Idd opvallend aardig nu over Mounir El Hamdaoui dat was in het verleden met Moens wel andersquote:Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat is die scheringa een vriendelijke man zeg
Dat zeker , goed verhaal.quote:Op maandag 20 april 2009 23:20 schreef Rikketik het volgende:
Scheringa heeft wel een punt met die salarissen en die begroting.
Ik zie ook echt niet die zogenaamde evil genius in hem, maar misschien was dat net gewoon een masker of zo...quote:Op maandag 20 april 2009 23:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
wel grappig net die blijdschap met het kijken naar teletekst.
quote:Op maandag 20 april 2009 23:21 schreef koemleit het volgende:
hmmm wat zal die scheringa blij zijn dat Alves toen niet doorgegaan is zeg. 20 mln... Dat kan toch eigenlijk nooit binnen de begroting gepast hebben.
yepquote:Op maandag 20 april 2009 23:20 schreef Rikketik het volgende:
Scheringa heeft wel een punt met die salarissen en die begroting.
Inderdaad. Mensen dubbel belasting laten betalen.quote:Op maandag 20 april 2009 23:27 schreef golfer het volgende:
Gewoon afschaffen, die successierechten.
quote:Op maandag 20 april 2009 16:55 schreef nikk het volgende:
Net de herhaling gezien. Vond Mees inhoudelijk een stuk sterker dan die hysterische Kant. Oh, en een stuk geiler.
quote:
Lijkt me een symphatieke gozer, maar dat zal vooral door zijn gezellige bierhoofd komen.quote:
Dat zijn de slimste.quote:Op maandag 20 april 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
. Zogenaamd zo normaal en gewoon gebleven met z'n geitenwollen sokken, maar intussen een uiterst sluwe vos.
Inderdaadquote:Op maandag 20 april 2009 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt me een symphatieke gozer, maar dat zal vooral door zijn gezellige bierhoofd komen.
Het blijft een politicus.
Hij schijnt echt aardig te zijn hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 23:36 schreef Specularium het volgende:
Lijkt me een symphatieke gozer, maar dat zal vooral door zijn gezellige bierhoofd komen.
Het blijft een politicus.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:51 schreef Suko het volgende:
Wie, Hans Hoogervorst?
Oh die, alleen zo ken ik hem:
[ afbeelding ]
hans ik gewoon gestuurd door het college van banken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:17 schreef Suko het volgende:
Niet om commerciele belangen gaat het meneer Hans, mmmm, zei je dat maar (in je vorige baantje) toen je de ziektekosten op de burger schoof. Ik kots van dat soort types, dat lult net hoe de pet staat. Zap.
Goede woordvoerder inderdaadquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:47 schreef Horloge het volgende:
Die politie-man is echt geweldig. Zijn manier van praten getuigt van veel kennis, terwijl hij het toch goed kan overbrengen. Luchtig, duidelijk en humorvol.
Woordvoerder? Dat zijn meestal communicatiemensen of persvoorlichters.quote:
quote:Max Daniel (51) is voor de komende twee jaar lang voor 50 procent benoemd in de leiding van het Friese politiekorps. Hij profiteert van het programma Politietop Divers, dat de carrièremogelijkheden van vrouwen en allochtonen moet versterken.
Daniel blijft tevens manager van het landelijke politieteam tegen georganiseerde hennepteelt. In Friesland zal hij zich toeleggen op innovatie van het politievak en leiderschapsontwikkeling.
Niceeee.quote:Vanavond 23.05 uur, NED 1:
Onder anderen:
- Ernest Louwes over de Deventer moordzaak.
- Vindt ook minister Plasterk dat omroep Llink moet verdwijnen?
Voor mij net omgekeerd.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:11 schreef Horloge het volgende:
Louwes hoef ik niet te zien, Plasterk daarentegen vind ik wel interessant om te horen over die Llosers.
Maar meestal wordt de uitslag van die commissie overgenomen, of telt heel zwaar, Llink zal met goede argumenten moeten komen wil Plasterk nog van mening veranderen,quote:Op woensdag 22 april 2009 22:15 schreef Toad het volgende:
Plasterk beslist pas over een aantal maanden over Llink. Ik snap niet wat hij komt doen.
Ik heb z'n quote al in het NOS-journaal gezien. De cie is idd. een belangrijk adviesorgaan en Plasterk beslist over een aantal maanden. Ik weet echt niet wat hij in P&W tien minuten lang komt vertellen.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:37 schreef Suko het volgende:
[..]
Maar meestal wordt de uitslag van die commissie overgenomen, of telt heel zwaar, Llink zal met goede argumenten moeten komen wil Plasterk nog van mening veranderen,
over de doden niets dan goeds, weinig enerverende uitzending schat ik inquote:Op woensdag 22 april 2009 22:53 schreef Suko het volgende:
De net overleden Martin Bril komt ook aan de orde.
Die ondertitel viel mij ook op inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2009 23:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het toch maar een beetje vreemd die Louwes, men doet eigenlijk alsof hij zojuist is vrijgesproken van moord terwijl dat nog beslist niet het geval is.
Ook die ondertitel in beeld `eindelijk vrij man´, niet echt objectief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |