Of jullie cummen op een wafel en wie het laatst klaarkomt eet hem op. En ik kijk toe.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:37 schreef bloodysunday het volgende:
met de meet fappen we allemaal in een beker en dan drinkt wd het op
Je bent dus verantwoordelijk bezig!quote:
dan moet jij hem opeten want jij kan niet cummen dus de laatstequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of jullie cummen op een wafel en wie het laatst klaarkomt eet hem op. En ik kijk toe. [ afbeelding ]
Nee, ik zeg dat ik toekijk. Ik eet die wafel niet op. Kankeridioot. Gewoon wie het laatst op die wafel cumt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
dan moet jij hem opeten want jij kan niet cummen dus de laatste
Het wittebroodspel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of jullie cummen op een wafel en wie het laatst klaarkomt eet hem op. En ik kijk toe. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik toekijk. Ik eet die wafel niet op. Kankeridioot. Gewoon wie het laatst op die wafel cumt.
Waarom niet? Ik bedoel vrouwen houden van zaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik toekijk. Ik eet die wafel niet op. Kankeridioot. Gewoon wie het laatst op die wafel cumt.
Mijn zaad houdt van vrouwen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:40 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik bedoel vrouwen houden van zaad
Gat-ver-darrie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
37 verschillende soorten zeeën van kinderen op een wafel, ben je ziek?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:40 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik bedoel vrouwen houden van zaad
Moet je eens ejaculatie opzoeken op wikipedia. En dan dat filmpje. Dat is best bizar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:41 schreef Zotheid het volgende:
Die plaatjes op wikipedia.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerstequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:41 schreef Zotheid het volgende:
Die plaatjes op wikipedia.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jawel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vrouwen vinden je zaad, maar je zaad vind geen vrouwen