Mede collega crewtrainerquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste ja, en laten we wel wezen, je kan iedereen motiveren, en ik probeer altijd om dat soort collega's gewoon te motiveren door het eens van de andere kant te laten bekijken, - wat verwacht jij als jij hier eet? Slappe friet? Nee? Geef het dan ook niet mee. En dat helpt ook niet altijd, maar dan krijgen ze als ze klaar zijn nog wel wat te horen. Ook van mij, daar ben ik crewtrainer voor. En ook daarom kijk ik er naar dat die producten gewoon vers zijn die ik meegeef. En ja dat doet me zeker iets, het is niet dat ik wakker lig van een koud frietje dat ik zou hebben meegegeven, of als ik iets vergeet, zeker als je iets vergeet vind ik dat lullig, het is al niet goedkoop en dan tja. Boze gast aan de telefoon :p Uiteraard met een kaartje dat hij/zij dan toegestuurd krijgt. Maargoed, ik ben ook crewtrainer om die mensen te motiveren en ze gewoon te trainen. En als ik ze erop betrap dat ze oude zooi meegeven, dan stuur ik zeg gewoon weg
quote:
Nope, woonboulevardquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:02 schreef Yannick567 het volgende:
Schop.
He marko, werk jij bij almelo centrum?
Uuh, ff kijken. Heb hem bij het oud papier gelegdquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:10 schreef Yannick567 het volgende:
...... sta jij ook op die foto in mcteam?![]()
ik gorinchem 1171
Laatste pagina, almelo-centrum, dan sta jij er vast niet bijquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uuh, ff kijken. Heb hem bij het oud papier gelegd![]()
Ik kan me niet herinneren dat er een foto van mij is gemaakt![]()
Oreo... komt die weer terug?!quote:Op zondag 26 april 2009 18:33 schreef Battlefan het volgende:
[ afbeelding ]
Huhwat? Heb ik iets gemist?
Dat dacht ik ook jaquote:Op zondag 26 april 2009 18:33 schreef Battlefan het volgende:
[ afbeelding ]
Huhwat? Heb ik iets gemist?
Vanaf maandag,quote:Op woensdag 29 april 2009 17:16 schreef LuKaLiKe het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer er weer eens iets wat nieuws komt?
Een lekkere tijdelijk burger ofzo...
Stedentripweken? Vanaf aanstaande dinsdagquote:Op woensdag 29 april 2009 17:16 schreef LuKaLiKe het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer er weer eens iets wat nieuws komt?
Een lekkere tijdelijk burger ofzo...
Wat zit er allemaal op de paris royale?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:20 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Stedentripweken? Vanaf aanstaande dinsdag![]()
eerst 2 weken die roma mozarella, daarna 2 weken paris royale en als laatst 2 weken london bacon
oewh dat hoop ik!! Dat is het enige wat ik echt lekker vind van de Mac!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:34 schreef El_Bassie het volgende:
Zit de Mcflurry Pecan caramel nou standaard in het assortiment?
Die is er al lang uit, die waren samen met de wintersport burgersquote:Op woensdag 29 april 2009 17:34 schreef El_Bassie het volgende:
Zit de Mcflurry Pecan caramel nou standaard in het assortiment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |