SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht:![]()
Uhm ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Natuurlijk, met al de politieke onrust en negatief reisadvies, is Thailand natuurlijk dé plek om naar toe te gaan.
Soms hebben ze zelf een kutje. Godverdommequote:Op dinsdag 14 april 2009 11:07 schreef dutch-love het volgende:
Daarom ook altijd eerst even voelen in Thailand
Wat dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:08 schreef Armageddon het volgende:
Jezus christus n00b.![]()
Ik heb nog een tip voor je.
Trek vandaag iets roods of geels aan.
Geel en rood zijn de kleuren van de partijen die daar bonje hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:11 schreef damsco het volgende:
[..]
Haha nee vertel, heb wel een paar gele shirtjes namelijk.
Misschien heeft hij vpnquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:13 schreef dagdag het volgende:
Kan een admin kijken onder welk ip hij is ingelogd
een thaise krant is de manier natuurlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:16 schreef devl1nsect het volgende:
Post is een foto van je vakantieverblijf ts met een bordje FOK erop. Dan weten we (bijna) zeker dat je er zit.
Dit, maar meneer is goed in paint, dus, goed kijken naar de pixelsquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:16 schreef devl1nsect het volgende:
Post is een foto van je vakantieverblijf ts met een bordje FOK erop. Dan weten we (bijna) zeker dat je er zit.
Deze quote is zoooo gemakkelijk te misbruiken...quote:
quote:
?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:05 schreef sinadO het volgende:
[..]
Deze quote is zoooo gemakkelijk te misbruiken...
Nee, google ads.quote:
Wat is een satong ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:52 schreef Buzz129 het volgende:
Dan moet je ook maar naar een meer upscale bar gaan en niet proberen voor een satong op de eerste rij te zitten.Dan loop je niet het risico om een (hele mooie) T-girl tegen het lijf te lopen.
Dat is het niet. TS houdt al een paar topics een grapje vol dat hij zogenaamd de loterij gewonnen heeft.quote:
Kloon-alert?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is het niet. TS houdt al een paar topics een grapje vol dat ik hij zogenaamd de loterij gewonnen heeft.
nee tikfout, al verbeterdquote:
FYPquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:56 schreef damsco het volgende:
Ik zou straks een foto maken van mij in Thailand. Ben nu even wat eten foto's aan het zoeken om te vervalsen .
aha, dank uquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:00 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Net zo iets als een Satang, maar dan anders. Of wel 100 Satang in een Baht.
Wait, what?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:22 schreef CrssY het volgende:
Je kunt achterop het hoofd voelen, mannen hebben daar een soort bobbel (in het verlengde van de ruggengraat), onder het haar, vrouwen hebben dat niet.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:22 schreef CrssY het volgende:
Je kunt achterop het hoofd voelen, mannen hebben daar een soort bobbel (in het verlengde van de ruggengraat), onder het haar, vrouwen hebben dat niet.
Edoch:
Niet echt een bron, maar hier staat er ook iets over:quote:
quote:Die bobbel is bij vrouwen meestal heel klein, dus het klopt dat je moeder en zus er geen hebben
Zal dus niet waterdicht zijn, maar als je een grote bobbel voelt bij je chick kun je beter even dubbel-check doenquote:Wetenschappelijke verklaring: Peesaanhechtingen van je nekspieren, die zijn bij mannen van nature wat groter dan bij vrouwen. De aan- of afwezigheid van deze bobbels (of eigenlijk een bobbelig achterhoofd) is één van de kenmerken die archeologen gebruiken om het geslacht van een skelet vast te stellen.
Dagdag is transeksueel?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:31 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik wist niet dat dagdag ook in thailand zat.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:56 schreef damsco het volgende:
Ik zou straks een foto maken van mij in Thailand. Ben nu even wat eten.
De download van Photoshop komt nogal traag binnen waarschijnlijk, even wat meer geduld dusquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:50 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
Foto gemaakt, gisteravond met 3 andere toeristische dames welke ik tegenkwam.
Ik geef binnenkort als ik terugkom groot feest in de Jimmy Woo. Ik zal zorgen dat ook jij op de gastenlijst komt, ik heb je een PM gestuurd. Free juicee, veel spange chicks en Chuckie achter de DJ-bootquote:Op woensdag 15 april 2009 13:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Kankervet
ik ben echt jaloers op je manKan je niet binnekort wat geld overmaken dan kom ik je opzoeken in thailand
Ik zie etquote:Op woensdag 15 april 2009 14:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik geef binnenkort als ik terugkom groot feest in de Jimmy Woo. Ik zal zorgen dat ook jij op de gastenlijst komt, ik heb je een PM gestuurd. Free juicee, veel spange chicks en Chuckie achter de DJ-boot![]()
Wat een overtuigend bewijs!!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:50 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zegt dat dit die vervelende Damsco echt isquote:Op woensdag 15 april 2009 13:50 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ? jullie vragen om een foto hij geeft jullie diequote:
Hahahaquote:Op woensdag 15 april 2009 14:23 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik in Bangkok, gisteravond chillend aan een biertje!![]()
Ben totaal niet verzuurd hoor, vind je alleen een vervelend jochiequote:Op woensdag 15 april 2009 14:26 schreef damsco het volgende:
Heerlijk dit, al die verzuurde gezichtjes. Living the good life bitches!
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:23 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
Haha oke, toppie johquote:Op woensdag 15 april 2009 14:27 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ben totaal niet verzuurd hoor, vind je alleen een vervelend jochie![]()
jepquote:Op woensdag 15 april 2009 14:29 schreef damsco het volgende:
[..]
Haha oke, toppie johGa je nu weer met Kees22 lekker de antisemiet uithangen, terwijl je de beatles luistert?
Jij bent geen shemale.quote:
Big Changquote:Op woensdag 15 april 2009 14:23 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
*checkt fotoboek*quote:
nee dat is het nietquote:Op woensdag 15 april 2009 15:23 schreef Gupje het volgende:
WTF! Heb net leuke foto's ontvangen maar ik moet jullie allemaal teleurstellen, het is waar!
Hij lacht jullie allemaal uit!quote:
Valt mee. Ik vlieg vanavond terug naar Nederland. Grillige sfeer, het is niet echt veilig en heb weinig zin om vast in Thailand te zitten omdat de vliegvelden worden geblokkeerd.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:29 schreef steeg het volgende:
damsco, geel dragenwordt dat niet afgeraden? Hee is het momenteel geen shonkran, benje overdag bezig met waterpistolen?
Nou nou wat een picquote:Op woensdag 15 april 2009 13:50 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
pics?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:25 schreef gabberklaas het volgende:
Hahahha ik heb net 4 mil gewonnen en ik ben nu in las vegas weetog!!!
Het is echt waar ik kreeg deze pic hij zit er echt ! Met z'n 4 miljoen lollars!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Wat is er mis met The Beatles?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:29 schreef damsco het volgende:
[..]
Haha oke, toppie johGa je nu weer met Kees22 lekker de antisemiet uithangen, terwijl je de beatles luistert?
ER STAAT ER EEN IN JE FOTOBOEK!!11!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef Flammie het volgende:
Woon nu al een tijdje in Thailand maar als je een ladyboy niet kunt herkennen ben je het gewoon zelf schuld.
Verder is dat natuurlijk een lulverhaal van de bovenste plank
Ondanks dat ik beugard maar een internet faggot vind geef ik hem groot gelijk. Alsof iemand die zoveel geld heeft gewonnen ook maar de moeite gaat doen om keer op keer te bewijzen dat hij zoveel heeft gewonnen. 70.000 zou hij beleggen in vast goed oid, en met de rest gewoon op vakantie en wat feesten geven. De internethelden fokkers zou hij negeren. Het is één grote hoaxquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:40 schreef Beauregard het volgende:
Zo fucking kinderachtig, dit hele verhaal.
Ongelooflijk dat iemand vanaf zijn zolderkamertje zo kan opgaan in z'n eigen fantasie dat ie het op een forum presenteert als waarheid. En dan z'n boyfriends op FOK! pm'en met de instructie: "SPEEL EFFE MEE GEK!"
Droefenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of hij heeft echt de loterij gewonnen en komt hier om alle jaloerse fokkers uit te lachen, en jij maar happen als een guppiequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:40 schreef Beauregard het volgende:
Zo fucking kinderachtig, dit hele verhaal.
Ongelooflijk dat iemand vanaf zijn zolderkamertje zo kan opgaan in z'n eigen fantasie dat ie het op een forum presenteert als waarheid. En dan z'n boyfriends op FOK! pm'en met de instructie: "SPEEL EFFE MEE GEK!"
Droefenis.
avatars zijn vaak een mooie virtuele verbeelding van de man erachter, als jij denkt zoals je eruit ziet op je avatar hoef je verder niks te zeggen. Het is één grote hoax, netzoals de meeste verhalen hier op KLB ( op die van afcjos na dan maar die is dan ook een klb baas)quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:15 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Of hij heeft echt de loterij gewonnen en komt hier om alle jaloerse fokkers uit te lachen, en jij maar happen als een guppie
Nee dat heeft hij absoluut niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:15 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Of hij heeft echt de loterij gewonnen en komt hier om alle jaloerse fokkers uit te lachen, en jij maar happen als een guppie
Dan ben jij dus een kinderachtig mannetjequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:17 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
avatars zijn vaak een mooie virtuele verbeelding van de man erachter
kloptquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:19 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dan ben jij dus een kinderachtig mannetje
Niet dat dat overtuigend bewijs zou zijn. Elke krantenkiosk heeft kranten van de hele wereld.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Is het nou zo moeilijk om een Thaise krant te pakken en er een foto van te maken? Tering.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:14 schreef Chriz2k het volgende:
Kan iedereen die damsco gelooft eventjes hun adres naar me PM'en? Dan krijg je een klap in je gezicht.
Ik ben ook net in Thailand aangekomen, hier is het bewijs:quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Is het nou zo moeilijk om een Thaise krant te pakken en er een foto van te maken? Tering.
apart, want de laatste vlucht uit Bangkok is om 10:00 geland.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:57 schreef damsco het volgende:
Ben weer terug in Nederland, kom net van Schiphol. Heerlijk al die jaloerse mensen zoals beauretard en consorten. En daarom blijf ik, ondanks dat ik meer money op de bank heb dan al die toyboys samen, toch terug komen op FOK!
Nog kinderen geneukt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:57 schreef damsco het volgende:
Ben weer terug in Nederland, kom net van Schiphol. Heerlijk al die jaloerse mensen zoals beauretard en consorten. En daarom blijf ik, ondanks dat ik meer money op de bank heb dan al die toyboys samen, toch terug komen op FOK!
Ja, dan ben ik toch net terug? Of denk je dat ik 10.15 al op FOK! zit terwijl ik een lange vlucht achter de rug heb?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:08 schreef wise het volgende:
[..]
apart, want de laatste vlucht uit Bangkok is om 10:00 geland.
Een echte fokker zou toch eerst nog ff fokken voordat ie zijn/haar bed in duiktquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:11 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik toch net terug? Of denk je dat ik 10.15 al op FOK! zit terwijl ik een lange vlucht achter de rug heb?
De traagste en het meest slappe excuus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:11 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik toch net terug? Of denk je dat ik 10.15 al op FOK! zit terwijl ik een lange vlucht achter de rug heb?
bustedquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:08 schreef wise het volgende:
[..]
apart, want de laatste vlucht uit Bangkok is om 10:00 geland.
je zegt dat je net van schiphol komt. Is dan een snelle 7 uur zeg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:11 schreef damsco het volgende:
[..]
http://www.schiphol.nl/web/show/id=131948/langid=43?s_date=2009-4-17&s_flight=&s_date_select=0&s_time=10%3A00&s_selected_airport=Bangkok&s_airport=Bangkok&s_flightnumber=quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:43 schreef wise het volgende:
[..]
je zegt dat je net van schiphol komt. Is dan een snelle 7 uur zeg.
Ach, alles is relatief. Jij vind net 10 seconden, ik een paar uur. Maargoed, dan geloof je het niet. Dont carequote:Op vrijdag 17 april 2009 17:43 schreef wise het volgende:
[..]
je zegt dat je net van schiphol komt. Is dan een snelle 7 uur zeg.
Je weet toch dat FOK!ers het altijd beter wetenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:46 schreef Dunax het volgende:
[..]
http://www.schiphol.nl/web/show/id=131948/langid=43?s_date=2009-4-17&s_flight=&s_date_select=0&s_time=10%3A00&s_selected_airport=Bangkok&s_airport=Bangkok&s_flightnumber=
Om 10:00 was er helemaal geen vliegtuig geland?
09:50 BR 0075 Bangkok Arrived 10:10 Detailsquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:46 schreef Dunax het volgende:
[..]
http://www.schiphol.nl/web/show/id=131948/langid=43?s_date=2009-4-17&s_flight=&s_date_select=0&s_time=10%3A00&s_selected_airport=Bangkok&s_airport=Bangkok&s_flightnumber=
Om 10:00 was er helemaal geen vliegtuig geland?
waar zeg ik dat ik het niet geloofquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:46 schreef damsco het volgende:
[..]
Ach, alles is relatief. Jij vind net 10 seconden, ik een paar uur. Maargoed, dan geloof je het niet. Dont care
Ah, inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:47 schreef wise het volgende:
[..]
09:50 BR 0075 Bangkok Arrived 10:10 Details
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:52 schreef damsco het volgende:
Sowieso triest er bepaalde types moeilijk lopen te doen over het feit dat ik naar Bangkok ben geweest. Paupers die denken dat het kapitalen kost, en omdat ze zelf te pauperig zijn ook maar even aannemen dat de rest van de wereld ook een pauper levensstijl heeft.
Dragorius
Beuretard
Dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:57 schreef wise het volgende:
[..], enkeltje Bangkok is 500, dus zo duur is het niet hoor.
Laptop met internet @ hotelsuitequote:Op vrijdag 17 april 2009 18:03 schreef Ori het volgende:
hoe kon je daar op internet eigenlijk?
was fok zo belangrijk dat je een internetcafe in moest duiken?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:52 schreef damsco het volgende:
Sowieso triest er bepaalde types moeilijk lopen te doen over het feit dat ik naar Bangkok ben geweest. Paupers die denken dat het kapitalen kost, en omdat ze zelf te pauperig zijn ook maar even aannemen dat de rest van de wereld ook een pauper levensstijl heeft.
Dragorius
Beuretard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |