tijd om te seksen?quote:
quote:
Als ik de helft mag geloven van wat HJ hier post, is hoofdpijn reden om niet te gaanquote:
Dit is standaart heurquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:47 schreef Zeroku het volgende:
Vandaag al 3 topics erdoorheen, gaat goed.
aaaaaahquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Periode.
[..]
Seks is heel goed voor hoofdpijn.
Daar kan KLB-SC nu wel een voorbeeld aan nemen. Ik mis de tijden dat een topic binnen een uur vol was.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:47 schreef Zeroku het volgende:
record in maart is 11 minuten nog watquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar kan KLB-SC nu wel een voorbeeld aan nemen. Ik mis de tijden dat een topic binnen een uur vol was.
Dat ik niet naar school ga? Nee joh, school was gewoon kut.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik de helft mag geloven van wat HJ hier post, is hoofdpijn reden om niet te gaan
Ja, zielig hè.quote:
Dat was gewoon niet meer leuk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
record in maart is 11 minuten nog wat
Ik krijg structureel datingbannersquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef Remsjo het volgende:
Past die reclamebanner zich aan aan het onderwerp wat hier besproken word ofzo?
Hoofdpijn?
Doe de test en weet in 1 minuut wat je er aan kunt doen.
www.hoofdpijn.nl
Wtf
Dat zal vooral een hoop smiley's geweest zijn en nutteloze posts met maar 1 of 2 tekensquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
record in maart is 11 minuten nog wat
niet school, maar om te gaan seksenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ik niet naar school ga? Nee joh, school was gewoon kut.
[..]
Ja, zielig hè.
ik was er nietquote:
Remove Virus Threatsquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik krijg structureel datingbannersOok lesbo's en milfs
Ik heb op dit moment een hele rits aan datingsites staanquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik krijg structureel datingbannersOok lesbo's en milfs
Dat doet die inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef Remsjo het volgende:
Past die reclamebanner zich aan aan het onderwerp wat hier besproken word ofzo?
Hoofdpijn?
Doe de test en weet in 1 minuut wat je er aan kunt doen.
www.hoofdpijn.nl
Wtf
Kriebeloquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:54 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment een hele rits aan datingsites staan
*
Postvak In [2] Ongelezen
Er liggen meerdere geheime liefdes voor je klaar. Lees ze nu hier!
www.LiefdesBerichten.com
*
You For Me
Leer elkaar spelenderwijs kennen. Schrijf je nu in : gratis en snel !
www.youforme.be
*
Verleid iedere vrouw
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen mooie vrouwen.
www.VrouwenVersieren.com
*
Gratis Flirten?
Flirt met duizenden singles Flirten nu gratis testen!
www.chat-contact.nl
Joepie
Wie ben jijquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:47 schreef Zeroku het volgende:
Helaaschquote:
Kijk het eerste topic van vandaag.quote:
kanovinnie.quote:
Aangenaam.quote:
Denk je dat ik SC's terug ga lezenquote:
idk wie mark is,, ma lijkt me niet zo erg. wel dan?quote:
Zeg dan niksquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef Olment het volgende:
[..]
idk wie mark is,, ma lijkt me niet zo erg. wel dan?
Denk je dat ik in ieder topic ga zeggen wie ik benquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Denk je dat ik SC's terug ga lezen? Kijk ik ben misschien levenloos maar zo erg ook weer niet
.
mark=markm. oftewel, de bitch van HJquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik wil altijd seksen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
niet school, maar om te gaan seksen
Mark is mijn vriendje en dat is belangrijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige bijdragequote:Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gedaan, 4 keer valt best meequote:Op dinsdag 14 april 2009 15:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denk je dat ik in ieder topic ga zeggen wie ik ben?
Als iemand het vraagt wel jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denk je dat ik in ieder topic ga zeggen wie ik ben?
Dat is wel erg overmoedig om jezelf er na een halve dag in te zettenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:01 schreef -SG- het volgende:
Bekende gezichten. Nog nooit gezien maar je staat er al bij
.
2 keer zelfsquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:01 schreef -SG- het volgende:
.
DurumDonerquote:
Dan heeft mark het goed getroffen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil altijd seksen.
[..]
Mark is mijn vriendje en dat is belangrijk.
funkyhomosapien.quote:
En nog had ik niet door dat je Rik heette.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gedaan, 4 keer valt best mee
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is wel erg overmoedig om jezelf er na een halve dag in te zetten
Ik stond er pas na 3,5 maand bij.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is wel erg overmoedig om jezelf er na een halve dag in te zetten
We zijn nog bezig met verbannenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:01 schreef xalo het volgende:
Wie is er verbannen?
Waarom dan zo'n geniale TT?quote:
Heeft ie ook.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan heeft mark het goed getroffen!
En uit leeuwen komquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef xalo het volgende:
[..]
En nog had ik niet door dat je Rik heette.
En dat is mijn schuld.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik stond er pas na 3,5 maand bij.
Dude, check dit filmpje : http://www.collegehumor.com/video:1789327quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:01 schreef -SG- het volgende:
.
Beneden-Leeuwen toch?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En uit leeuwen komheb er zelfs *hint* bij gezet
Zeg ik dat?quote:
Ik na een maand. En dat omdat ze toch al met de OP aan het kloten waren.goede smoes hè?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik stond er pas na 3,5 maand bij.
Dat heb je al 10 keer gezegd Heimen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dude, check dit filmpje : http://www.collegehumor.com/video:1789327
Je gaat dood![]()
Was meer als vraag bedoeld.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Beneden-Leeuwen toch?
[..]
Zeg ik dat?
Ik wil respons!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat heb je al 10 keer gezegd Heimen.
*PROESTT!!!1!!1!11!:Dquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het écht niet door. Maar dat komt omdat ik niet zo snel ben van begrip.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En uit leeuwen komheb er zelfs *hint* bij gezet
Jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Beneden-Leeuwen toch?
[..]
Zeg ik dat?
quote:
Vraagteken alleen vergetenquote:
Ik 1 of 2 wekenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:04 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik na een maand. En dat omdat ze toch al met de OP aan het kloten waren.goede smoes hè?
Te lui voor kopieren en plakkenquote:
k vond em geweldigquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Te lui voor kopieren en plakken?
Overigens zo leuk is ie niet hoor Hyman.
Mind reading!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
ZIE JE IK HEB HET ONTHOUDEN!!
[..]
Nee, voor Lau.
Een fleshlightquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:06 schreef prodygee het volgende:
[..]
Hmm.. je zou 't wel kunnen gebruiken. Maar ik eerst.![]()
Ja, het is voor mij ook een vrije dag!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Te lui voor kopieren en plakken?
Overigens zo leuk is ie niet hoor Hyman.
Ook? Ook? Voor mij nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, het is voor mij ook een vrije dag!
Half pub komt uit leeuwenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Nee, voor Lau.
Ik ben te goed.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:07 schreef prodygee het volgende:
[..]
Mind reading!
Ja, laat verjaardag vier feestje met z'n drieën.
Hihi, morgen is mijn onofficiële laatste schooldagquote:
mij ook niet. moet stage lopen bij gemeente huis Cranendonck (budel (Noord-brabant))quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, het is voor mij ook een vrije dag!
Deze vrijdag/zaterdag/zondag ben ik in Helmondquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Nee, voor Lau.
Gaafquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:08 schreef xalo het volgende:
[..]
Hihi, morgen is mijn onofficiële laatste schooldag.
Dan heb je toch kanowedstrijden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Deze vrijdag/zaterdag/zondag ben ik in Helmond
* Boven-Leeuwen present.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is best verspreid.
Hihi, voor mij nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:08 schreef xalo het volgende:
[..]
Hihi, morgen is mijn onofficiële laatste schooldag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |