Waarom hield ie je aan dan, alleen om dat te melden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
Werd dit weekend aangehouden, maar hoefde niet te bazen van die agent. Want dat was ik al volgens hem
Hij zag mijn bazenride en wilde die even van dichtbij checken. Toen vroeg ik hem: moet ik niet blazen? En toen zij hij nee, dat ben ben je al.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom hield ie je aan dan, alleen om dat te melden?
als je me naakt opwacht in mij slaapkamer, ben nu aan het werkquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
Dat al die nepwerkende mensen maar hard in hun * genomen worden
Beginnende bij jou.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
Dat al die nepwerkende mensen maar hard in hun * genomen worden
Vind je het heel gek als je alleen maar aan het FOK!ken bent.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, want ik beweer niet aan het werk te zijn
Nee, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind je het heel gek als je alleen maar aan het FOK!ken bent.
Wat geeft jou het recht om zo tegen mij te praten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, strontjongIedereen beweert ineens aan het werk te zijn.
Me Baas, you strontjongquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat geeft jou het recht om zo tegen mij te praten?
Even een voorraad aanleggenquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:38 schreef Adelante het volgende:
Hmmm, met de lunch maar even naar AH om cheap ass paaseitjes te scoren
quote:Schiedam - Politiemensen van het district Waterweg-Noord, wijkpolitie en fietsteam, hebben vrijdagavond en zaterdag op verschillende locaties controles gehouden. Een alcoholcontrole op de Horvathweg en andere locaties, snelheidscontrole op de Industrieweg, visserijcontrole Beatrixpark, milieucontroles en toezicht horecagebieden in het kader van overlastbestrijding.
Tijdens alcoholcontroles legden in totaal 646 bestuurders een blaastest af. 1 Persoon werd onderworpen aan een baastest, deze passeerde hij glansrijk.
Tegen negen van hen is proces-verbaal opgemaakt omdat ze teveel hadden gedronken.
Verder zijn er bekeuringen uitgeschreven voor o.a. 20 keer verkeerd parkeren, 7 keer openbaar alcoholgebruik, 7 keer negeren rood licht, 5 keer rijden met fiets over voetpad, 6 keer zonder gordel rijden, 11 keer snelheidsovertredingen, 7 keer wildplassen, 9 keer dumpen afval openbare weg, 2 keer rijden zonder helm, 2 keer niet handsfree bellen,
2 keer rijden zonder bromfietsrijbewijs en 3 keer voor het veroorzaken van overlast voor omwonenden.
Op de Hoogstraat werden nog mensen aangehouden voor openlijke geweldpleging, zij kregen een 'weekendarrangement'. Op de Parkweg werd een man aangehouden met 91 XTC-pillen. Hij verzette zich bij zijn aanhouding en is overgebracht naar een politiebureau.
quote:
Hoe heb je dit klaargespeeld op 1 avond?quote:Verder zijn er bekeuringen uitgeschreven voor o.a. 20 keer verkeerd parkeren, 7 keer openbaar alcoholgebruik, 7 keer negeren rood licht, 5 keer rijden met fiets over voetpad, 6 keer zonder gordel rijden, 11 keer snelheidsovertredingen, 7 keer wildplassen, 9 keer dumpen afval openbare weg, 2 keer rijden zonder helm, 2 keer niet handsfree bellen,
2 keer rijden zonder bromfietsrijbewijs en 3 keer voor het veroorzaken van overlast voor omwonenden.
Ik verveelde mequote:Op dinsdag 14 april 2009 10:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Hoe heb je dit klaargespeeld op 1 avond?
Je hebt om 10:50 al gepost.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:06 schreef swarmahoer het volgende:
eindelijk eens een dag zonder het gekrijs van die buurkinderen, word ik uit mezelf wakker om 11 uur
rond 11 uur, jij je zinquote:
Ik ben undercover jou aan het observeren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
rond 11 uur, jij je zinstalk je me
Jij gelukkig niet hmm?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:33 schreef BobbyB het volgende:
Jullie doen de benaming "slowchat" eer aan.
Ja als kiespijn en een gezwel op mijn bovenarmquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je gaat me wel missen, dat weet je zelf ook
Ik ben sinds donderdag sowieso niet meer geweest, daarom had ik ook verwacht dat jullie inmiddels wel bij deel 1400+ waren.quote:
Al een week.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:34 schreef Broekpaling het volgende:
Trouwens, Bob, is dat waifie von ju al zuruck zum hause?
O.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben sinds donderdag sowieso niet meer geweest, daarom had ik ook verwacht dat jullie inmiddels wel bij deel 1400+ waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |