Eensch!quote:Op maandag 20 april 2009 17:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
- AZ-voorzitter Dirk Scheringa.
- Staatssecretaris Jan Kees de Jager over successierecht.
- Linda de Mol over haar nieuwe blad.
Lijkt mij een leuke tafel.
eikenhout..quote:Op maandag 20 april 2009 23:05 schreef Toad het volgende:
Waarom is het zo'n goede tafel eigenlijk?
Hollandse Berlusconi, vriendje van het bedrijfsleven en een wandelende Botoxfabriekquote:Waarom is het zo'n goede tafel eigenlijk?
Idd opvallend aardig nu over Mounir El Hamdaoui dat was in het verleden met Moens wel andersquote:Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat is die scheringa een vriendelijke man zeg
Dat zeker , goed verhaal.quote:Op maandag 20 april 2009 23:20 schreef Rikketik het volgende:
Scheringa heeft wel een punt met die salarissen en die begroting.
Ik zie ook echt niet die zogenaamde evil genius in hem, maar misschien was dat net gewoon een masker of zo...quote:Op maandag 20 april 2009 23:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
wel grappig net die blijdschap met het kijken naar teletekst.
quote:Op maandag 20 april 2009 23:21 schreef koemleit het volgende:
hmmm wat zal die scheringa blij zijn dat Alves toen niet doorgegaan is zeg. 20 mln... Dat kan toch eigenlijk nooit binnen de begroting gepast hebben.
yepquote:Op maandag 20 april 2009 23:20 schreef Rikketik het volgende:
Scheringa heeft wel een punt met die salarissen en die begroting.
Inderdaad. Mensen dubbel belasting laten betalen.quote:Op maandag 20 april 2009 23:27 schreef golfer het volgende:
Gewoon afschaffen, die successierechten.
quote:Op maandag 20 april 2009 16:55 schreef nikk het volgende:
Net de herhaling gezien. Vond Mees inhoudelijk een stuk sterker dan die hysterische Kant. Oh, en een stuk geiler.
quote:
Lijkt me een symphatieke gozer, maar dat zal vooral door zijn gezellige bierhoofd komen.quote:
Dat zijn de slimste.quote:Op maandag 20 april 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
. Zogenaamd zo normaal en gewoon gebleven met z'n geitenwollen sokken, maar intussen een uiterst sluwe vos.
Inderdaadquote:Op maandag 20 april 2009 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt me een symphatieke gozer, maar dat zal vooral door zijn gezellige bierhoofd komen.
Het blijft een politicus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |