Waarover?quote:
Sa±±!!!!quote:
Ahhhquote:
Echt serieus wtfquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alleen als ik dronken ben.
En dan ook niet altijd.
Ik heb het allemaal overleefd.quote:
Over die meet, niet dat ik een PM heb gehadquote:
Was 't nog wel een beetje leuk dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal overleefd.
EN MET JOU?
Frikadellen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Echt serieus wtfwij willen hier frituur wedstrijden gaan houden voor de beste frikandellebouwer
We zijn bang voor robots.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over die meet, niet dat ik een PM heb gehad
WE KUNNEN OOK EEN BESCHAAFDE MANNEN MEET HOUDEN!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over die meet, niet dat ik een PM heb gehad
Mwha. Ik kreeg een dichtbundel van m'n zusje. Haar gedichten over god.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was 't nog wel een beetje leuk dan?
Joah goed heur.
Waarom weggestuurd? Swaffelen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef Silentalarm het volgende:
Wouzes, wat heb ik een geniale week gehad. Woensdag schoolfeest waar ik vanaf gestuurd ben, donderdag groot verjaardagsfeestje in een kroeg hier in de buurt, zaterdag zondag maandag kermis, van smorgens vroeg tot s' avonds laat bier drinken. Het leven is mooi.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:03 schreef Emimich het volgende:
Dat eeuwige, puberale gezeik over vlees.
Dat feest donderdag was zo pauper als watquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef Silentalarm het volgende:
Wouzes, wat heb ik een geniale week gehad. Woensdag schoolfeest waar ik vanaf gestuurd ben, donderdag groot verjaardagsfeestje in een kroeg hier in de buurt, zaterdag zondag maandag kermis, van smorgens vroeg tot s' avonds laat bier drinken. Het leven is mooi.
Jij hebt nog geen natte kut aangeraakt.quote:
God.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WE KUNNEN OOK EEN BESCHAAFDE MANNEN MEET HOUDEN!
[..]
Mwha. Ik kreeg een dichtbundel van m'n zusje. Haar gedichten over god.
En een Donald Duck boek van m'n oom en tante.
BBQquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:03 schreef Emimich het volgende:
Bitch.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen natte kut aangeraakt.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WE KUNNEN OOK EEN BESCHAAFDE MANNEN MEET HOUDEN!
Vleesquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:03 schreef Emimich het volgende:
Zo'n natte, dat er twee vingertjes in kunnen glijden zonder moeite.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |