:
Ik ga ff douche en aan mn piemel trekken
Als jij haar niet trapt, kom ik het doen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, wel over Nymfomanie.
Alleen
Je bent nooit alleen.
God is altijd om je heen.
Hij ziet al jouw pijn en verdriet.
Maar Hij ziet ook als je geniet.
Vergeet dat niet.
Dus als ik aan mijzelf zit...?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alleen
Je bent nooit alleen.
Vergeet dat niet.
slechte combi. Dan krijgen je allemaal van die vieze drijvende iewl draadjes.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:12 schreef bloodysunday het volgende:
Ik ga ff douche en aan mn piemel trekken
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als jij haar niet trapt, kom ik het doen.
Over boobies en kutjes.quote:
God is gewoon een smerige gluurder!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alleen
Je bent nooit alleen.
Vergeet dat niet.
KUTquote:
Mijn verjaardag is verplaatst omdat m'n opa en oma op goede vrijdag niet wouden komen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd stiekem een discussie uitlokken. Lekker hard met pa praten wat een vreemdelingen er in het nieuws waren die over god aan het schreeuwen waren na een ongeluk ofzo.
Inderdaad.quote:
En als het dan niet wegspoelt moet je het weg krabben met je nagelsquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
slechte combi. Dan krijgen je allemaal van die vieze drijvende iewl draadjes.
Ze komen mijn kant niet op.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had je problemen met bevochtigde vagina's Fas?
phailquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:16 schreef Silentalarm het volgende:
[quote]Op dinsdag 14 april 2009 20:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is verplaatst omdat m'n opa en oma op goede vrijdag niet wouden wilden komen.
[..]
Is goed. Ze woont in Nootdorp, daar komt de randstadrail langs.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als jij haar niet trapt, kom ik het doen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus als ik aan mijzelf zit...?
DE VUIGE PEDO
Precies!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
God is gewoon een smerige gluurder!
idd. dat is echt ranzig. Als je het in bad doet, dat is helemaal heel bizarquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En als het dan niet wegspoelt moet je het weg krabben met je nagels
Wat probeer je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:16 schreef Emimich het volgende:
Even serieus, zit die wolvendagen in groep 7 of in 8?
6.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:16 schreef Emimich het volgende:
pedobeer alert.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:16 schreef Emimich het volgende:
FAAALquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:16 schreef Silentalarm het volgende:
[quote]Op dinsdag 14 april 2009 20:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is verplaatst omdat m'n opa en oma op goede vrijdag niet wouden wilden komen.
[..]
Randstradrail. Lang niet mee geweest. Controleren ze nog wel eens?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is goed. Ze woont in Nootdorp, daar komt de randstadrail langs.
[..]
[..]
Precies!
Als je ongesteld bent kan je vingerverven!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
idd. dat is echt ranzig. Als je het in bad doet, dat is helemaal heel bizar
quote:
Geen idee. Ik zit er ook nooit in.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Randstradrail. Lang niet mee geweest. Controleren ze nog wel eens?
Je in te schatten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
Wat probeer je?
Sowieso, de randstadrail ga ik alleen mee als ik geen geld hebquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zit er ook nooit in.
De laatste keer dat ik bij moeders ben geweest is ruim een jaar geleden.
Oké.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheje mag degenen wel hebben die mijn kant op komen
!
Wouw zeg. Wil je een keer een vingerverf tekening voor me maken?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je ongesteld bent kan je vingerverven!
Neequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wouw zeg. Wil je een keer een vingerverf tekening voor me maken?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je ongesteld bent kan je vingerverven!
Nah, ik zit warm.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
Wat jammer dat je faalt.
quote:
OVkaart ftw!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sowieso, de randstadrail ga ik alleen mee als ik geen geld heb
Q.E.D.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
Haal je hand uit je broek
Ja ik heb ook een OV maar die is wel eens leeg hequote:
Niet als ze ongesteld is.quote:
Zeikerd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet als ze ongesteld is.
Zo'n rand is al kut (ha-ha) om schoon te maken. Laat staan je hele lul. Een mengsel van sperma, vaginale afscheiding en bloed, lekkuurrrr!
Leeg?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een OV maar die is wel eens leeg he![]()
Die nieuwe zijn best tof trouwens..
Weet ik, maar ik nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Leeg?
Ik bedoelde zo'n studentenkaart.
Nee hoor, zo bang ben ik niet van bloed. Het enige wat me echt vies lijkt is poep en plasseks.quote:
Dude...quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo'n rand is al kut (ha-ha) om schoon te maken. Laat staan je hele lul. Een mengsel van sperma, vaginale afscheiding en bloed, lekkuurrrr!
Waar wil je gaan studeren?quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe, de drempel wordt alleen maar hoger.quote:
Ik ga naar het Grafisch Lyceumquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar wil je gaan studeren?
Dan weet ik waar ik heen moet.
pfff jezus, rukken onder de douche is echt dodelijk ik heb daar echt moeite mee. En helemaal omdat ik deze keer niet geil genoeg wasquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
slechte combi. Dan krijgen je allemaal van die vieze drijvende iewl draadjes.
Overigens kan je haar er ook gewoon op laten sabbelen.quote:
Echt, als het dan zover is denk ik alleen maar aan de gore verhalen van zotheid.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe, de drempel wordt alleen maar hoger.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Overigens kan je haar er ook gewoon op laten sabbelen.
En daarna haar mond laten spoelen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt, als het dan zover is denk ik alleen maar aan de gore verhalen van zotheid.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En zoveel geduld heeft een hoer vast niet.
JA MAKKELIJK HE, DAAR GRAPJES OVER MAKEN!quote:
Tuurlijk, ik houd mn eten toch niet al mijn hele leven in mijn mond. Dat zou ranzig zijn.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En zoveel geduld heeft een hoer vast niet.
Zal ik nog wat leuke verhaaltjes opzoeken over kutvocht?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik houd mn eten toch niet al mijn hele leven in mijn mond. Dat zou ranzig zijn.
Oh shootquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:36 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Seminal plasma contains zinc, calcium and other minerals which inhibit tooth decay.[4] Further benefit is suggested by research indicating that semen has antidepressant properties because of epinephrine[5] and various mood-altering hormones that it contains, and it has thus been called, "Nature's Prozac."[6][7]
Seminophagia provides the body with testosterone, which is important to maintain muscle and bone strength. While women need a smaller proportion of testosterone than men, it is just as important to female health as it is to male, particularly after menopause. When testosterone levels in the blood increase in testosterone-deficient women, bone density usually improves, and women generally report that they feel better.[8] Testosterone reduces the risk of heart attack, protects against stroke, and can even treat diabetes.[9]
Attributed to its glycoprotein and selenium content, swallowing semen three times a week or more has been shown to both prevent and fight cancer, particularly breast cancer.[10][11] Studies have shown that semen exposure reduces the risk of breast cancer "not less than 50%".[12] However, seminophagia's most significant benefit is that semen contains a substance which conditions a mother's immune system to accept the "foreign" proteins found in sperm as well as the resulting fetus and placenta, keeping blood pressure low and thereby reducing the risk of preeclampsia. Regular exposure to this enzyme, especially orally, may thus help a woman not only to conceive but also to make her pregnancy safer and more successful.
WTF!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:37 schreef bloodysunday het volgende:
met de meet fappen we allemaal in een beker en dan drinkt wd het op
Bij wijnproeven spuug je het ook weer uit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik houd mn eten toch niet al mijn hele leven in mijn mond. Dat zou ranzig zijn.
Met een rood, hip kapsel!quote:
Goor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:32 schreef Zotheid het volgende:
Snowballing or semen swapping is a human sexual practice in which one partner takes into their mouth the semen of another person, and then 'swaps' or passes it to the mouth of another through kissing.
The term derives from the increased amount of liquid content produced as the semen, and accompanying saliva, is transferred from one mouth to another, "snowballing" into a larger amount as the act goes on.
In a heterosexual context, snowballing is when a man receives his own semen from the mouth of his female partner, into which he has ejaculated.
In the homosexual context, a man or men may share the taste of semen by kissing or spitting into each other's mouth the semen before swallowing it.
In a bisexual group-sex context, common in "cumswap" pornography, two or more female partners will share a man or several men's semen between themselves. Snowballing in this manner is often featured in pornography as part of a practice called bukkake. Here, men generally adopt the dominant role, and semen is passed between women's mouths. Instead of spitting out the semen, a much more common practice is that one woman reclines, opens her mouth, the other woman leans over her and lets the semen flow very slowly or trickle into the first woman's mouth; this process is slower and so it takes more time on video. Also, a clear distance is kept between their mouths in order to better see the actual fluid that is swapped. In some cases, the semen will then be swallowed by one or both of the actresses.
Because snowballing a man's semen involves the exchange of bodily fluids without any barrier, it is not a form of safer sex. Risks are similar to those of unprotected oral sex.
Of jullie cummen op een wafel en wie het laatst klaarkomt eet hem op. En ik kijk toe.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:37 schreef bloodysunday het volgende:
met de meet fappen we allemaal in een beker en dan drinkt wd het op
Je bent dus verantwoordelijk bezig!quote:
dan moet jij hem opeten want jij kan niet cummen dus de laatstequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of jullie cummen op een wafel en wie het laatst klaarkomt eet hem op. En ik kijk toe. [ afbeelding ]
Nee, ik zeg dat ik toekijk. Ik eet die wafel niet op. Kankeridioot. Gewoon wie het laatst op die wafel cumt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
dan moet jij hem opeten want jij kan niet cummen dus de laatste
Het wittebroodspel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of jullie cummen op een wafel en wie het laatst klaarkomt eet hem op. En ik kijk toe. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik toekijk. Ik eet die wafel niet op. Kankeridioot. Gewoon wie het laatst op die wafel cumt.
Waarom niet? Ik bedoel vrouwen houden van zaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik toekijk. Ik eet die wafel niet op. Kankeridioot. Gewoon wie het laatst op die wafel cumt.
Mijn zaad houdt van vrouwen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:40 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik bedoel vrouwen houden van zaad
Gat-ver-darrie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
37 verschillende soorten zeeën van kinderen op een wafel, ben je ziek?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:40 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik bedoel vrouwen houden van zaad
Moet je eens ejaculatie opzoeken op wikipedia. En dan dat filmpje. Dat is best bizar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:41 schreef Zotheid het volgende:
Die plaatjes op wikipedia.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerstequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:41 schreef Zotheid het volgende:
Die plaatjes op wikipedia.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jawel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vrouwen vinden je zaad, maar je zaad vind geen vrouwen
Je ziet helemaal die contracties.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Moet je eens ejaculatie opzoeken op wikipedia. En dan dat filmpje. Dat is best bizar.
Jij wint.quote:
Jij hebt nog nooit een seksuele handeling verricht dus ga nou niet zo bijdehand zitten doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel mooie vectortjes vind.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een seksuele handeling verricht dus ga nou niet zo bijdehand zitten doen
Hij vroeg of jij het wel gedaan had biatchquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een seksuele handeling verricht dus ga nou niet zo bijdehand zitten doen
Alsof je moeder een christenhond is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:53 schreef Florian_ het volgende:
Leuk, met de laptop naast je moeder zitten en dan dit topic openen.
Nee, dat zeg ik toch ook nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij vroeg of jij het wel gedaan had biatch
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:53 schreef Florian_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van wikipedia dus dan mag het±!!11
[ Bericht 7% gewijzigd door Krentenbol. op 14-04-2009 21:33:33 ]Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je nooit de sc moet openen als andere kunnen kijken? Net als dat je geen gele sneeuw moet eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van wikipedia dus dan mag het±!!11
[ Bericht 9% gewijzigd door Krentenbol. op 14-04-2009 21:33:57 ]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:53 schreef Florian_ het volgende:
Truequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel mooie vectortjes vind.
Ik open fok sowieso niet als ik op school zit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik open de sc sowieso niet als ik op school zit
De kans dat je herkent wordt als fokkerquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik open fok sowieso niet als ik op school zit.
Preciesquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De kans dat je herkent wordt als fokker
Ze zouden eens moeten weten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga tv kijken met papa en mama en zusjelief.
DAT HEB IK NOOIT GEZEGD!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Martijn zegt:
Ik poep soms met m'n laptop op schoot
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je nooit de sc moet openen als andere kunnen kijken? Net als dat je geen gele sneeuw moet eten.Geen porno ZH, ook al is het van Wikipedia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van wikipedia dus dan mag het±!!11![]()
datdoe ik ook. Weetje hoe chill dat is? Multifunctioneel poepen noem je zoiets.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Martijn zegt:
Ik poep soms met m'n laptop op schoot
Elke jongen die porno kijkt heeft wel eens gedacht: "Waarom mag die lelijke ouwe bastard wel die chick neuken, en ik niet?".quote:
Dat denk ik bij alle filmpjes van Jenni Lee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Elke jongen die porno kijkt heeft wel eens gedacht: "Waarom mag die lelijke ouwe bastard wel die chick neuken, en ik niet?".
Geen twijfel.
Sorry.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geen porno ZH, ook al is het van Wikipedia.
Precies!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
datdoe ik ook. Weetje hoe chill dat is? Multifunctioneel poepen noem je zoiets.
Ik bij alle pornofilms tenzij de kerel in kwestie gespierder is dan ik, dan heb ik begrip.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat denk ik bij alle filmpjes van Jenni Lee.
Motivationals class="spoiler">NS Bert actiequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geen porno ZH, ook al is het van Wikipedia.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Motivationals class="spoiler">NS Bert actie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
regex faalquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef Broekpaling het volgende:
Wat de kanker is er met jullie ondertitels?
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef Broekpaling het volgende:
Wat de kanker is er met jullie ondertitels?
[..]
[..]
Geen idee.quote:
[..]
Moet je even op die quote van bobby drukkenquote:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JWZ!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe heb je dit gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik hetBug in de software denk ik
Maar waar ik dus naar linkte was ditte: Motivationals
quote:
Ja, ik zag het al.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik hetBug in de software denk ik
Maar waar ik dus naar linkte was ditte: Motivationals
Nee, dit is veel te leuk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goaf. Maak een topic in BUG. Dan vraag je meteen een pimp bij Danny als beloning.
Ik zal eens op jou drukken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet je even op die quote van bobby drukken
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik de lapo heb gaat de hele OP zo.
[..]
Alleen als ik een positieve note krijgquote:
[..]
quote:Motivationals class="spoiler">
Je hebt fok gesloopt en wilt nog een beloning ook?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen als ik een positieve note krijg![]()
Test faalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |