Goh, ik bedoelde meer als in over wat daar over bekend is. Ben je daar mee geboren ofzo? Ik kan me trouwens nu wel een keer herinneren dat ik daar ong. ben gevallen, maar dat is zo'n 5 jaar geleden.quote:
Ja, inderdaad. Maar bij sommige mensen is ie een stuk kleiner en bij andere weer groter. Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:21 schreef Reki het volgende:
Volgens mij heeft ieder mens dat
Bedoel je dit?
[ afbeelding ]
de één heeft een bobbel op z'n hoofd, de ander tussen z'n benen!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:50 schreef Maart85 het volgende:
Genetica...!?Waarom heeft de één een grote lul en de ander niet?
Ik heb geen bobbel op mijn hoofd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
de één heeft een bobbel op z'n hoofd, de ander tussen z'n benen!
quote:Vaginale droogheid?
Niet-hormonale behandeling voor een langdurige vaginale bevochtiging.
www.cicatridina.nl
Puzzel? De stukjes zitten al op hun plaats hoor.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:22 schreef Sinat het volgende:
Was het niet dat de schedel bij de geboorte nog één grote puzzel is? Die groeit mee naarmate de hersens groter worden. Dus misschien groeit de schedel bij iedereen wat anders mee. Hier staat wel wat info: http://www.azm.nl/zorgaan(...)orenschedelafwijking
Is daar nog een wetenschappelijke verklaring voor?quote:Op zondag 16 maart 2008 01:04 schreef Paaul het volgende:
Die bobbel is bij vrouwen meestal heel klein, dus het klopt dat je moeder en zus er geen hebben
Peesaanhechtingen van je nekspieren, die zijn bij mannen van nature wat groter dan bij vrouwen. De aan- of afwezigheid van deze bobbels (of eigenlijk een bobbelig achterhoofd) is één van de kenmerken die archeologen gebruiken om het geslacht van een skelet vast te stellen.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:11 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Is daar nog een wetenschappelijke verklaring voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |