Waarom hield ie je aan dan, alleen om dat te melden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
Werd dit weekend aangehouden, maar hoefde niet te bazen van die agent. Want dat was ik al volgens hem
Hij zag mijn bazenride en wilde die even van dichtbij checken. Toen vroeg ik hem: moet ik niet blazen? En toen zij hij nee, dat ben ben je al.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom hield ie je aan dan, alleen om dat te melden?
als je me naakt opwacht in mij slaapkamer, ben nu aan het werkquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
Dat al die nepwerkende mensen maar hard in hun * genomen worden
Beginnende bij jou.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
Dat al die nepwerkende mensen maar hard in hun * genomen worden
Vind je het heel gek als je alleen maar aan het FOK!ken bent.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, want ik beweer niet aan het werk te zijn
Nee, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind je het heel gek als je alleen maar aan het FOK!ken bent.
Wat geeft jou het recht om zo tegen mij te praten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, strontjongIedereen beweert ineens aan het werk te zijn.
Me Baas, you strontjongquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat geeft jou het recht om zo tegen mij te praten?
Even een voorraad aanleggenquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:38 schreef Adelante het volgende:
Hmmm, met de lunch maar even naar AH om cheap ass paaseitjes te scoren
quote:Schiedam - Politiemensen van het district Waterweg-Noord, wijkpolitie en fietsteam, hebben vrijdagavond en zaterdag op verschillende locaties controles gehouden. Een alcoholcontrole op de Horvathweg en andere locaties, snelheidscontrole op de Industrieweg, visserijcontrole Beatrixpark, milieucontroles en toezicht horecagebieden in het kader van overlastbestrijding.
Tijdens alcoholcontroles legden in totaal 646 bestuurders een blaastest af. 1 Persoon werd onderworpen aan een baastest, deze passeerde hij glansrijk.
Tegen negen van hen is proces-verbaal opgemaakt omdat ze teveel hadden gedronken.
Verder zijn er bekeuringen uitgeschreven voor o.a. 20 keer verkeerd parkeren, 7 keer openbaar alcoholgebruik, 7 keer negeren rood licht, 5 keer rijden met fiets over voetpad, 6 keer zonder gordel rijden, 11 keer snelheidsovertredingen, 7 keer wildplassen, 9 keer dumpen afval openbare weg, 2 keer rijden zonder helm, 2 keer niet handsfree bellen,
2 keer rijden zonder bromfietsrijbewijs en 3 keer voor het veroorzaken van overlast voor omwonenden.
Op de Hoogstraat werden nog mensen aangehouden voor openlijke geweldpleging, zij kregen een 'weekendarrangement'. Op de Parkweg werd een man aangehouden met 91 XTC-pillen. Hij verzette zich bij zijn aanhouding en is overgebracht naar een politiebureau.
quote:
Hoe heb je dit klaargespeeld op 1 avond?quote:Verder zijn er bekeuringen uitgeschreven voor o.a. 20 keer verkeerd parkeren, 7 keer openbaar alcoholgebruik, 7 keer negeren rood licht, 5 keer rijden met fiets over voetpad, 6 keer zonder gordel rijden, 11 keer snelheidsovertredingen, 7 keer wildplassen, 9 keer dumpen afval openbare weg, 2 keer rijden zonder helm, 2 keer niet handsfree bellen,
2 keer rijden zonder bromfietsrijbewijs en 3 keer voor het veroorzaken van overlast voor omwonenden.
Ik verveelde mequote:Op dinsdag 14 april 2009 10:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Hoe heb je dit klaargespeeld op 1 avond?
Je hebt om 10:50 al gepost.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:06 schreef swarmahoer het volgende:
eindelijk eens een dag zonder het gekrijs van die buurkinderen, word ik uit mezelf wakker om 11 uur
rond 11 uur, jij je zinquote:
Ik ben undercover jou aan het observeren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
rond 11 uur, jij je zinstalk je me
Jij gelukkig niet hmm?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:33 schreef BobbyB het volgende:
Jullie doen de benaming "slowchat" eer aan.
Ja als kiespijn en een gezwel op mijn bovenarmquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je gaat me wel missen, dat weet je zelf ook
Ik ben sinds donderdag sowieso niet meer geweest, daarom had ik ook verwacht dat jullie inmiddels wel bij deel 1400+ waren.quote:
Al een week.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:34 schreef Broekpaling het volgende:
Trouwens, Bob, is dat waifie von ju al zuruck zum hause?
O.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben sinds donderdag sowieso niet meer geweest, daarom had ik ook verwacht dat jullie inmiddels wel bij deel 1400+ waren.
Nee, seks is vies, jwt. We kijken elkaar alleen maar lief aan.quote:
Zie je welquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja als kiespijn en een gezwel op mijn bovenarm
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, seks is vies, jwt. We kijken elkaar alleen maar lief aan.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is al weer de laatste dinsdag van de week
Altijd lachen om te roepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Altijd lachen om te roepen![]()
Of of of kon jij nog wel op je fiets zitten vanmorgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!11!!
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Altijd lachen om te roepen![]()
Of of of kon jij nog wel op je fiets zitten vanmorgen?Je moet van je hobby je werk makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
Of of of, ik ken nog meer van die hilarische grappenquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of of of, ik ken nog meer van die hilarische grappen![]()
Wie komt er morgenmiddag om 12 uur langs?
En ga je vrijdag wel door het raam naar buiten? En door de achterklep je auto in?
Man met de zaag om de week door midden te zagen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of of of, ik ken nog meer van die hilarische grappen![]()
Wie komt er morgenmiddag om 12 uur langs?
En ga je vrijdag wel door het raam naar buiten? En door de achterklep je auto in?
Ik ben niet lam.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij heeft het niet tegen jou, lamzak
Wat ga je dan doen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik het helemaal makkelijk gehad.
Juist. Ook wel Meneer Zaagmans genoemd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Man met de zaag om de week door midden te zagen.
Omdat het weekend in de stoel zit?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Juist.
En waarom moet je vrijdag door het raam naar buiten en door de achterklep in je auto klauteren?
Jij bent zeker ook bekend met de man met de hamer?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Juist. Ook wel Meneer Zaagmans genoemd.![]()
?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat het weekend in de stoel zit?
Die komt op zondagochtend geregeld langsquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook bekend met de man met de hamer?
Omdat het weekend voor de deur staat natuurlijkquote:
Gitaar, beetje bas. Binnenkort wil ik beginnen met drummen en piano.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat dan? En hoe wil je daar je geld in verdienen?
VEEG ME OP, WAT EEN GARPEN HEB JE.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat het weekend voor de deur staat natuurlijkDan gaat de deur niet meer open enzovoorts blablabla
![]()
quote:
dat klinkt zomersquote:
Nee, maar ik ga wel voortaan op zondag de dakdragers op mn auto schroeven, en dan ze er op donderdag weer af halen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
VEEG ME OP, WAT EEN GARPEN HEB JE.
DOE JOE HEV MOOR WER DET KEEM FROM?
Zomer.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:04 schreef liiszle het volgende:
[..]. haj!
heb jij ook gegourmet? of ben ik de enige die dat niet heeft gedaan?
[..]
dat klinkt zomers
Nee! Ik vind het de grootste onzin dat mensen op feestdagen zich vol gaan stampen met etenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:04 schreef liiszle het volgende:
[..]. haj!
heb jij ook gegourmet? of ben ik de enige die dat niet heeft gedaan?
[..]
dat klinkt zomers
Waarom?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga wel voortaan op zondag de dakdragers op mn auto schroeven, en dan ze er op donderdag weer af halen.
Daarom dieet jij op die dagen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee! Ik vind het de grootste onzin dat mensen op feestdagen zich vol gaan stampen met eten.
Stop nu maar! Ze worden nu wel heel slechtquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga wel voortaan op zondag de dakdragers op mn auto schroeven, en dan ze er op donderdag weer af halen.
Nou ik heb dus geen fiets, dus gaat mijn weekend op maandag altijd op mijn auto zitten. En op vrijdag kan ik niet door de deuren in mijn auto komen en moet dus door het dakraam wat nog geblokeerd wordt door de dakdragerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij draaft maar door, er komt geen eind aanquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
Stop nu maar! Ze worden nu wel heel slecht
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:08 schreef Broekpaling het volgende:
Goffedomme, heb een bad hair daylife.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ik heb dus geen fiets, dus gaat mijn weekend op maandag altijd op mijn auto zitten. En op vrijdag kan ik niet door de deuren in mijn auto komen en moet dus door het dakraam wat nog geblokeerd wordt door de dakdrager
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEER
0 topics op naam. 14.gif
Ik ken er nog éénquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ken er nog één![]()
Je weet dat je elke woensdag om 12 uur moet bukken hé?Volgens mij is zaagmans een beetje dom, wiezo zaagt hij geen gebukten mensen door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
BP is een mooibooyquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat kan er nou "Bad" aan zijn, je flikkert er gel in, rost het wat door elkaar en hopla, same as ever
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij is zaagmans een beetje dom, wiezo zaagt hij geen gebukten mensen door?
Ijsjesquote:
mooiquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee! Ik vind het de grootste onzin dat mensen op feestdagen zich vol gaan stampen met eten.
Gel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat kan er nou "Bad" aan zijn, je flikkert er gel in, rost het wat door elkaar en hopla, same as ever
Met van die oordiamantjes zekerquote:
OHOHO die heb ik welquote:
Heb het hele weekend slecht gegetenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
mooi
ik heb gewoon een maaltijd salade gehad
Eens, hoewel we wel wat "luxer" eten dan normaal, maar eigenlijk met de pasen niet. Alleen met kerstquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat mis je he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
festini peerquote:
Pics.!quote:
Ik wil iets zeggen, maar ik doe het nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb het hele weekend slecht gegeten![]()
Ben het hele weekend beetje ziek geweest, slecht geslapen en bijna niks gegeten![]()
Ik kan nog steeds niet slikken mij gehemelte is ontstoken
Wij eten het hele jaar door luxe.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens, hoewel we wel wat "luxer" eten dan normaal, maar eigenlijk met de pasen niet. Alleen met kerst
aahhwwquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb het hele weekend slecht gegeten![]()
Ben het hele weekend beetje ziek geweest, slecht geslapen en bijna niks gegeten![]()
Ik kan nog steeds niet slikken mij gehemelte is ontstoken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen, maar ik doe het niet
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat mis je he?![]()
Ik dacht al dat deze 2 hier op gingen reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
Ik vind bijna alle ijsjes lekker.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:20 schreef Broekpaling het volgende:
Heeft de paus trouwens nog bedankt voor de bloemen van gers?Alleen voor de kippen van dingesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je welquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
aahhwwdas balen...
*stuurt fruitmand.
Ach lik toch m'n hol.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht al dat deze 2 hier op gingen reageren
Het was dan ook echt te simpelquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht al dat deze 2 hier op gingen reageren
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, die kippenvanger. Wie was dat nou?
en dan op eten op een bankje in de zon aan het water, bootjes kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle ijsjes lekker.
Ik wil weer die ijsjes met 2 stokjes.Of die heule lange! Of die solero shots, of of....
ik voel me ook niet zo lekker vandaagquote:
En chillen op da beach.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:23 schreef liiszle het volgende:
[..]
en dan op eten op een bankje in de zon aan het water, bootjes kijken
Skaff-aquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, die kippenvanger. Wie was dat nou?
dat oooookquote:
Zullen we samen ziek zijn en lekker niks doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:23 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik voel me ook niet zo lekker vandaag
Primaquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zullen we samen ziek zijn en lekker niks doen
hij werkt nu weer gewoon bij de plusquote:
+quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij werkt nu weer gewoon bij de plus
Ja, de slegte was open.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:29 schreef Gupje het volgende:
WTF is er met jullie aan de hand man![]()
Zo slecht vandaag
het lijkt wel vrijdag maar het is pas dinsdagquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:29 schreef Gupje het volgende:
WTF is er met jullie aan de hand man![]()
Zo slecht vandaag
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik inderdaad. De ongeveer dus
Komt door het weer.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het lijkt wel vrijdag maar het is pas dinsdag
≈quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik inderdaad. De ongeveer dus
Wut? Dat is toch zo'n ongeveer teken?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je mod bent hm?
Ongeveer.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wut? Dat is toch zo'n ongeveer teken?
CHAAAARLIEEEEEquote:
Goed emo?quote:
Candy mount'n Charlieeeeeeee, it's a land of sweets and joy and joyness...quote:
....?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Candy mount'n Charlieeeeeeee, it's a land of sweets and joy and joyness...
Wie va de 25425?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:04 schreef dagdag het volgende:
Luisteren jullie wel naar die zangeres? met zwart haar
Camilla Belle?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:04 schreef dagdag het volgende:
Luisteren jullie wel naar die zangeres? met zwart haar
BOH, GEILE CHICK MAN, DIE MIDDELSTEquote:
Praat me er niet van.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:10 schreef dagdag het volgende:
ja ze stond op youtube met zoiets
runing troug the monsuon
ook niet naakt?quote:
5?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik bijna legaal zeg, wat denk je dan?
Dertien?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik bijna legaal zeg, wat denk je dan?
25. Maar dat heb je niet van mij gehoord.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
25. Maar dat heb je niet van mij gehoord.
nee dat dacht ik laatst ook, niveau lig hier ver onder mijquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:15 schreef Broekpaling het volgende:
Soms heb ik het idee dat hier een aantal uit een inrichting posten.
Kan aan mij liggen hoor.
Kut. Ze hebben me doorquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:15 schreef Broekpaling het volgende:
Soms heb ik het idee dat hier een aantal uit een inrichting posten.
Kan aan mij liggen hoor.
No comment.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:17 schreef dagdag het volgende:
[..]
nee dat dacht ik laatst ook, niveau lig hier ver onder mij
Moet je maar eens van die ladder afkomen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:17 schreef dagdag het volgende:
[..]
nee dat dacht ik laatst ook, niveau lig hier ver onder mij
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:22 schreef dagdag het volgende:
Hoe oud is krentenbol, die stuurt mij allemaal pm's.
Je zou je pik nog in me stoppen als ik 10 wasquote:
Carpaccioquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zou je pik nog in me stoppen als ik 10 was
19.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:22 schreef dagdag het volgende:
Hoe oud is krentenbol, die stuurt mij allemaal pm's.
Hoi Cybey!quote:
Jawoor. Alleen weer aan het werk terwijl het vet mooi weer is.quote:
nee.. een spijkerbroek zowaar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:36 schreef Cybey het volgende:
[..]
Jawoor. Alleen weer aan het werk terwijl het vet mooi weer is.
Je hebt toch wel vandaag een kort rokje aan, he?
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zou je pik nog in me stoppen als ik 10 was
paardjes zo.. en skeeleren, en misschien sporten, en naar mn moeder.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:38 schreef Cybey het volgende:
[..]
hmmm... minpuntje.
Ga je nog wat doen vandaag?
Gewoon even lekker van het zonnetje genieten. Voel je je zo beterquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:41 schreef liiszle het volgende:
paardjes zo.. en skeeleren, en misschien sporten, en naar mn moeder.
maar ik voel me niet lekker
ik hoop t jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:44 schreef Cybey het volgende:
[..]
Gewoon even lekker van het zonnetje genieten. Voel je je zo beter
quote:
I'm sorry Sanna, but I don't give a fuck if you were my own motherquote:
ik ben benieuwd wie die link heeft gezien tussen nederland en pedobearquote:
Iewquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
I'm sorry Sanna, but I don't give a fuck if you were my own mother
I still fuck you with no rubber and cum inside you
and have a son and a new brother at the same time
and just say that it ain't mine.
Tja. Sommige mensenquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wie die link heeft gezien tussen nederland en pedobear
Dudequote:Op dinsdag 14 april 2009 13:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
I'm sorry Sanna, but I don't give a fuck if you were my own mother
I still fuck you with no rubber and cum inside you
and have a son and a new brother at the same time
and just say that it ain't mine.
hhahahahha, je zegt vast ''mogge'' omdat het voor jou ochtend is omdat je zeker net je nest uit bent en dat mij even flink wil inwrijven met een slinkse subtiele hint.quote:
Jou ontgaat ook niets he?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
hhahahahha, je zegt vast ''mogge'' omdat het voor jou ochtend is omdat je zeker net je nest uit bent en dat mij even flink wil inwrijven met een slinkse subtiele hint.
Mjoah.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hhahahahha, je zegt vast ''mogge'' omdat het voor jou ochtend is omdat je zeker net je nest uit bent en dat mij even flink wil inwrijven met een slinkse subtiele hint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |