De rest van de repo verklapt iig al meerquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:03 schreef John.Milton het volgende:
Hopelijk zien we de rest van de week wat meer dingen uit de bunker.
Heb er geen download wmv'tje van gemaakt, maar wil dat alsnog wel doen. Kun je m niet zien dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:21 schreef static het volgende:
Kunnen we die filmpjes (dus deze ook) weer downloaden zoals vroeger?
om een discussie op gang te krijgenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:52 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een goede zaak dat één klap geen exit betekent, sommige mensen verdienen klappen, die veroorzaken dat zelf.
Ik snap verder niet waarom er eerst een TEASER! komt, en pas daarna het definitieve filmpje, maar goed.
Afwachten maar.
Maar dat staat wel een beetje haaks op het moet allemaal zo normaal mogelijk en back to BB1. Niet dat ik dat jammer vind.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:52 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een goede zaak dat één klap geen exit betekent, sommige mensen verdienen klappen, die veroorzaken dat zelf.
Zeker vrouwen kunnen t bloed onder je nagels vandaan halen. Aldus Sean C.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:52 schreef Peter6000 het volgende:
om je op te waremn voor het daadwerkelijke filmpje, daarom heet het ook een teaserquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap verder niet waarom er eerst een TEASER! komt, en pas daarna het definitieve filmpje, maar goed.
Afwachten maar.
nope. dit filmpje is helemaal gratisquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:21 schreef Tommeke het volgende:
Moet je ook geld voor deze flauwekul betalen?
och, zolang er een laptop met internet staat vermaak ik me welquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:33 schreef yvonne het volgende:
Zeg schattebouten? Blijft die zooi echt zo?
Als in, dat gat in die muur niet afgewerkt enzo
Of uberhaupt niks afgewerkt
Ik kan alleen nog maardoen
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:33 schreef yvonne het volgende:
Zeg schattebouten? Blijft die zooi echt zo?
Als in, dat gat in die muur niet afgewerkt enzo
Of uberhaupt niks afgewerkt
Ik kan alleen nog maardoen
ga jij 3 dagen de bunker in ? tofquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:33 schreef Danny het volgende:
Ow, en dat stukje van die maden is bullshit. Ik eet geen maden, geen wormen, geen insecten etc.
Als dat betekent dat ik drie dagen niet eet so be it. Ben toch op dieet
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik
Maar als je 't programma zelf eens wil zien, kost dat geld?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |