3 mensen uit leeuwen is best veel in vergelijkingquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is best verspreid.
Effenaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan heb je toch kanowedstrijden?
Ik ben vrijdagavond in Eindhoven.
Ik ben dit weekend in Limburgquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
1 pot natquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:10 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Meer een kruising tussen een koala en een bever volgens mij
[ afbeelding ]
Vet daar had ik schoolfeest laatst.quote:
2 toch?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
3 mensen uit leeuwen is best veel in vergelijking
Ganz geil!quote:
Nee, want we hebben van donderdag tot donderdag nog proefwerkweek. Volgende week vrijdag is de officiële laatste schooldag, en dan is 't BBQ voor eindexamenkandidaten en leraren die optreden enzo.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gaafwordt er nog iets gedaan op school?
yep. Maar ik ben er zaterdag en zondag ook nog.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, de SC is vrij groot.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
3 mensen uit leeuwen is best veel in vergelijking
Slecht van je.quote:
Ik vind je best wel zielig.quote:
Heb je een coffeeshop in Helmond joh?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
yep. Maar ik ben er zaterdag en zondag ook nog.
Waar kan je trouwens goed stappen? De vorige keer hebben we bij de cofeeshop gehangen, en in de kantine van die kanovereniging gezeten.
ImTheBase komt uit Beneden-Leeuwen, maar zit ondertussen op kamers in Arnhem.quote:
In Helmond nergens. Waarom denk je dat wij naar Ehv gaan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
yep. Maar ik ben er zaterdag en zondag ook nog.
Waar kan je trouwens goed stappen? De vorige keer hebben we bij de cofeeshop gehangen, en in de kantine van die kanovereniging gezeten.
Joh wat moet je weten.. ik heb het vanmorgen allemaal zitten te vertellen.quote:
Ja, maar toch tel ik hemquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:12 schreef xalo het volgende:
[..]
ImTheBase komt uit Beneden-Leeuwen, maar zit ondertussen op kamers in Arnhem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |