Ze hebben daar geen 4:1 patty's he. Dan houd t opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:13 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
6 weken paris royale burger?
Jezus
Naja. Ben benieuwd hoe die kitkat smaakt
Maar 800 in een rush?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hun helemaal trots dat ze een uurtje van 800 hadden gehad, dat draaien wij in de rush dus al normaal![]()
Dat vond ik ook, alleen als je die mix zo los eet smaakthet nog wel wat naar kitkat, maar voro de rest vind ik het niet echt geweldigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:20 schreef Remzz het volgende:
Paris burger valt trouwens ook tegen, kitkat vind ik ook niet echt naar Kitkat smaken eigenlijk...
Mc Ribquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:50 schreef compier het volgende:thank god for employee discount
mcrib menu 2.79
Die moeten ze hier ook maar is terughalen, goed ideequote:
Hier hetzelfde. Die Bosvruchten is echt lekker. Lekker frisse mcflurry!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:14 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die moeten ze hier ook maar is terughalen, goed idee![]()
Wij hebben nog wel de flurry rolo, eerst voorraad opmaken
Kreeg vandaag allemaal gasten terug, ja ik had cornetto chocola besteld en ik krijg bosvruchten.
Ben blij dat ik dicht bij de grens woonquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:14 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die moeten ze hier ook maar is terughalen, goed idee![]()
Wij hebben nog wel de flurry rolo, eerst voorraad opmaken
Kreeg vandaag allemaal gasten terug, ja ik had cornetto chocola besteld en ik krijg bosvruchten.
..+1quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dicht bij de grens woon
Mijn laatste flurry was niet goed gemixt, dus alle cornetto vulling was tegen de bovenbinnenzijkant aangeslagen, en natuurlijk kun je die dingen niet meer normaal eten met dat nieuwe kleine gat dus je kunt wel raden wat er gebeurde toen ik hem openmaakte
Morgen eet ik weer een McRibquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:55 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
..+1
Ja, daar doe je niks aan eh.
Die mcrib wil ik ook weer s proberen, te lang geleden
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Yannick567 het volgende:
[..].
En mimsschien is wegsturen een groot woord, maar ik laat ze gewoon een oude bigmac eten als ze pauze hebben. Kunnen ze zien wat ze die gast meegeven. Nou ik kan je vertellen dat ze het dan niet gauw weer doen.
Dus? Blijkt dat het toch niet overal zo kan zijn. Helaasquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:18 schreef lighted het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
McDonalds hoort natuurlijk vers én lekker te zijn.Mr Crewtrainer.
Je moet toch wel minimaal over de 1000 heen bij ons voordat het een echte rush is, anders was het gewoon drukquote:
Ik snap wat je bedoeld! Ik moest laatst bij een mcexpress werken, ze hadden het daar net zo rustig. maar ooh wat vonden ze het drukquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:03 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Je moet toch wel minimaal over de 1000 heen bij ons voordat het een echte rush is, anders was het gewoon drukMaar bij restaurants met een drive zou dat wel een stuk hoger liggen
In Holten is 1000 nog weinig eigenlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:03 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Je moet toch wel minimaal over de 1000 heen bij ons voordat het een echte rush is, anders was het gewoon drukMaar bij restaurants met een drive zou dat wel een stuk hoger liggen
ik vind die roma ook super lekker je moet daarna wel even langs de wc om in de spiegel je tanden te checkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, alleen als je die mix zo los eet smaakthet nog wel wat naar kitkat, maar voro de rest vind ik het niet echt geweldig
Die roma is wel lekker, maar die tomaat had eraf gemogen
Klopt, en aangezien Almelo inmiddels nu 3 Mc's. Vroeger was het echt stervensdruk bij de Mc Donalds waar ik werk. Het is inmiddels dus rustiger geworden...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:45 schreef Yannick567 het volgende:
Per restaurant verschillend denk ik wel he, ligt ook aan de ligging![]()
Gelukkig werk ik niet in een centrumzaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |