Doe je dat regelmatig, zoveel foto's maken in Rsd? Zo ja, dan weet ik zeker dat ik je al best vaak gezien hebquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:25 schreef James1988 het volgende:
..
Allemaal eigen foto's danwel video btw
oeh, da mag niequote:Op woensdag 15 april 2009 16:15 schreef Eix het volgende:
trein reed namelijk gewoon een stukje achteruit terug.
Spoormatadoren.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:15 schreef Eix het volgende:
Ik sta net hier in Lent te wachten op de trein. Vertrektijd, zie een trein aankomen stormen... sjwoesj. Uiteindelijk stond de laatste bak nog langs het perron en was de trein net niet langs het (groene)sein het volgend blok ingereden.
Was dan ook nu eens blij dat het een V-IRM was, trein reed namelijk gewoon een stukje achteruit terug.
Tijd voor een spandoek wellicht. Zoals bij Best.![]()
Nja, hij was het blok niet uit. Waarschijnlijk dat iemand zich bij Prorail wel afvroeg waarom trein x in een keer vertraging heeft.quote:
Inderdaad! En in sommige gevallen sta je dan zelfs op het station te wachten en voel je de trein ineens een stukje achteruit rollenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
het gebeurt in de praktijk vaak genoeg.
quote:Vanaf maandag 20 april gaan er andere treinen rijden op het traject Apeldoorn - Enschede.
De huidige stoptreinen worden vervangen door Sprinters. De NS zet de Sprinters in, omdat ze sneller kunnen optrekken en afremmen. Ook heeft de trein meer deuren waardoor de doorstroom van reizigers op het perron verbetert. Om de komst van de Sprinter te vieren deelt de NS maandag een gratis ontbijt uit aan reizigers op dit traject.
Ik kom nooit meer in Roosendaal... toen ik nog in Antwerpen studeerde (en daar met de trein heenging) moest ik in Rsd overstappen. Ben er nu al minstens een half jaar niet meer geweest.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Doe je dat regelmatig, zoveel foto's maken in Rsd? Zo ja, dan weet ik zeker dat ik je al best vaak gezien heb
Marco van Uden hield het op 112 km/h, maar het zou nu wel 125 km/h zijn. Ik weet niet of de baanvaksnelheid tussen Deventer en Hengelo 140 km/h is, anders ben je inderdaad wel langer onderweg.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:05 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb liever nog dat DD-AR materieel dan die waardeloze sprinters, die treinen zijn saai, en voor de langere afstanden tussen de stations enigzins langzaam (116km/h konden de SGM-3's toch?).
Ik weet niet of de reizigers te wachten zitten op gratis ontbijt. Iets ouds vervangen door iets wat niet zo heel erg nieuw meer is.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:19 schreef dennistd het volgende:
maandag gratis ontbijt tussen apeldoorn en enschede:
[..]
Bunkeruuhquote:Op woensdag 15 april 2009 17:19 schreef dennistd het volgende:
maandag gratis ontbijt tussen apeldoorn en enschede:
[..]
Dat wordt dus oude broodjes serveren op dat ontbijt...quote:Op woensdag 15 april 2009 18:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of de reizigers te wachten zitten op gratis ontbijt. Iets ouds vervangen door iets wat niet zo heel erg nieuw meer is.
Voor zover ik weet rijden die daar wel vaker. Op datzelfde stukje is ook DD-AR actief.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:19 schreef James1988 het volgende:
Ik zit nu trouwens in een voor mij redelijk unieke verschijning - een plan T tussen Ut en Bd (Ht - Bd om specifiek te zijn)
Apeldoorn-Hengelo is 130, Hengelo-Enschede 125quote:Op woensdag 15 april 2009 18:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik weet niet of de baanvaksnelheid tussen Deventer en Hengelo 140 km/h is, anders ben je inderdaad wel langer onderweg.
Dan valt het nog mee qua reistijd.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Apeldoorn-Hengelo is 130, Hengelo-Enschede 125
Dat gebeurt vaak bij het splitsen van vleugeltreinenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Inderdaad! En in sommige gevallen sta je dan zelfs op het station te wachten en voel je de trein ineens een stukje achteruit rollen
Mooier dan DDAR / DDMquote:Op woensdag 15 april 2009 19:04 schreef Zug-Chef het volgende:
Niet echt spannend inderdaad.
[ afbeelding ]
Plan T 503, Tilburg Reeshof, 4 mei 2007
[ afbeelding ]
Plan T 507, Breda Takkebijsters, 17 februari 2008
[ afbeelding ]
Plan T 521 en Plan V 833+930, Geldermalsen, 29 maart 2008
[ afbeelding ]
Plan T 527, Gilze-Rijen, 21 maart 2009
Had het niet zo heel lang geleden in Hengelo nog, volgens mij was het een STS-passage. Op zijn laatst remde hij erg hard, nadat hij stil stond reed hij een stukje achteruit. Kan dat eigenlijk wel i.v.m. de beveiliging?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
het gebeurt in de praktijk vaak genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |